Tenminste wel leuke beelden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:37 schreef Faux. het volgende:
Wat een onoriginele opdrachtGewoon wat gebouwen zoeken en een foto maken, wauw super leuk man
We hadden vorig jaar Jennifer en Sofiequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor ons mannen is er niks te'en.
Volgend jaar maar Geraldine de mol makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Jullie hadden vorig jaar Jennifer!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Geraldine de mol maken
Mja, de makers van dit programma vergissen zich er soms in dat ze een reisprogramma/documentaire makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tenminste wel leuke beelden.Beter dan die laseropdracht van vorige week.
Nee, Ik had vórige week iets met gesproken ondertiteling. En ik hoorde steeds stemmen.quote:
Geraldine, Sarah Chronis, Katja Schuurman, Doutzen Kroes, Touriya Haoud... topshow!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Geraldine de mol maken
Rik heeft nog een konijntje. Maar die zit in z'n hol.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef AF_ het volgende:
Iedereen met minder dan 2 tatoeages, dat zijn rik en ik. Niemand anders dan?
Goede. Idd de rest moet ook mssquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef AF_ het volgende:
Iedereen met minder dan 2 tatoeages, dat zijn rik en ik. Niemand anders dan?
Bo Maerten, Gwen van Poorten en Sharon Pieksma erbijquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Geraldine, Sarah Chronis, Katja Schuurman, Doutzen Kroes, Touriya Haoud... topshow!
Oja, ze moeten niet te bekend zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Bo Maerten, Gwen van Poorten en Sharon Pieksma erbij
Op d'r kale poesquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Waar heeft Carolina tattoo's dan?!
Zelfde plek als rikquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Waar heeft Carolina tattoo's dan?!
En waar zit die?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |