Da's toch in scene gezet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Wel lastig een land binnenvluchten zonder paspoort met een cameracrew om je heen
No shitquote:
Was die debatgast niet anti?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef k_man het volgende:
Het valt wel op dat de vluchtelingen anti's allemaal tokkies zijn, terwijl de voorstanders intelligent en (bijna) hoogopgeleid zijn.
Niet helemaal. Die vond dat vluchtelingen hier best mogen komen, maar zonder dat er belastinggeld naartoe gaat.quote:
Hoho, het was een vorkheftruckchauffeur. Dat verandert het beeld wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef Jee2701 het volgende:
een werkeloze vrachtwagenchauffeur met suikerziekte, die te veel eet, rookt en drinkt, vol zit met tattoo's en dan bang is dat Nederland failliet gaat vanwege vluchtelingenopvang...
En het doet ze gewoon niks hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef Kyubey het volgende:
Wat een briljant concept heeft dit programma, PVV-tokkies die even de waarheid wordt geshowd
Daarmee wil ik niet zeggen dat alle PVV'ers tokkies zijn, maar de mensen in dit programma wel
oh sorry, dan heb ik niets gezegd!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Hoho, het was een vorkheftruckchauffeur. Dat verandert het beeld wel.
komt omdat die simpelen direct concurreren om baantjes met asielzoekers. Zelfverbetering kost een stuk meer moeite dan vreemden af vallen met je bek.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef k_man het volgende:
Het valt wel op dat de vluchtelingen anti's allemaal tokkies zijn, terwijl de voorstanders intelligent en (bijna) hoogopgeleid zijn.
Wel met je eens. Ze hebben de meest idealistische studenten opgezocht aan de ene zijde en de domste tokkies aan de andere zijde. Er zit duidelijk geen neutraal onderzoek achter.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef k_man het volgende:
Dit maakt het natuurlijk ontzettend nep allemaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Wel lastig een land binnenvluchten zonder paspoort met een cameracrew om je heen
Ik vind die debatgast geen idealistische kerel. Dat Surinaamse vrouwtje wellicht wel en die andere gast wellicht ook, hoewel hij wel wat realistischer in het geheel staat, alleen niet voor de negativiteit wil kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel met je eens. Ze hebben de meest idealistische studenten opgezocht aan de ene zijde en de domste tokkies aan de andere zijde. Er zit duidelijk geen neutraal onderzoek achter.
Gewoon bekijken als Probleemwijken deel 2, dan geniet je het meest
"Wat zijn habbibabbibatterijen?"quote:
Habibabi is alles wat niet nederlands isquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:40 schreef k_man het volgende:
[..]
"Wat zijn habbibabbibatterijen?"
- "Kutbatterijen."
En een halve minuut later zegt ze dat het woord habbibabbi niet negatief bedoeld is.
Ja, maar da's dus niet negatief bedoeld hè?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Habibabi is alles wat niet nederlands is
alles wat niet nederlands is is dus kut
Hey, als je dat vervelend vindt, dan is dat jouw probleem.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef Yreal het volgende:
Wonderbaarlijk hoe je iemand ook recht in zijn gezicht habibabi kunt noemen
Met topchef de 12 provinciesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Fareeda heeft ook ooit meegedaan met een ander programma
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Hey, als je dat vervelend vindt, dan is dat jouw probleem.
Mooi moment was dat. Ik kreeg spontaan dit gevoel -->quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef Kyubey het volgende:
''Wat vreemd dat ze moeten vluchten als ze een grapje maken over Saddam Hoessein... In Nederland hoeft dat toch ook niet?''
Ja, de hele week. Kwam er ook pas net achter.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:09 schreef MissJ het volgende:
Vanavond weer. Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk en is dat nu elke avond ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |