quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef Henrys het volgende:
het contact toch maar te beeindigen?
Jij vindt leeftijd belangrijk ja?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent zelf 23?
Het kan en mag, maar wil je een relatie aangaan met iemand die liegt over toch best belangrijke dingen?
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:14 schreef richolio het volgende:
Zou jij zelf als 23-jarige met een 16-jarig meisje willen?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij vindt leeftijd belangrijk ja?
Ouwe wijven die 23 jarigenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaat
Ik snap wat je bedoelt man, nog ff zo'n strak punanitje om je lul hebben voordat je overstapt naar de echte dames, niks mis mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is echt mooi en al die vrouwen van mijn leeftijd zijn van die drinkende/rokende studentes die allemaal wel ergens een vetrol verstoppen en waar het alleen maar om sex gaat
Denk dat een meid van 16 inderdaad prima voor je is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat is dus niet per definitie waar, zie het voorbeeld dat ik eerder noemde van een meisje dat gewoon al veel verder was en echt niks had met infantiele leeftijdsgenoten. Die was verder gewoon te vertrouwen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze liegt over haar leeftijd betekent het dat ze sowieso niet in orde is. Wie weet waar ze dan nog meer over gaat liegen, want blijkbaar heeft ze daar geen moeite mee. Maarja Tinder dan weet je al genoeg.
ja en bij die van 16 heb je een dun scholiertje waar het alleen om seks gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijke autist of wereldvreemd persoon als je denkt dat leeftijd per definitie iets te maken heeft met strak zijn. Maar ok.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt man, nog ff zo'n strak punanitje om je lul hebben voordat je overstapt naar de echte dames, niks mis mee.
Je bent simpelweg niet helemaal in orde als je liegt over je leeftijd. Je zit op Tinder, dan filter je zelf bepaalde leeftijden eruit en opgelostquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:52 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat is dus niet per definitie waar, zie het voorbeeld dat ik eerder noemde van een meisje dat gewoon al veel verder was en echt niks had met infantiele leeftijdsgenoten. Die was verder gewoon te vertrouwen.
Als je je ouder voordoet komen er gewoon meer normale oudere jongens op je af dan als je zegt dat je 16 bent en je van die ouwe lullen krijgt die nog wel een groen blaadje liusten, om het maar zo te zeggen.
Ik weet natuurlijk niet wat ze zoekt, en niks van Tinder, maar ik onkracht alleen even dat als je liegt over de leeftijd je per defintie niet in orde is. Daarom zei ik zelf al dat het wel belangrijk is om te vragen waaróm ze liegt.
En jij bent een enorme debiel als je mijn opmerking serieus neemt. Maar ok.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijke autist of wereldvreemd persoon als je denkt dat leeftijd per definitie iets te maken heeft met strak zijn. Maar ok.
Waarom? Je zet het er zelf neer. Ik kan niet anders doen dan zo'n dommige reactie serieus nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij bent een enorme debiel als je mijn opmerking serieus neemt. Maar ok.
Je bent een autist, dat kan gewoon niet anders. Zelden iemand gezien met zo weinig empathisch vermogen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom? Je zet het er zelf neer. Ik kan niet anders doen dan zo'n dommige reactie serieus nemen.
En als je geen aanbod krijgt van de leeftijd waarin je zoekt, tenzij je zelf zegt ouder te zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je bent simpelweg niet helemaal in orde als je liegt over je leeftijd. Je zit op Tinder, dan filter je zelf bepaalde leeftijden eruit en opgelostdus jouw theorie gaat niet op.
Juist ja. Ben jij wel eens getest? En welnee, nooit getest, ik ben sociaal en doodnormaal. Niet nodig dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een autist, dat kan gewoon niet anders. Zelden iemand gezien met zo weinig empathisch vermogen.
Ben je wel eens getest?
Boeien, ze is 16.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Alentejana het volgende:
[..]
En als je geen aanbod krijgt van de leeftijd waarin je zoekt, tenzij je zelf zegt ouder te zijn?
Daar geloof ik niet in, jongens kijken toch alleen maar naar de foto's. Erg bizar om er 5 jaar bij op te liegen. Nergens goed voor. Ik vind 16 en 23 een beetje sneu topicopener.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Alentejana het volgende:
[..]
En als je geen aanbod krijgt van de leeftijd waarin je zoekt, tenzij je zelf zegt ouder te zijn?
Don Quichot dacht ook dat hij normaal was, en als ik zo eens naar je totale brevet van onvermogen kijk in dit topic zou ik als ik jou was er toch eens serieus over nadenken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Juist ja. Ben jij wel eens getest? En welnee, nooit getest, ik ben sociaal en doodnormaal. Niet nodig dus.
'Aanbod in de leeftijd waarin ze zoekt'quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:13 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dus geen recht om te kunnen uitgaan met een ouder iemand ofzo? Hoe bedoel je het?
Uh ja en jij bent dus duidelijk maagd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijke autist of wereldvreemd persoon als je denkt dat leeftijd per definitie iets te maken heeft met strak zijn. Maar ok.
Een 26 jarige Aziatische maagd is echt wel strakker dan een meid van 16 die al sinds haar 11e elke dag een vuist in haar kut krijgt. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Uh ja en jij bent dus duidelijk maagd.
als je niet weet dat eentje van 16 strakker is dan 26 ben je niet goed snik.
Hoezo zou dat strakker zijn dan? Dat je erover nadenkt is al bijzonder, maar het slaat echt nergens op dat er blijkbaar mannen zijn die denken dat het zo werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Uh ja en jij bent dus duidelijk maagd.
als je niet weet dat eentje van 16 strakker is dan 26 ben je niet goed snik.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja TS, als ze al liegt over haar leeftijd, waar liegt ze dan meer over?
Moraalridderquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:13 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, jongens kijken toch alleen maar naar de foto's. Erg bizar om er 5 jaar bij op te liegen. Nergens goed voor. Ik vind 16 en 23 een beetje sneu topicopener.
Nee hoor, bedankt, ik ben niet lesbisch. Maar als ik 23 ben, ga ik niet vallen op jongens van 16. Een beetje triest in mijn ogen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Moraalridder. Op je 23e had jij een mooie meid van 16 echt wel gedaan.
Is anders. Jongens zijn veel kinderlijker. Meisjes zijn sneller volwassen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee hoor, bedankt, ik ben niet lesbisch. Maar als ik 23 ben, ga ik niet vallen op jongens van 16. Een beetje triest in mijn ogen.
A waarom niet? De ene van 16 is anders dan de ander van 16 en relatie is een breed begrip. Kan zijn een vriend met benefits, uitgaansmateriaal, of meer. Maar B ik had het niet over op zoek zijn naar een relatie, maar zoeken van een type jongen. Om mee uit te gaan bv of zoals jij zegt lol maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
'Aanbod in de leeftijd waarin ze zoekt'
Als je 16 bent ga je toch niet op zoek naar een relatie? Wat lol met anderen: prima. Daar hoeft ze echt niet over te liegen qua leeftijd. Ging zelf ook met veel oudere mensen om en uit vroeger, hoefde daarvoor nooit over m'n leeftijd te liegen.
Tienermeiden zijn gewend om over hun leeftijd te liegen. Ze willen ook al voor hun 18e bier drinken en op hun 16e seks hebben. Verstandig? Nee, begrijpelijk? Ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
'Aanbod in de leeftijd waarin ze zoekt'
Als je 16 bent ga je toch niet op zoek naar een relatie? Wat lol met anderen: prima. Daar hoeft ze echt niet over te liegen qua leeftijd. Ging zelf ook met veel oudere mensen om en uit vroeger, hoefde daarvoor nooit over m'n leeftijd te liegen.
Dat hoor ik nou alleen vrouwen zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is anders. Jongens zijn veel kinderlijker. Meisjes zijn sneller volwassen.
Ik heb het nooit gedaan en ik ken ze ook niet die het wel hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:29 schreef jaha het volgende:
[..]
Tienermeiden zijn gewend om over hun leeftijd te liegen. Ze willen ook al voor hun 18e bier drinken en op hun 16e seks hebben. Verstandig? Nee, begrijpelijk? Ja.
Meisjes/vrouwen zijn in het algemeen eerder volwassen, zowel lichamelijk als geestelijk ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou alleen vrouwen zeggen.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
/ als je fysiek bedoelt, zijn er zeker best veel meisjes van 16 die een super vrouwelijk lijf hebben en best weinig jongens met een mannenlichaam inderdaad.
Ik vraag me af vanuit welk levenservaringsperspectief jij deze gedachten hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Meisjes/vrouwen zijn in het algemeen eerder volwassen, zowel lichamelijk als geestelijk ja.
Wat doet mijn leeftijd er toe?
Inderdaad. Waarom dus liegen over iets belangrijks zoals je leeftijd? De waarheid komt toch boven tafel en dan staat ze zelf voor lul. Juist dan is de kans groot dat ze minder wordt serieus genomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:14 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het er bij leeftijdsverschillen toch aan op hoe iemand is en dat kan hij prima beoordelen omdat er al persoonlijk contact is.
Een kalenderjaar zegt niet zoveel.
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me af vanuit welk levenservaringsperspectief jij deze gedachten hebt.
Geestelijk heb ik zo mijn bedenkingen bij. Sowieso zijn de maten waarmee je meet en de waarden die je eraan hangt behoorlijk subjectief. Mannen zijn mannen en vrouwen zijn vrouwen.
Lees je niet wat hier staat ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen.
Leg mij maar eens uit wat mijn leeftijd er toe doet dat meisjes zowel geestelijk als lichamelijk eerder volwassen zijn.quote:
Helemaal niks, het feit dat jij het gebruikt als argument zegt alleen iets over jou - het argument dat mannen later volwassen worden zie ik alleen gebruikt worden door naïeve meisjes die op (excessief) oudere jongens vallen die het gebruiken als excuus om hun gedrag te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit wat mijn leeftijd er toe doet dat meisjes zowel geestelijk als lichamelijk eerder volwassen zijn.
Volgens het onderzoek dat je net zelf post:quote:''jongens zijn veel kinderlijker''
''meisjes zijn eerder volwassen''
Dit zegt dus eigenlijk helemaal niks over volwassen gedrag.quote:''Een persoonlijkheid is volgens Klimstra volwassen te noemen, als iemand een stabiel beeld heeft van zijn eigenschappen.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |