I dont get it. Waarom nie gewoon, ik vind je leuk, klaar. Lekker makkelijk, weet je allebij wat je aan elkaar hebt.
quote:Haha!
Op maandag 4 november 2002 14:07 schreef Rashid_MarcoPower het volgende:
[edit - verwijderd]
*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 04-11-2002 15:34]
(duidelijk toch ??)
quote:niet echt nee...
Op maandag 4 november 2002 14:15 schreef Pikkebaas het volgende:
Du Biatch is een Playah !!!!(duidelijk toch ??)
Meisje stuurt superlieve sms
>> je denkt dat het goed zit (goede voorgeschiedenis)
Meisje is online op msn, ze laat helemaal NIX merken
>> ga naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro.
WAAROM?!
Waarom niet gewoon zeggen wat je wilt ipv dit. Het maakt (bij meisjes zeker, jongens heb ik geen ervaring mee) niet uit wie, waar, wanneer, hoe lang. ALTIJD spelen ze zo'n spelletje.
Why? Wat is de lol? Als ik er nou door afknap, heeft zij een probleem toch? Als ze gewoon zegt dat ze wat wilt en ik weet het van mezelf is het makkelijk.
Waarom dan zo'n spelletje?
Snappu?
quote:Ik denk, kom laat ik eens Breezah taal gebruiken.
Op maandag 4 november 2002 14:21 schreef piere het volgende:[..]
niet echt nee...
't is een kutwijf....
(da's wel duidelijk)
quote:of die goos haalt dingen in zijn hoofd omdattie zo graag wil.
Op maandag 4 november 2002 14:27 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Ik denk, kom laat ik eens Breezah taal gebruiken.
't is een kutwijf....
(da's wel duidelijk)
quote:Mischien was het smsje voor iemand anders bedoeld en stuurde ze het per ongeluk naar jou
Op maandag 4 november 2002 14:22 schreef portier het volgende:
Is het zo lastig?Meisje stuurt superlieve sms
>> je denkt dat het goed zit (goede voorgeschiedenis)Meisje is online op msn, ze laat helemaal NIX merken
>> ga naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro.WAAROM?!
Waarom niet gewoon zeggen wat je wilt ipv dit. Het maakt (bij meisjes zeker, jongens heb ik geen ervaring mee) niet uit wie, waar, wanneer, hoe lang. ALTIJD spelen ze zo'n spelletje.
Why? Wat is de lol? Als ik er nou door afknap, heeft zij een probleem toch? Als ze gewoon zegt dat ze wat wilt en ik weet het van mezelf is het makkelijk.
Waarom dan zo'n spelletje?Snappu?
quote:Omdat dat voor het meisje een selectie crterium is.
Op maandag 4 november 2002 14:22 schreef portier het volgende:
Is het zo lastig?Meisje stuurt superlieve sms
>> je denkt dat het goed zit (goede voorgeschiedenis)Meisje is online op msn, ze laat helemaal NIX merken
>> ga naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro.WAAROM?!
Waarom dan zo'n spelletje?Snappu?
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:29 schreef DoctorB het volgende:[..]
Omdat dat voor het meisje een selectie crterium is.
Als jij weet HOE het spelletje gespeeld wordt, ben je geen jongetje meer maar een vent.
Als jij niet weet hoe het spelletje gespeeld wordt ben je nog een ventje en dan moet ze je niet...
quote:Alsof je gelijk terug moet smsen
Op maandag 4 november 2002 14:59 schreef Pushit het volgende:[..]
ehm en dan snap je niet wat je fout doet?
quote:idd, wat een onzin
Op maandag 4 november 2002 15:02 schreef Katana het volgende:[..]
Alsof je gelijk terug moet smsen
quote:kdenk dat jij meer kans maakt
Op maandag 4 november 2002 14:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Er zal in elk geval niet geneukt worden... Niet door jou met haar dan tenminste....
quote:Jah, maar kijk. Je kan het zeggen of hints geven. Dat het meteen zeggen afschrikt dat weet ik, ervaring mee. Maar waarom eerst zo'n grote hint geven en dan daarna nix laten merken? Das toch krom?
Op maandag 4 november 2002 14:52 schreef freud het volgende:
Ik heb vaak genoeg gemerkt dat duidelijkheid zijn afschrikt. Ik begrijp dat ook niet van vrouwen. Ik heb het dan niet over het op een vrouw afstappen onder het schreeuwen van "lekkerrrrrrrr!!! Neuken?". Als je op een normale manier laat weten dat je iemand leuk vindt schrikt het al snel af heb ik gemerkt. Vrouwen... Heeeeeeeeeeeerlijk!
quote:Ja bij veel meiden moet dat ja! Ik ken er zat die ruzie hebben gehad omdat hij geen sms-je stuurde met weltrusten!
Op maandag 4 november 2002 15:02 schreef Katana het volgende:[..]
Alsof je gelijk terug moet smsen
Gelukkig is mijn vriendin minder erg wat dat betreft.
Maar waarom meiden altijd zo 'raar' moeten doen weet niemand, daar zijn het vrouwen voor!
quote:euh jij komt om hulp vragen, als jij dat afdoet als onzin is jou zorg, als je het zo goed weet waarom dan vragen?? (nofi)
Op maandag 4 november 2002 15:12 schreef portier het volgende:[..]
idd, wat een onzin
nee maar veel vrouwen/meisjes hebben gewoon het liefst meteen een smsje trug als ze de moeite doen om jou te verbleiden met hun meestal nutteloze boodschappen en een half uur...... is best wel lang toch
quote:Nee, want ik zei dat ik het een lief smsje vond en toen zei zij niet van, huh? jij? sms?
Op maandag 4 november 2002 15:21 schreef hopseflops het volgende:
misschien was het berichtje nier voor jou bedoeld maar had ze het perongeluk naar jou gestuurd heb ik ook wellis gehad hoor
quote:Een half uur is niet zo lang. Bovendien duurt het bij haar vaak een paar uur voordat ze terug smst...
Op maandag 4 november 2002 15:22 schreef Pushit het volgende:[..]
euh jij komt om hulp vragen, als jij dat afdoet als onzin is jou zorg, als je het zo goed weet waarom dan vragen?? (nofi)
nee maar veel vrouwen/meisjes hebben gewoon het liefst meteen een smsje trug als ze de moeite doen om jou te verbleiden met hun meestal nutteloze boodschappen en een half uur...... is best wel lang toch
quote:Dat is helaas geen garantie dat jij dat dan ook mag
Op maandag 4 november 2002 15:28 schreef portier het volgende:Een half uur is niet zo lang. Bovendien duurt het bij haar vaak een paar uur voordat ze terug smst...
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:31 schreef Pushit het volgende:[..]
Dat is helaas geen garantie dat jij dat dan ook mag
quote:Ik mag toch wel ff eten
Op maandag 4 november 2002 15:31 schreef Pushit het volgende:[..]
Dat is helaas geen garantie dat jij dat dan ook mag
quote:ik heb ze niet bedacht.... zijn gewoon rare wezens maar dat zegt m'n vriendin ook over mannen dus ... neverending story is dat
Op maandag 4 november 2002 15:35 schreef portier het volgende:[..]
Ik mag toch wel ff eten
Bovendien smste ze (bijna) nooit, dus om nou te zeggen dat ik het verwachte...
quote:Jah, het eeuwige raadsel...
Op maandag 4 november 2002 15:37 schreef Pushit het volgende:[..]
ik heb ze niet bedacht.... zijn gewoon rare wezens maar dat zegt m'n vriendin ook over mannen dus ... neverending story is dat
quote:mja maar das ook linke soep bij sommigen
Op maandag 4 november 2002 15:41 schreef portier het volgende:[..]
Jah, het eeuwige raadsel...
Ik ga binnenkort (morgen ofzo) maar eens met haar praten. Gewoon face-to-face
quote:zij is geen avarage aandachtgeile breezer slet. Gewoon verlegen meisje. Maar kweet anders ook nie. Kzit midden in de tentamen week en het knaagt nogal.
Op maandag 4 november 2002 15:43 schreef Pushit het volgende:[..]
mja maar das ook linke soep bij sommigen
quote:Makkelijk is te makkelijk
Op maandag 4 november 2002 14:05 schreef portier het volgende:
Er zijn al wat topics over geweest geloof ik, maar das alweer een tijdje terug. Wat is de lol van een meisje om zo raar te doen? Ik bedoel, eerst krijg ik uit het niets een gigantisch lief smsje (ik lees um half uur later, zat te eten), ik kom online, is ze opeens online (normaal (bijna) nooit) en dan is ze opeens weer afstandelijk.I dont get it. Waarom nie gewoon, ik vind je leuk, klaar. Lekker makkelijk, weet je allebij wat je aan elkaar hebt.
Jij mag er ook wel wat voor doen! En niet alleen maar in woorden. Probeer haar niet na die sms een bekentenis af te laten leggen.
Ook zal ze na een liev smsje zichzelf niet ineenkeer "aanbieden".
Vrouwen zijn weldegelijk te begrijpen, niet altijd maar vaak komt het toch op hetzelfde neer.
quote:Dat zei ik net dus al
Op maandag 4 november 2002 15:21 schreef hopseflops het volgende:
misschien was het berichtje nier voor jou bedoeld maar had ze het perongeluk naar jou gestuurd heb ik ook wellis gehad hoor
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:59 schreef Pushit het volgende:[..]
ehm en dan snap je niet wat je fout doet?
quote:Het gaat om het moment! En natuurlijk willen vrouwen een teken dat jij aan hun denkt! (en wat is daar een beter moment voor dat vroeg in de ochtend of laat in de avond)
Op maandag 4 november 2002 15:19 schreef Hyper het volgende:[..]
Ja bij veel meiden moet dat ja! Ik ken er zat die ruzie hebben gehad omdat hij geen sms-je stuurde met weltrusten!
Gelukkig is mijn vriendin minder erg wat dat betreft.
Maar waarom meiden altijd zo 'raar' moeten doen weet niemand, daar zijn het vrouwen voor!
quote:Maar we weten eigenlijk nog niet precies (en zij waarschijnlijk ook niet) of je haar nu eigenlijk wel ziet zitten! Als je dat wel doet, is het moment aangebroken om dat aan haar te laten zien en niet door een eindeloze discussie......
Op maandag 4 november 2002 15:45 schreef portier het volgende:[..]
zij is geen avarage aandachtgeile breezer slet. Gewoon verlegen meisje. Maar kweet anders ook nie. Kzit midden in de tentamen week en het knaagt nogal.
Kan wel blijven aankutten, maar dat schiet ook niet op. Denk dat het alleen maar neerwaarts gaat.
ze doen in het begin net of het super goed gaat, en dan net wanneer het wat zou worden doen ze ineens alsof er niets gebeurd is....
gelukkig heb ik nu wel terug contact na 3.5 maand ontwijkingen!
Succes, als het echt iets zou worden, dan komt ze wel terug (dit denk ik toch, het lukt bij mij toch op dit moment )
MSN is toch alweer een tikje dichterbij. Goed, je ziet diegene niet, maar je bent wel gewoon echt in gesprek en het is logisch dat je dan weer wat meer verlegen bent (genoeg mensen vatten verlegenheid op als afstandelijkheid, maar verlegenheid is niet alleen maar schattig rood worden en giechelen - vaak is het juist afstandelijk gedrag).
En over dat meteen een smsje terugsturen: haar hoofd weet waarschijnlijk wel dat je met duizend andere dingen bezig kunt zijn, dat niet iedereen meteen iets terugstuurt, enzovoort, maar haar gevoel wil toch wel heel graag snel iets horen, zeker als je jezelf net heel erg hebt blootgelegd en je erg gevoelig bent voor afwijzing. Daar komt nog bij dat zij kennelijk ook nog bekend staat als verlegen en dat dat smsje voor haar waarschijnlijk een enorme openbaring is. Als je net zoiets hebt verstuurd dan sta je helemaal op scherp en vaak kun je je dan op niets anders meer concentreren. Dan word je dus wat ongeduldiger dan misschien redelijk is.
Ik zou het gewoon nog even aanzien. Probeer haar een beetje op haar gemak te stellen en verwacht niet meteen te veel.
quote:
Op maandag 4 november 2002 16:40 schreef whitekaos het volgende:
Mischien voelt ze wel wat voor je, maar stuurde ze het sms'je in een opwelling.
En dat ze wat later een beetje spijt had omdat ze niet te 'easy' over wil komen ofzo.
Dus ze vind je wel heel leuk, maar wil eigenlijk niet dat jij dat helemaal weet. Want zo is de jacht van het versieren er ook weer van af.
Ik zou gewoon zelf weer een lief smsje aan haar sturen en kijken wat je terugkrijgt.
quote:nope soep van koken !
Op maandag 4 november 2002 14:56 schreef Katana het volgende:
vrouwen? je kan beter wiet verbouwen
quote:Duidelijk een vrouw, die antwoord. Mijn vermoeden is dat ze wat terug houdener was tijdens het MSN'en om zichzelf in te dekken. Is ze verlegen en bang dat jij niet zo over haar denkt. Laat haar weten wat jij van haar vindt, dan komt zij waarschijnlijk ook weer over de dam! Suc6, maar ik denk wel dat het goed komt. Wees eerlijk over jouw gevoelens, dan zal zij ook eerlijk zijn over haar gevoelens!!
Op maandag 4 november 2002 16:40 schreef whitekaos het volgende:
Mischien voelt ze wel wat voor je, maar stuurde ze het sms'je in een opwelling.
En dat ze wat later een beetje spijt had omdat ze niet te 'easy' over wil komen ofzo.
Dus ze vind je wel heel leuk, maar wil eigenlijk niet dat jij dat helemaal weet. Want zo is de jacht van het versieren er ook weer van af.
Ik zou gewoon zelf weer een lief smsje aan haar sturen en kijken wat je terugkrijgt.
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:24 schreef Madelonie het volgende:[..]
Mijn vermoeden is dat ze wat terug houdener was tijdens het MSN'en om zichzelf in te dekken. Is ze verlegen en bang dat jij niet zo over haar denkt. Laat haar weten wat jij van haar vindt, dan komt zij waarschijnlijk ook weer over de dam!
1. BELLEN (daar zitten ook functies voor op je telefoon)
2. CHATTEN IN HET ECHT (dan moet je elkaar opzoeken en verbaal in een kamer met elkaar praten)
Misschien helpt dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |