twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:47:23More photos of #ISIS throwing men off of the roof of a building for allegedly being gay via @HalaJaber http://t.co/8U6Zzl2urB reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht lijkt me duidelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 23:07:31 ]
Dat blijkt, want het plein staat vol. Zie ook hier:quote:
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:48:23GRAPHIC: #ISIS in #Nineveh also executes 2 men for allegedly robbing people via @HalaJaber http://t.co/YFRhhOYsYl reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n plein is toch tijdens zo'n "evenement" een mooi doelwit voor een MOAB?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijkt, want het plein staat vol. Zie ook hier:twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:48:23GRAPHIC: #ISIS in #Nineveh also executes 2 men for allegedly robbing people via @HalaJaber http://t.co/YFRhhOYsYl reageer retweet
filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n plein is toch tijdens zo'n "evenement" een mooi doelwit voor een MOAB?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:12 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Wauw, blijf me verbazen hoe ver die mensen achterlopen...
Educatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom wil je daar in godsnaam een filmpje van, ik heb alleen de foto's al geskipt
Het lijkt wel een witte drol op zijn hoofdquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:08 schreef Supertolll het volgende:
False flag, ik zie geen bloed[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijkt, want het plein staat vol. Zie ook hier:twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:48:23GRAPHIC: #ISIS in #Nineveh also executes 2 men for allegedly robbing people via @HalaJaber http://t.co/YFRhhOYsYl reageer retweet
Nineveh, de hoofdstad van het Assyrische rijk nu overgenomen door dat tuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n plein is toch tijdens zo'n "evenement" een mooi doelwit voor een MOAB?![]()
Opdat wij nooit vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom wil je daar in godsnaam een filmpje van, ik heb alleen de foto's al geskipt
Ha, en wij gaan dit ook gewoon slikken met onze multi culti participatie samenleving. Want we willen die mensen niet kwetsen en natuurlijk mag deze traditionele gewoonte genaamd sharia niet verloren gaan. Immaterieel erfgoed en zoquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef hairybeardyman het volgende:
Over pakweg 5 a 10 jaar:
[ afbeelding ]
IS.. Islamic State... Uhm... dat zijn ook moslims. Of jij dat nu leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
ehm het is IS die dit doen hè....
ts wil een beetje provoceren met zijn titel
Sshht. Ontkenningsfase dit. Het zijn moslims die gewoon een geloof volstrekt anders interpreteren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
IS.. Islamic State... Uhm... dat zijn ook moslims. Of jij dat nu leuk vindt of niet.
oh oke, nee dan is het goed inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Alsof de wijven daar neukbaar zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef Duikbril112 het volgende:
`Tja, misschien maar goed ook voor die homo's dat ze uit hun lijden worden verlost daar. Daar wil je lijkt me ook niet leven als je geen hetero bent.
De schapen daarentegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alsof de wijven daar neukbaar zijn.
Niet alle moslims doen dit. Ergo provocerende kut-ttquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
IS.. Islamic State... Uhm... dat zijn ook moslims. Of jij dat nu leuk vindt of niet.
Zeg ik dat alle moslims dit doen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet alle moslims doen dit. Ergo provocerende kut-tt
Dat impliceer je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeg ik dat alle moslims dit doen dan?
"Schiet hem d'r in"quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:39 schreef Systeembeheerder het volgende:
Net gesproken met de Tros en ze zien er wel een format in maar dan wel voorzien van quasi lollig commentaar en gepresenteerd door
[ afbeelding ]
Blijkbaar nu al te ingewikkeld.quote:
'Met een smak van het dak'quote:
Ja ik snap je punt, maar nee ik geef je geen gelijk. Ik noem het beestje gewoon bij naam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar nu al te ingewikkeld.
Dat een stel kutmoslims dat doen wil niet zeggen dat alle moslims dat doen, dan is de geloofsovertuiging van die mafketels ook niet van belang. Als een Duitse nazi een school neermaait schrijf je dan ook als titel, Atheïst schiet school overhoop? Of als een bankier banken oplicht schrijf je dan ook Jood steelt geld?
Snap je mijn punt?
Voor de Belgen:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef Systeembeheerder het volgende:
''
[..]
'Met een smak van het dak'
of of
'Gooi een gay van de moskee'
Onno Hoes?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef Systeembeheerder het volgende:
''
[..]
'Met een smak van het dak'
of of
'Gooi een gay van de moskee'
Jij schat mensen te hoog in, en je voedt zo het onbegrip dat door deze teringzooi komt alleen maar voor dat segment aan debieltjes dat het niet snapt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt, maar nee ik geef je geen gelijk. Ik noem het beestje gewoon bij naam.
Dat niet alle moslims zo zijn of dit goedkeuren weet iedere debiel hier wel en dat schrijf ik ook niet.
Nou, dan lezen ze jouw comments in dit topic even en dan snappen ze alsnog dat niet alle moslims homo's van het dak donderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij schat mensen te hoog in, en je voedt zo het onbegrip dat door deze teringzooi komt alleen maar voor dat segment aan debieltjes dat het niet snapt.
Prima oplossingquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, dan lezen ze jouw comments in dit topic even en dan snappen ze alsnog dat niet alle moslims homo's van het dak donderen.
Eind goed, al goed.
In Srebrenica werden zwangere vrouwen van schooldaken afgeflikkerd. Jaartje of 20/25 dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:12 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Wauw, blijf me verbazen hoe ver die mensen achterlopen...
Je moet het maar kunnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
In Srebrenica werden zwangere vrouwen van schooldaken afgeflikkerd. Jaartje of 20/25 dus.
Als je zo'n geïndoctrineerde fundamentalistische geloofsidioot bent, dan is ook dat geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Makkelijker dan iemand in de ogen kijken en er een kogel door jagen.
Net zoals de SS'ers zeker? Dat waren ook geen mensen... ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je zo'n geïndoctrineerde fundamentalistische geloofsidioot bent, dan is ook dat geen enkel probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
Het wordt tijd voor een alles vernietigende blitzkrieg daar in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is echt zo walgelijk, schiet ze dan door het hoofd, gun ze in ieder geval nog een snelle pijnloze dood. Achtelijke haatbaarden.
Gaat niet werken. Religie is de oorzaak, en die roei je niet uit met bommen. Zolang mensen nog willen geloven in sprookjes om zo hun leven zin te geven, blijf je dit soort uitwassen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een alles vernietigende blitzkrieg daar in Syrië en Irak.
Dat soort executiepleinen vanuit de lucht in de gaten houden en als het lekker vol staat een bommentapijt er overheen.
Ik hoor dat het op dit moment gaat tussen de steden Mekka, Teheran en Houston.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:24 schreef Aethereal het volgende:
Zijn er al 3e-wereldkampioenschappen homowerpen georganiseerd?
want?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij bent aan de evolutie ontsnapt denk ik soms.
Wat een fcking saaie video. Nog saaier dan 2 wijfen die pratenquote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 05:03 schreef flufffy het volgende:
Wanneer krijgen we een keer een tekening of video dat Allah hard in de kont word genomen
Want jij vindt het blijkbaar terecht om mensen met een andere geaardheid van gebouwen te gooien, je steunt HAMAS terroristen, en het zou me niet eens verbaden als je voor de rest ook een extremist zou zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |