zelfs met Mahar en erikquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uitgezonderd mahar en erik, weet ik vrij zeker dat jij meer hebt dan de rest gecombineerd.
Theoretisch gezien zou ik meerdere serveersters kunnen flowen zonder dat ze van elkaars bestaan afweten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou ik ook een 10 kunnen halen voor rechtsgeschiedenis
Klopt, ik ben technisch faillietquote:
Doe het dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen als je bijles van Bol hebt gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hmm, RSG is een bachelorvak, dat wil BOL niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alleen als je bijles van Bol hebt gekregen
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alleen als je bijles van Bol hebt gekregen
Kan ook een rellaccount van erik zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, RSG is een bachelorvak, dat wil BOL niet.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef Etsu het volgende:
Oh trouwens, rijkeluiskind is een kind van rijke ouders en dat ben ik niet.
Dus jullie reacties gaan niet op.
dan interpreteer ik zn post andersquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]lees het nog maar eens terug, dat zei Yreal niet
Zou ik zeker niet uitsluiten. Ik moet dan even wat naspeuringen doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan ook een rellaccount van erik zijn
Op dat EUR forum zoals bij sanasoufi?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou ik zeker niet uitsluiten. Ik moet dan even wat naspeuringen doen.
Maar wat nou als je ouders je niks geven? Dan ben je een armoedig rijkeluis kind...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef Etsu het volgende:
Oh trouwens, rijkeluiskind is een kind van rijke ouders en dat ben ik niet.
Dus jullie reacties gaan niet op.
Nee, want om een rijkeluiskind te zijn moeten je ouders een godsvermogen hebben en dat hebben mijn ouders niet (althans, volgens mij, ik kan niet op hun rekeningen kijken). Dat zij mij niks geven, maakt mij geen een rijkeluiskind.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wat nou als je ouders je niks geven? Dan ben je een armoedig rijkeluis kind...
Watquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want om een rijkeluiskind te zijn moeten je ouders een godsvermogen hebben en dat hebben mijn ouders niet (althans, volgens mij, ik kan niet op hun rekeningen kijken). Dat zij mij niks geven, maakt mij geen een rijkeluiskind.
Lekker interessant ook trouwens hoe veel geld iedereen heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef eriksd het volgende:
Etsu heeft gewoon de meeste knaken maar zal later het minste verdienen. Dus lost het vanzelf op.
Klaar, slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |