Hey blaadjes, ja hoor hier alles goed. En bij jou?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey Dotteke.![]()
Ja alles goed. Met jou?
Je bent nu 1 van hun.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:
TT lijkt alsof ik zojuist eindredacteur van het AD ben geworden
Z'n gangetje dus best goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey blaadjes, ja hoor hier alles goed. En bij jou?
Nee, niet kwijt, maar ik zit meer op het Utopia topicquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Z'n gangetje dus best goed.
Was je de weg hierheen kwijt?
Wat gebeurt er nu; die bezorger krijgt inmiddels donaties, zonder erom te vragen zoals er in dat artikel staat, dus gratis geld. Maar, dat bedrijf heeft inmiddels tig negatieve reviews op zo'n beetje elke reviewsite van daar, werden plat gebeld maar inmiddels tel eruit getrokken, fax eruit want er werden constant compleet zwarte pagina's gefaxt. Toont maar weer aan dat zelfs klootzak zijn niet meer kan in deze tijd.quote:A used car dealer in Massachusetts pays a pizza delivery guy $20 in one dollar bills on a $12 tab. The driver, thinking he received a decent tip, leaves only to have them call his manager and force him to return to pay them their change, sans any tip whatsoever.
Worse, they seem to think it's funny and posted it. Check the blowhard at the end threatening to call and have the guy fired.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=030_1421237536#jw6aObe6jOu81FX2.99
Ik kijk geen utopia sinds charlotte eruit is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet kwijt, maar ik zit meer op het Utopia topic
Ik kijk hier wel eens maar meestal is er niemand op dat moment
O nee toch, je was een Charlotte fan,quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kijk geen utopia sinds charlotte eruit is.
Daarvoor ook weinig.
Ja schatjequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee toch, je was een Charlotte fan,
Meningen verschillen, ik vond het een groot kreng en ben blij dat ze er uit isquote:
Waar blijft je Verviers-topic?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:
TT lijkt alsof ik zojuist eindredacteur van het AD ben geworden
Het Lavender, ja kom weer eens ff babbelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dot!! Hoe gaat het? Heb je even tijd vrijgemaakt voor ons?
Ja dat maakte haar juist leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vond het een groot kreng en ben blij dat ze er uit is
Ben je weer helemaal opgeknapt na de laatste operatie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het Lavender, ja kom weer eens ff babbelen
Gaat wel redelijk, en met jou?
quote:
Was niet geopereerd, lag alleen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal opgeknapt na de laatste operatie?
En ik zie dat je de SV doet op UTO? Dagwerk he?
Ik vond het een nare meid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Vond haar knap irritant eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |