Jammer voor jullie. Ik heb niets te klagenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En als het was omgedraaid had je gezegd: "Ik moet er niet aan denken om geen vrouwelijke vormen te hebben"
Nee, hier trappen Max en ik helaas niet in
Mja of gewoon pure domheid, want zo trek je als mol wel ontzettend de aandacht natuurlijkquote:
Niemand neemt hem nog serieus als hij het journaal presenteertquote:
Zolang ze hem maar laten staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand neemt hem nog serieus als hij het journaal presenteert![]()
ik las mollerenquote:
Nogmaals, als je met je eigen ogen uit het vliegtuig kijkt, zie je het beter dan met een cameraquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kon Chris zien dat er Bentota stond? Ik zag alleen BE...................N of zo iets.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kon Chris zien dat er Bentota stond? Ik zag alleen BE...................N of zo iets.
I is, oftewel: ik is (ik ben)quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Informatie is macht oftewel I.I.S
Iemand die iets van Riks afkorting kan maken
mwoa je zal het nosjournaal niet presenteren zonder enige voorkennis van journalistiek hoorquote:
Of je moet die naam al kennen en dan zelf opvullen met wat je zietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geloof je wel (en hun ook),maar ik ZAG het nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef nattermann het volgende:
De kleur was anders van diverse letters door dat aan elkaar geknoopte handdoekenverhaal. Er stond echt bentota.
Dus de mol is een blanke man?quote:
Ja, bij die dansende mennekesquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch? Ik kijk analoog dus ging te snel/te wazig
Ja daar dacht ik het ook te zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, bij die dansende mennekes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |