http://chaulafanita.blogs(...)o-calzon-quitao.htmlquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:57 schreef Dyre het volgende:
![]()
![]()
Hoe dat kind zich een weg naar buiten werkt
De tekst is net te klein om te kunnen lezen (is het Duits?), maar ik ben retebenieuwd wat er allemaal onder staat, linkje alsjeblieft
--
Ik had me vandaag verheugd op een fijne dag met L samen, maar ze heeft alleen maar gemopperd, gehuild en gestrektNet wel samen gedoucht, zodat we nog iets leuks gedaan hebben, maar verder was niks goed.
Heb ook niet bijgelezen en ga ik ook niet meer doen, ik haak hier weer aan
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam wel deze tegen. Gaat kennelijk over alzheimer
Howquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
http://chaulafanita.blogs(...)o-calzon-quitao.html
Speciaal voor u ook nog met Spaanse vertaling señorita
Google.nl - klik op afbeeldingen - Sleep afbeelding naar tekstbalk *poef afbeelding verschijnt* - rechtermuisklik op zoeken naar afbeelding op google - result!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
How...?
Teach me master of google
Chrome? Vinger op de afbeelding houden, dan staat het er ook!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:43 schreef AwayTL het volgende:
Ah ik kan niet klikken. Ben altijd mobiel
Nee we willen naar Gouda. Dichter bij de opas en omas en tussen J en mijn werk in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:18 schreef Franny_G het volgende:
Kwak, gaaf! Blijf je wel in DH??
En geweldig die plaatjes uit het boek in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad onze halve woonkamer wordt voor hem verbouwd. Dat bankje is de afbakening van zijn speelgebied en die bus staat daar om te voorkomen dat hij naar de modem etc gaat, dat helpt niets kan ik alvast melden.
Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat was de reis naar NL, fazzeerst met de schommelboot naar Duitsland :/ en toen naar Rotterdam
Nee die heeft er al een van 2 jaar rondlopen dus die weet waar ze aan begonnen isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Burdie het volgende:
En degene bij wie je op kraamvisite ging, heeft spijt van dat schattige babietje?
Wat het ook is, ik ben het met je eens.quote:
Zij trakteert ook niet, maar ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk levert het mijn kint geen trauma's op dat ze niet trakteert als ze 1 wordt
Mijn dame snapt een tuit niet Blue, het enige wat ze doet is een beetje op het tuitje bijtenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef BlueEyes het volgende:
Kreeg van de belastingdienst een aanslag die is gebaseerd op een situatie van 2 (!!) jaar geleden, en alle werk die ik er nu weer van heb... Vermoeiend!
Ik ga ook wel bij de verjaardag van F trakteren, al is het alleen al omdat ik het zo leuk vind.
Hij zelf zal er weinig van hebben denk ik.
Maar dat duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang *struisvogeltverder*
Trouwens, wanneer ga je bij die ukjes een tuitbeker introduceren met wat anders drinken? (of is het gedoogd er bv in te doen)
Vind het starten van voeding naast de bv nog maar lastig, en meestal lukt de fruithap in de ochtend wel, maar er is aldoor wel iets waardoor de warme hap in het gedrang komt.
Laat staan dat ik er in de middag ook nog een 'tussendoortje' in moet frummelen, dan ben je alleen maar met het eten bezig op de momenten dat hij wakker is.
Anders ik welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen allemaal, Chanty! Benieuwd waar je uiteindelijk terechtkomt.
Oh man, ik voel me de afgelopen uren weer beroerd worden en heb nu weer koorts. Ik ben dat gekwakkel zo zat..
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:20 schreef Chanty het volgende:
En je mag niet ziek worden!!! Morgen meet![]()
Goedzo want anders komen we bij jou meetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:36 schreef Franny_G het volgende:
[..]. Vanavond bankhangen, vroeg naar bed, morgen gezond weer op.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franny, goede keus die uitdeelboekjes.Die trakteerde L ook toen ze 1 werd, van Gonnie het gansje.
Balen dat je je alweer zo rot voelt, hopelijk voel je je snel beter!
Hoe is het trouwens met LadyTagiatelle en ik heb GM ook al een tijd niet gezien volgens mij.
En KP, maar die komt natuurlijk alleen langs om te rellen.![]()
Nou als je zelf luiers mee mag geven, dan mag je ook zelf bananen meegeven om te trakteren vind ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby gaat naar een linksdraaiend macrobiotisch kinderdagverblijf he Nikki, ik weet niet eens of het magik keek in elk geval op toen ik woensdag hoorde dat ik zelf de luiers mee moest geven...
L lijkt in het gezicht op S maar qua vorm op T, of niet?
Nog 2 maanden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef BlueEyes het volgende:
Awww die trakteerfoto, dat is idd serieus![]()
Maar euh... zijn ze al bijna dreumesjes? Neeeeee toch??
jup! Maar het is geen razend dure opvang verder. Ik vond het ook apart, maar ook geen reden om het op te laten klappen zeg maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef BlueEyes het volgende:
Awww die trakteerfoto, dat is idd serieus![]()
Maar euh... zijn ze al bijna dreumesjes? Neeeeee toch??
En M wat een binkje is dat aan het worden![]()
Sq zelf luiers mee? Ook voeding dan als ze fv krijgen zou? Bijzonder als ik eerlijk ben!
Ik weet het niet precies want ze wilden hem niet metenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow wat ziet hij er laaaaang uit, kwakzor! Is dat de hoek? Lijkt me niet he? Hij lijkt wel anderhalve Suus lang
154 per dagdeel per maand. Laten we zeggen dat ze daar per maand (gemiddeld 9 dagen) 36 luiers verbruikt. Dat is in de bolpuntcom aanbieding ongeveer 7 euro in de maand. Mwah.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef BlueEyes het volgende:
Wat is niet razendduur als ik vragen mag?
Enige dat het bij ons 'duur' maakt is de flexibele dagen naast de vaste woensdag.
En ik vind het zo jammer dat we 11 uur per dag betalen terwijl hij er effectief maar max 8 is.
Maartoch nog altijd goedkoper voor ons dan een go doordat we flexibel nodig hebben.
M. werd op 65 afgetikt vandaag, ik voel je pijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies want ze wilden hem niet metenvorige keer. Maar hij weegt bijna 7 kilo en ziet eruit alsof hij in verhouding is. Ik gok 64 cm?
Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal maar geloof inmiddels wel dat hij echt heel groot is![]()
![]()
mijn babietje!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M. werd op 65 afgetikt vandaag, ik voel je pijn
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M. werd op 65 afgetikt vandaag, ik voel je pijn
ja, dat ga je niet meer redden in aprilquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]lange dame!!! Het feit dat ze twee weekjes ouder is dan M weegt dan wel weer op tegen het feit dat ze een meisje is.
kunnen ze later alle kleintjes stilletjes uitlachen als ze ergens niet bij kunnen
Romper die hij daar draagt is een cadeautje, in Amerika gekocht. Staat als maat "6 months" in. Maar goed dat ik m bij de stapel maat 62/68 had gelegd
Hier was het dus niet te doen qua berekening met go en tegemoetkoming in opvangkosten en dan nog eens de kosten van een go-bureau erbij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef Skittles het volgende:
Wat hebben jullie toch lange baby'sBen benieuwd hoe lang Lou is. We mogen de 20e voor haar tweede ronde prikjes. Waarschijnlijk wel een stuk kleiner
![]()
Beterschap Blue![]()
Nikki ik raakte verward van die foto joh. De eerste foto dacht ik S. te zien en bij de tweede snapte ik niet meer wie het nou was (want blik van S en vorm gezicht van T.) en ze waren toch heul niet al 1 jaar? etc etc. Tot ik me besefte dat het ook gewoon L kon zijn![]()
Een go is toch juist handig bij flexibele opvang? Wij betalen 5 euro per uur en bij opvang op feestdagen of avonduren is het 7,50. + 25 euro per maand aan gastouderbureau. Wel zelf luiers meenemen. flesvoeding en borstvoeding ook, maar bijvoeding en tussendoortjes krijgen ze van haar.
Edit: Hoewel.. over die lengte.. Vorige week deed ik het eerste setje 62 aan en vandaag was het truitje al weer te kort.![]()
Flexibele opvang? Heb je dat nodig? Op ons kdv maakt het wat prijs betreft behoorlijk uit: reguliere uren of flexibele uren. Ik was blij dat wij dat laatste niet nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:16 schreef kwakz0r het volgende:
Aww Nikki! Wat een schattige foto!
Ons KDV kost me 7,60 per uur, bij 44 weken en ik neem 10 u per dag af ipv 11. Incl flesvoeding en luiers. De uren worden voor t maandbedrag gemiddeld over de twaalf maanden. Volgens mij valt dat voor flexibele opvang wel mee
Dit schooljaar qua rooster niet, maar als ik volgend jaar een vrije middag heb... En ik neem dus maar 44 weken af ipv 52.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:40 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Flexibele opvang? Heb je dat nodig? Op ons kdv maakt het wat prijs betreft behoorlijk uit: reguliere uren of flexibele uren. Ik was blij dat wij dat laatste niet nodig hebben.
KOT-maximum is lager dan je uurtarief. Verschil moet je zelf betalen. Kan dus best duurder zijn om minder uren/weken af te nemen dan regulier. Hoe snel kan je bij je opvang wisselen van dag(deel)? Misschien wel gunstiger om meer af te nemen dan je verbruikt. Was bij m'n oudste voor de BSO in ieder geval. Netto geeft een ander beeld dan bruto.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dit schooljaar qua rooster niet, maar als ik volgend jaar een vrije middag heb... En ik neem dus maar 44 weken af ipv 52.
Verschil:
Flexibel - 2 dagen * 10u * 44 weken * 7,60 = 6688 bruto per jaar
Normaal conrtract- 2 dagen * 11u * 52 weken * 7,18 = 8213,92 bruto p/j
Dat vind ik wel de moeite waard. Hij gaat nu wel in de korte vakanties en de eerste en laatste week van de zomervakantie, en niet in de andere wekwn zomervakantie en met kerst (en nog 1 andere week, in de meivakantie omdat we dan misschien zelf wel weg willen).
Ik vind het fijn dat ik ook dagen en uren bij kan kopen als dat nodig is, en mijn contract tussentijds kan wijzigen ook.
Logisch dat je dan daar voor gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hier was het dus niet te doen qua berekening met go en tegemoetkoming in opvangkosten en dan nog eens de kosten van een go-bureau erbij.
Wil niet klagerig doen, maar onze opvang krijgen wij maar dusdanig minimaal vergoed vanwege 'hoog inkomen' dat wij daar wel op hebben geselecteerd ook.
Past niet.. Nieuwe lading wordt toch Medela denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hang je het invrieszakje niet gewoon direct aan je kolf?
Ik heb netto voorberekingen gemaakt met de rekentool obv geschatte jaarsalarissen voor opvang van 40-42-44-46-48-50 en 52 weken. Het netto bedrag was bij 44 weken echt gunstiger dan bij meer wekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:18 schreef Kursor het volgende:
[..]
KOT-maximum is lager dan je uurtarief. Verschil moet je zelf betalen. Kan dus best duurder zijn om minder uren/weken af te nemen dan regulier. Hoe snel kan je bij je opvang wisselen van dag(deel)? Misschien wel gunstiger om meer af te nemen dan je verbruikt. Was bij m'n oudste voor de BSO in ieder geval. Netto geeft een ander beeld dan bruto.
Wij hebben geen linksdraaiend macrobiotische opvang, maar moeten wel zelf luiers en voeding (bv of kv) meenemen. Nooit bedacht dat dat gek was eigenlijk. Uurtarief voor reguliere opvang 6,75 euro per uur, 10,5 uur per dag.
Waar was jij 2 jaar geleden met deze opmerking..? Dat is nog eens handig en over na gedachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hang je het invrieszakje niet gewoon direct aan je kolf?
Zit ze ook continu onder de kwijl?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap TAP en blue!
M heeft echt het bellen blazen ontdekt. Uren per dag gewoonalles is bellen
bellen zijn alles
Oh en hier hangt de rode vlag weer uit
Heb je niet een kamertje over voor een au pair?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kwak het is ook gewoon duur allemaal. Ik betaal meer dan 750 euro netto met twee kinderen 3 dagen op het kdv en ééntje 2 dagen op de BSO. Ik vind het maar een hoop geld.
Romper, pyjama en een deken eroverheen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef kwakz0r het volgende:
Vraagje voor de mamas met een puckababy/slaapzakje: wat draagt je kindje erin en doe je dan met of zonder deken?
We hadden hem vandaag met kleertjes erin en alleen een lakentje over. Nu met alleen romper erin en wel een dekentje over. Ik zag de pucka als een extra laagje kleding zeg maar.
En tot hoe lang hebben jullie m gebruikt?
Ze kan in het washok. Zou ze dat oké vinden, ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 03:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je niet een kamertje over voor een au pair?
Nou, 'fijn' dat je merkt dat je niet teleurgesteld bent. Dat zegt inderdaad wel watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:01 schreef Chanty het volgende:
Ik geloof wel in die theorie over dat moeilijk doen over eten leidt tot slechte eters. Als ik denk hoe mijn moeder altijd aandrong op eten…. en ik vertikte het dusBewaarde alles in mijn wang totdat ik het mocht uitspugen
Dus probeer er maar op te vertrouwen dat het vanzelf wel komt en niet te pushen. Maar ik snap mijn moeder nu ook wel, toch die zorg dat je kind niet genoeg binnen krijgt. Daarom wil ik nu ook zeker nog niet dat het ten koste van de borstvoeding gaat want juist door de borstvoeding weet ik dat hij nog voldoende binnen krijgt.
Ik ga zelf ook alle kanten opMaar idd het is niet de eerste keer. Al merk ik geen teleurstelling dus iets zegt me dat het waarschijnlijk toch de beste keuze is voor nu. In tegenstelling tot de plek bij mijn oude werkgever waar ik wel dikke teleurstelling over voel. Misschien moet ik ook meer op mijn gevoel afgaan. Anyway: Zondag een stapel brieven schrijven
Gisteren bij mijn vrijwilligerswerk ook weer een tip gekregen en het gesprek dat ik volgende week heb is ook bij een organisatie in mijn vakgebied dus ook dan ga ik nog even verder vissen
Oh, dat heb ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is wel fijn Kwak, dat je veel op school kunt doen dan. Als je eenmaal thuis bent bij man en baby komt er vaak toch net iets minder van, tenminste daar heb ik wel last van.
Het is een draagmeet (draagdoekentopic) maar toevallig vrij veel mamas vanuit dit topic.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Leuk dat jullie gaat meeten. Ik heb er helemaal niks van meegekregen, anders had ik ook graag willen komen![]()
Ohh okee! Ik draag mn meisje ook wel, maar post daar niet meequote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het is een draagmeet (draagdoekentopic) maar toevallig vrij veel mamas vanuit dit topic.
dat was tagliatellequote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Als je niets te doen hebt vandaag, kun je altijd aanschuiven hoor, JJ! 12 uur bij Pex in DH.
Hoe is het met je trouwens? Helemaal genezen van de bo enzo, rust wedergekeerd?
Ach gos! Kreeg ze t weg? Lijkt wel een papfles zo denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:41 schreef Amsel het volgende:
Gisteravond was ik niet thuis en we hadden bedacht dat man een flesje kv zou geven (ipv bv, kwam even makkelijker uit). Dus ik had alles klaargezet, o.a. poedertoren met afgemeten hoeveelheid. Baby heeft heerlijk geslapen vannacht, maar had vanochtend nauwelijks honger. En toen zag ik de verklaring in de keuken: héle poedertoren leegMijn baby heeft gisteren een fles 180/12 gehad
![]()
godsammequote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:41 schreef Amsel het volgende:
Gisteravond was ik niet thuis en we hadden bedacht dat man een flesje kv zou geven (ipv bv, kwam even makkelijker uit). Dus ik had alles klaargezet, o.a. poedertoren met afgemeten hoeveelheid. Baby heeft heerlijk geslapen vannacht, maar had vanochtend nauwelijks honger. En toen zag ik de verklaring in de keuken: héle poedertoren leegMijn baby heeft gisteren een fles 180/12 gehad
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:41 schreef Amsel het volgende:
![]()
Ik heb er 2 gelukkig! De ander was net gewassenquote:
Ja gaat wel okee hoor. We hebben woensdag in het sophia een hele uitgebreide EEG gehad, meisje deed het onwijs goed, gelukkig. 30 januari pas de uitslag, dus dat duurt wel weer immens langquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Owja, haha. Ik kan de preggo brain kaart nog spelen he
Nou ja, niet minder gemeend: hoe is het met jou, JJ?En met je mooie dochter? Hebben jullie nog meer contact gehad met het ziekenhuis?
¤5 p/uur maar het ging laatst in de OUD SC ook over tarieven en andere moeders betalen zo te lezen beduidend minderquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Crumpette het volgende:
Dat voelt dan vast als een eeuwigheid jj.hoop dat je goede uitslag krijgt!
Wat betalen jullie eigenlijk de oppas dames?
Whaaa! Baas boven baas.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:13 schreef Crumpette het volgende:
Overigens moest ik gnorken toen ik las over jullie formaat babies.. W is nu 5 weken oud en zit al een week in 62ik laat hem dinsdag voor het eerst meten, maar volgens mij haalt hij iedereen snel in. Vreetbeer
Nou, dat vroeg ik ook idd, maar nog geen duidelijk antwoord op gehad. Maar baby had wel te lage glucosewaarden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
Jeutje! Das flink macrosoom... Geen verborgen suiker oid?
Kan wel bij Prenatal of online, maar past lang niet op alle mobiles. Bij ons paste het dus niet, dus wij hebben een nieuwe gekochtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef Chanty het volgende:
Grr grr het muziekdoosje van de mobile is vanochtend overleden en mijn man kon hem ook niet meer makenIk baal want het was een fijn melodietje, ander doosje dat we hebben klinkt super schel. Kun zeker niet los van die doosjes kopen he?
Ga ik daar maandag maar even langs. Heb nu mijn oude aftandse muziekbeer opgegravenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:16 schreef Kursor het volgende:
[..]
Kan wel bij Prenatal of online, maar past lang niet op alle mobiles. Bij ons paste het dus niet, dus wij hebben een nieuwe gekocht.
Ja, zekerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef Loj het volgende:
4 maanden!
Wat gaat t snel he! Vind jij het nu ook sneller gaan voor je gevoel dan bij de eerste?
Dikke +1quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik vind het ook zo verdomd veel sneller gaan bij nummer 2! En het ging al zo hard bij de eerste...
Hier nog maar iets meer dan 3 maanden, en dat vind ik al snelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dikke +1
Over minder dan 2 maanden worden ze gewoon alweer 1.
Ik kom even uit lurkstand..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef Chanty het volgende:
Grr grr het muziekdoosje van de mobile is vanochtend overleden en mijn man kon hem ook niet meer makenIk baal want het was een fijn melodietje, ander doosje dat we hebben klinkt super schel. Kun zeker niet los van die doosjes kopen he?
Ik las laatst op fb een verhaal van een stel met zes kinderen, drie tweelingenquote:Op zondag 18 januari 2015 07:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zware nachten weer dames.![]()
Ik heb uit mogen slapen tot nu. Il ben alleen een beetje te laat naar bed gegaan dus ik ben een beetje brak nu.
Ik heb gedroomd dat ik zwanger was.Nu zou dat op zich al erg zijn, maar ik was zwanger van nóg een tweeling.
Was ik even blij dat ik wakker werd.
Ze weten waar ze aan beginnen toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 08:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las laatst op fb een verhaal van een stel met zes kinderen, drie tweelingen.
Kuiken is vannacht twee uur wakker geweest, hopelijk wordt het geen gewoonte.
Vandaag wordt hij gedoopt, bijzonder!
Fijne zondag allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
[ Bericht 30% gewijzigd door JufMariska op 18-01-2015 11:49:04 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Kuiken had ook een doopjurk aanquote:Op zondag 18 januari 2015 09:49 schreef Hilmo het volgende:
Aahw razz dat klinkt zo geweldig!![]()
Burdie bijzonder. Dopen hebben wij ook op de planning. Hoe oud is jullie baby ook alweer? Ben benieuwd wat jullie de baby aandoen. Ik heb mijn doopjurk nog maar dat is zeker raar voor een jongens baby![]()
uiteraardquote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
SQ, kijk d'r gaan!!Wat een super tof kleed ook! Zelfgemaakt?
Beterschapquote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik sluit me overigens aan bij de zieke moeders hier![]()
Blijk een peritonsillair abces te hebben, dus heb me wel eens beter gevoeld :p
Oei, dat klinkt niet goed!!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Skittles het volgende:
Beterschap![]()
![]()
Heb ik twee jaar geleden ook gehad en, door eigenwijs doorlopen ermee, drie dagen met ab-infuus na drainage in het ziekenhuis gelegen. Dus eh.. Mocht je niet meer kunnen eten, drinken en überhaupt ademhalen bezoek dan even de dokter/kno en laat het draineren
Misschien is het wat die zak betreft beter om die maar gewoon terug te brengen? Wie weet hoe snel ze idd ook de andere kant opdraait.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Skittles het volgende:
Kwam ik hier om te 'klagen' dat ik gisteren een inbakerzak had gekocht en Lou vandaag besluit tot 3 keer toe van buik naar rug te draaien, zie ik dat SQ's M. het al zelfs op commando kan![]()
![]()
Mag zo'n zak nog als ze van buik naar rug gaat? Van rug naar buik lukt nog niet, maar ze is hard onderweg en aan het oefenen zeg maar
Ja vanochtend het prijskaartje enthousiast eraf getrokken, zodat ik kon gaan proberen haar met zak makkelijker een langere tijd in bed te krijgen.. Nou..quote:Op zondag 18 januari 2015 18:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed!!
Ik weet 'gelukkig' waar ik op moet letten; heb er op mn 19e ook al eens een gehad. Ze hebben me al een soort van aangemeld bij de KNO; als ik verslechtering opmerk, moet ik per direct contact opnemen idd![]()
[..]
Misschien is het wat die zak betreft beter om die maar gewoon terug te brengen? Wie weet hoe snel ze idd ook de andere kant opdraait.
Of heb je al de prijskaartjes er al in je enthousiasme afgerukt? Dat zou ik namelijk doen
Juf, hopelijk kan hij bij jou lekker een beetje tot zichzelf komen weer
Over 9 dagen gaan mijn amandelen er sowieso uit, dus dan zal ik er nooit meer last van hebbenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even peritonsillair abces gegoogled, die aids heb ik jarenlang twee keer per jaar gehad ongeveer. Tot ik tijdens een schoolreis naar Praag geen eten of water meer kon doorslikken en van een Tsjechische dokter Mengele een drain heb gehad. Toen ben ik nogmaals geopereerd aan een achtergebleven restje keelamandel, sindsdien is het nooit meer teruggekomen
Ah, daar heeft een buurvrouw gelukquote:Op zondag 18 januari 2015 18:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja vanochtend het prijskaartje enthousiast eraf getrokken, zodat ik kon gaan proberen haar met zak makkelijker een langere tijd in bed te krijgen.. Nou..![]()
Gelukkig heeft buurvrouw beneden 3 weken geleden een baby gekregen, dan geef ik 'm wel aan haar als ze wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blegh Coco, beterschap!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Tnx ga ik daar ook eens rond kijkenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:33 schreef Nangie het volgende:
[..]
Ik kom even uit lurkstand..
De "houten-speelgoed-winkels" hebben vaak wel van dat soort muziekdoosjes los te koop.
Ook zijn ze wel te vinden op verschillende websites met fournituren of haak/brei benodigdheden.
Succes!![]()
Ik ben echt pas overgegaan op een normale slaapzak toen m'n peuter van rug naar buik kon. Wel met babyfoon aan altijdquote:Op zondag 18 januari 2015 18:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja vanochtend het prijskaartje enthousiast eraf getrokken, zodat ik kon gaan proberen haar met zak makkelijker een langere tijd in bed te krijgen.. Nou..![]()
Gelukkig heeft buurvrouw beneden 3 weken geleden een baby gekregen, dan geef ik 'm wel aan haar als ze wil
Gezien de hoeveelheid kwijl vond hij de dames van boer Tom het leukstequote:Op zondag 18 januari 2015 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
@fazzo: lol, gaat ie voor boer mooi, boer lepsisch, boer sneu, boer bril of boer viezeoudeman?
Maar goed dat die van mij niet mee keek met Godzillaquote:Op zondag 18 januari 2015 21:40 schreef Franny_G het volgende:
Als hij later boer wil worden, dan weet je waardoor het komt, Fazz.
Ik ga mij er eens verder in verdiepen. Zo in eerste instantie zie ik geen stress duidingen bij deze aanpak totnutoe; Oogjes gaan rustig dicht, of het drinken begint weer op normaal tempo. Geen schrikreacties, grote ogen, of andere reacties. Maar zal het wel in de gaten houdenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:49 schreef Burdie het volgende:
Harvey Karp. Niet geheel onomstreden en dan druk ik me zacht uit... Dat "ssssssshhh" geluid schijnt namelijk een stress reactie op te roepen bij de baby, waardoor hij stil wordt. Er is via google wel een hoop over te vinden, van voor- en tegenstanders.
Ermahgerd die van mij moeten er ook uit maar ik durf nog nietquote:Op zondag 18 januari 2015 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Over 9 dagen gaan mijn amandelen er sowieso uit, dus dan zal ik er nooit meer last van hebben
[..]
Ah, daar heeft een buurvrouw geluk![]()
18 weken toch?!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
A. had haar eerste echte schaterlach gisterentoen ik deed alsof ik haar handjes en voetjes ging opeten
. En die is morgen 17 weken (OMG 17 weken
) .
Dat drukkende gevoel op de WC heb ik ook LT, dat kon het hele eerste jaar nog aanhouden volgens de huisarts. Heb het ook na lang staan. Buh. Het urinelekken kun je trainen met de bekkenbodemspier toch? Of anders langs een bekkenbodemfysio, die hebben daar ook goede oefeningen voor.
ik moet zo hard lachenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Neeeee toch.
*Op eigen linkje naar ticker klikt*
Ja, wel!
18 weken morgen!
Mijn baby! Wat doe je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja cliche maar wat gaat het goddamn hard .. 1 Februari is mijn bollie alweer een half jaar.. EEN HALF JAAR!..
Maar dat duurt dus nog 2 weekjes... Ontkenningsfase it is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |