Ze zijn bemand allebei, en ik moet sowieso 98 hebben dat heeft maar 1 pomp daar, en ik weet de naam nietquote:
Lol als ik nou ook nog fatsoenlijk duits zou kunnen zou ik het overwegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Bel even een willekeurig iemand uit Elten. Die weet dat wel. (geen grapje).
Ohwww, het is Duitsland. Eh... 'Gutenabend, ich suche die Nahme von das tankstation im Elten. Wissen Sie das?' Danke schön, ich bin ein Holländer, ich bin eine Käsekopfe, weiss du'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol als ik nou ook nog fatsoenlijk duits zou kunnen zou ik het overwegen
Lol dankje, gaan we toch niet doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohwww, het is Duitsland. Eh... 'Gutenabend, ich suche die Nahme von das tankstation im Elten. Wissen Sie das?' Danke schön, ich bin ein Holländer, ich bin eine Käsekopfe, weiss du'.
Hop, zó uit de losse pols
Moet ik ff bellen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol dankje, gaan we toch niet doen
Haha ga jij echt een willekeurig nummer uit Elten bellen om te vragen hoe het tankstation daar heet? Het zijn er ook nog eens 2, ik moet de rechter hebben (als je van de snelweg af komt) ik wens je veel succes als jij dat wil uitleggenquote:
Ah, dat is volgens mij de andere van de 2quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef Inolvidable het volgende:
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/oktober/06/tanken_en_meer/
Gewoon 24 uur open hoor.
Edit: en het tankstation heet 'Aral' en is van de Gebrüders Derksen.
Ach, dat zijn de leukste gesprekken. Altijd lachen. En mensen helpen altijd als ze kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha ga jij echt een willekeurig nummer uit Elten bellen om te vragen hoe het tankstation daar heet? Het zijn er ook nog eens 2, ik moet de rechter hebben (als je van de snelweg af komt) ik wens je veel succes als jij dat wil uitleggensnap trouwens niet waarom google het niet kan vinden..
De andere is een BP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, dat is volgens mij de andere van de 2
Die kan niet op mijn telefoon geïnstalleerd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef nikky het volgende:
Daar heb je een app voor. Zie je direct wat de openingstijden zijn en wat de actuele prijs is.
https://play.google.com/s(...)ndroid.adacgasprices
Dat is STAR en is elke dag om negen uur geschlossen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef delano.888 het volgende:
Word nie goed, alles kan ik op google vinden behalve deze. Hij ligt hier in de rode cirkel:
[ afbeelding ]
[..]
Ga even kijken dankje.
Ben je nu in NL? Dan kan dat kloppen. Volgende keer via DE netwerk doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef delano.888 het volgende:
Word nie goed, alles kan ik op google vinden behalve deze. Hij ligt hier in de rode cirkel:
[ afbeelding ]
Op de "Beeker Strase"
[..]
Die kan niet op mijn telefoon geïnstalleerd worden![]()
Volgens de Star site is er geen Star in Elten? Ik snap t niet meer hoor..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is STAR en is elke dag om negen uur geschlossen.
Het is het tankstation in het gebied dat je omcirkelt had. Geloof ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens de Star site is er geen Star in Elten? Ik snap t niet meer hoor..
Ja nee dat snap ik maar hij is niet te vinden volgens de officiële site.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is het tankstation in het gebied dat je omcirkelt had. Geloof ik.
ik maak printje voor je.
Er zit nog een Aral aan de andere zijde van de snelweg. Morgenochtend zijn de prijzen weer hoger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef delano.888 het volgende:
Godver, het is Emmerich volgens de kaart, dat slaat nergens op het ligt 100m buiten Eltenen veel verder van Emmerich!
Nu weet ik waarom ik t nergens kon vinden
Maar inderdaad 21:00 dus, vroeg dicht zeg! Dan gaan we morgen maar snel![]()
[ afbeelding ]
Ik moet 98 hebben, geen idee of ze die daar hebben. Ga morgenavond wel voor 21:00. Volgens de auto kan ik nog 70km rijden, dus word krap, maar heb niks met die Aralquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Er zit nog een Aral aan de andere zijde van de snelweg. Morgenochtend zijn de prijzen weer hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |