Spele.nl zal nog wel werken, maar daar houdt het opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef maryen65 het volgende:
Kun je er mee gamen? Ik heb er de balle verstand van maar mijn zoon zoekt een nieuwe
Ja, dat moet prima gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef maryen65 het volgende:
Huiswerk er mee maken zal nog wel gaan denk ik
Volgens mijn zoon is hij zelfs voor huiswerk maken een betere nodig.quote:
Ik vraag me af hoe hij daarbij komt. Mits je geen al te specifieke programma's nodig hebt kan alles prima op de meest simpele apparaten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:59 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Volgens mijn zoon is hij zelfs voor huiswerk maken een betere nodig.
Ik heb hier vooral aantekeningen en kleine verslagen opgemaakt en het apparaat heeft me nooit in de steek gelatenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:59 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Volgens mijn zoon is hij zelfs voor huiswerk maken een betere nodig.
Ik geloof je op je woord hoor, maar ja 18 jaar hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:13 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ik heb hier vooral aantekeningen en kleine verslagen opgemaakt en het apparaat heeft me nooit in de steek gelaten. Word en dergelijke werkt hier nog zeer goed op.
Bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:24 schreef rene90 het volgende:
Succes met de verkoopEn qua spelletjes spelen, pokemon gaat er echt prima op
Okequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:56 schreef maryen65 het volgende:
Nah ze wil liever een tablet, grrr moe word je van zulke mensen. Ik ga ook niet meer voor een ander onderhandelen. Laat ze het zelf maar doen
Succes met de verkoop Jano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |