Juist, laat die maar praten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:07 schreef Re het volgende:
[..]
ze hebben er eentje voor z'n flikker geschoten die het heeft overleefd, die mag best zijn dode maatjes vertegenwoordigen in deze
Maar dan heeft hij het overleefd ondanks hen i.p.v. dankzij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:07 schreef Re het volgende:
[..]
ze hebben er eentje voor z'n flikker geschoten die het heeft overleefd, die mag best zijn dode maatjes vertegenwoordigen in deze
als je met "hen" de dode piraten bedoelt idd jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij het overleefd ondanks hen i.p.v. dankzij.²
Hij heeft gefaald en zich op laten pakken, terwijl hij nog zo zijn best deed door met een automatisch wapen te schieten op de politie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij het overleefd ondanks hen i.p.v. dankzij.²
Ok, man. Vind jij even snel iets uit waarmee je op grote afstand iemand uit kunt schakelen zonder 'm te doden en rol dit even uit naar de politie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn details man. Je moet naar het grotere geheel kijken. Laat die gasten maar schieten. Wees maar inventief genoeg om ze toch levend op te pakken. Dan heb je er meer aan en geef je de vele false flag roepers geen kans.²
quote:Politievakbond Sypol roept alle hulpagenten op alle openbare optredens te weigeren, zolang ze geen wapen en kogelvrije vest mogen dragen.
VTM
Volgens mij hetzelfde als in Nederland.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:25 schreef DeJori het volgende:
Dreiging niveau van België zit nu op 3. Hoe zit die verdeling in België?
In Nederland is het niveau al sinds maart 'substantieel', stap 3 van de 4. Is dat vergelijkbaar? Wat dan zou je verwachten dat het niveau in België 4 zou zijn.
In België is het dreigingsniveau nu 3 sinds gisteren. Vier is ook daar maximaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:25 schreef DeJori het volgende:
Dreiging niveau van België zit nu op 3. Hoe zit die verdeling in België?
In Nederland is het niveau al sinds maart 'substantieel', stap 3 van de 4. Is dat vergelijkbaar? Wat dan zou je verwachten dat het niveau in België 4 zou zijn.
Ik zat even op te zoeken wat een hulpagent (agent van de politie) inhield in België. Klinkt vergelijkbaar met de vrijwillige politie hier. Lijkt me niet handig om die een wapen mee te geven.quote:
Ik wil niet legendarisch doen, maar dan ben je als politie of agentschap toch ontzettend dom als je ze hierbij helpt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het probleem is dat die gasten martelaar willen worden.
Daarom zouden ze door een vrouw neergeschoten moeten worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet legendarisch doen, maar dan ben je als politie of agentschap toch ontzettend dom als je ze hierbij helpt?²
Dom ben je pas als je als politie onnodig risico neemt tegenover extremisten met automatische wapens. En laten we eerlijk zijn: een paar kogels in het hoofd van een moslimextremist is niet zo'n verkeerd scenario.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet legendarisch doen, maar dan ben je als politie of agentschap toch ontzettend dom als je ze hierbij helpt?²
Jullie praten elkaar ook maar na hé. Dit maakt echt niets uit. Dood is dood, dus martelaar volgens hun ideeën.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Daarom zouden ze door een vrouw neergeschoten moeten worden.
Volgens hun 'ideeën' ga je niet naar de hemel als je door een vrouw doodgeschoten wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jullie praten elkaar ook maar na hé. Dit maakt echt niets uit. Dood is dood, dus martelaar volgens hun ideeën.²
Dan benader jij hun levens niet precious genoeg. Ik wil graag een herhaling van zetten voorkomen, maar je hebt helemaal niets aan stoffelijke overschotje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dom ben je pas als je onnodig risico neemt tegenover extremisten met automatische wapens. En laten we eerlijk zijn: een paar kogels in het hoofd van een moslimextremist is niet zo'n verkeerd scenario.
Ik vind dit maar een gelaxeer in de ruimte. Kun je hier een bron voor aanhalen aub?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgens hun 'ideeën' ga je niet naar de hemel als je door een vrouw doodgeschoten wordt.
Je hoeft er ook niets aan te hebben, zolang je hen maar afmaakt als ze zich blijkbaar niet willen laten arresteren en met automatische wapens beginnen te schieten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan benader jij hun levens niet precious genoeg. Ik wil graag een herhaling van zetten voorkomen, maar je hebt helemaal niets aan stoffelijke overschotje.²
Heb niet zozeer een bron, maar dit is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een gelaxeer in de ruimte. Kun je hier een bron voor aanhalen aub?
Straks telt het ook niet als ze door een Afghaanse Windhond worden kapot gebeten.²
Dit kun je niet volhouden als je een voorstander bent van de rechtstaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niets aan te hebben, zolang je hen maar afmaakt als ze zich blijkbaar niet willen laten arresteren en met automatische wapens beginnen te schieten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proportionaliteitsbeginselquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kun je niet volhouden als je een voorstander bent van de rechtstaat.²
Good riddance to bad rubbish.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je op iemand begint te schieten, zijn naar mijn mening per direct je 'rechten' ongeldig en mag er gewoon terug geschoten worden. Het leven van een politieagent is meer waard dan die van dat zielige terroristje, terecht dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |