We zagen toch dat ze jokers paktequote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef Marcoss het volgende:
Tenzij ze hem niet echt heeft uiteraard
ik snap niet waarom ze dan zegt dat ze hem wel heeft, wat wil ze ermee bereikenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef Marcoss het volgende:
Tenzij ze hem niet echt heeft uiteraard
Misschien wil iemand haar in vertrouwen nemen om een dealtje te sluiten...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze dan zegt dat ze hem wel heeft, wat wil ze ermee bereiken
Hij zei: of ik ben de molquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo? Chris haalde ¤250.00 eruit en dat doet de mol niet hè !
Wel aan ons.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die wou toch niet laten zien wat ze had?
Omdat deze groepquote:
Sommige zullen ook alsof doen.. Margriet of Rick heeft 'm misschien wel echt en houdt zich dan toch van de domme.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, ze hadden beter 9 apen en een echte mol kunnen uitnodigen
En dat het wel slim was om een beetje geld mee te nemen want dan vonden ze hem wel kandidaat achtig.quote:
Als ik haar zie denk ik idd brrrquote:
Ja dat klopt maar ik heb Rik als mol😀quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
En dat het wel slim was om een beetje geld mee te nemen want dan vonden ze hem wel kandidaat achtig.
Zijn pet lijkt ook op die van iemand die de mol een keer was (dacht Dennis).quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Chris heeft zelfde shirt aan als met 3 Op Reis in Indonesië (komt zondag op tv). Ok geen Sri Lanka maar viel me toch op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |