Deel 1: 40+ / 40+ ers waar gingen jullie uit in jullie staptijd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee of er al een dergelijk topic is.
in de tijd dat ik fanatiek uitging, deed ik dat in rotterdam.
we gingen naar de bluetiek-inn (tegenwoordig baja beachclub geloof ik)
en new york new york in de william boothlaan (of straat) in ieder geval zat het leger des heils ook in die straat
en in aquarius, waar de vissen onder de dansvloer zwommen
en ook in vlaardingen op de westhavenkade bij de jolly joker
Vergeten dat je een lapo had , terwijl je sluit met een slotje?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel 1: 40+ / 40+ ers waar gingen jullie uit in jullie staptijd?
Een vriend van mij woonde destijds in Utrecht en we gingen toen vaak naar Fellini. Zegt je dat nog iets?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
In Utereg kwam ik in Ekko toen het nog een donker hol was (en later na de verbouwing heel vaak voor concerten) België en verder was het Tivoli met de studentenfeestjes en later cafe Flitz.
ja, daar kwam ik ook wel eens, ook toen het later andere namen kreeg. Tot sluitingstijd blijven en met het thema van de Loveboat de avond eindigen terwijl het licht langzaam aanging ( en dan snel wegwezen, in TL-licht zie je er niet flatteus uit na een nachtje dansen).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriend van mij woonde destijds in Utrecht en we gingen toen vaak naar Fellini. Zegt je dat nog iets?
Hoop verschillende kelders waar overal andere muziekstijlen werden gedraaid. Erg leuk!
In die tijd kwam ik heel af en toe weleens in café de Vlieg(h?) als er live optredens waren.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Voordat ik een rijbewijs en een auto had was het meestal op vrijdag en zaterdag eerst naar de jeugdsoos, daarna naar cafe Boschhuis in Zuidlaren en op zaterdag daarna nog naar discotheek de Paris in Zuidlaren. Uiteraard daarna wat te eten scoren, hetzij bij Scarabee, hetzij bij cafe Welte. (Beide in Zuidlaren)
De Vliegh bestaat nog steeds.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In die tijd kwam ik heel af en toe weleens in café de Vlieg(h?) als er live optredens waren.
In je rijtje disco's in die buurt mis ik trouwens de Oude Snik in de Punt. en het Hof van Rolde of was dat net teveel uit de richting?
Pakhuis Groningen, vroeger hadden ze er pizza's , grote pizza's en dat was niet italiaans.. die grote pizzas.. Was ontstaan uit een soort pizza oorlog daar in Grunn of in Nederland...quote:Op maandag 26 januari 2015 01:27 schreef nikky het volgende:
Pruim Zevenhuizen
Klaas Pruim Roden
Bar dancing LooksRoden
Index Groningen
Pakhuis Groningen
Shadrak (?) Groningen
Soms de Palace in Groningen. Maar teveel R&B shitmet bijbehorende problemen.
Her en der gingen we ook naar Amsterdam, Utrecht, en Uelsen.
De Palace vond ik een baggertent. Twee keer geweest, de eerste keer in 1993 en de tweede keer in 2006 of zoiets. Er was geen fuck veranderd, het regende voortdurend glas.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:27 schreef nikky het volgende:
Pruim Zevenhuizen
Klaas Pruim Roden
Bar dancing LooksRoden
Index Groningen
Pakhuis Groningen
Shadrak (?) Groningen
Soms de Palace in Groningen. Maar teveel R&B shitmet bijbehorende problemen.
Her en der gingen we ook naar Amsterdam, Utrecht, en Uelsen.
Behalve LVC ook nog op andere plekken geweest?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
LVC (Leiden)
Het LVC was een concertzaal aan de Breestraat in Leiden, dat gebruikt werd voor concerten en dansavonden van 1969 tot 2013.
[ afbeelding ]
vooral in de Kraaksfeerquote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Behalve LVC ook nog op andere plekken geweest?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
In Utereg kwam ik in Ekko toen het nog een donker hol was (en later na de verbouwing heel vaak voor concerten) België en verder was het Tivoli met de studentenfeestjes en later cafe Flitz.
Palace zit (zat?) toch in de Gelkingestraat? Kan me niet herinneren dat ik er ooit binnen ben geweest en heb destijds toch heel wat uitgaanslocaties in Groningen bezocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
De Palace vond ik een baggertent. Twee keer geweest, de eerste keer in 1993 en de tweede keer in 2006 of zoiets. Er was geen fuck veranderd, het regende voortdurend glas.
Iedere week naar de bingo onder het genot van een advocaatje ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Ole het volgende:
Ik ben nog steeds niet voorbij mijn staptijd
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedere week naar de bingo onder het genot van een advocaatje ja?
Ik ook niet, maar de frequentie en het soort stappen is wel veranderd. Kroegen en discotheken zie je mij niet meer.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Ole het volgende:
Ik ben nog steeds niet voorbij mijn staptijd
Ja, alleen nu heet het ding volgens mij Kokomo. (of zoiets)quote:Op maandag 23 februari 2015 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Palace zit (zat?) toch in de Gelkingestraat? Kan me niet herinneren dat ik er ooit binnen ben geweest en heb destijds toch heel wat uitgaanslocaties in Groningen bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |