Ingress werkt toch erg veel lokaal merk ik, zo'n landelijk medium als FOK! werkt dan wat minder goed.quote:
Hoeft geen 1 field te zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
Sinds oud en nieuw speel ik een stuk minder ook, qua badges zit ik nog een hele tijd van het volgende level af ook. Of ik moet opeens een field maken van 3 miljoen ofzo.
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:36 schreef Againzender het volgende:
Net werd een portal hier bij huis aangevallen, dus laarzen aan, en naar buiten!
Bleek de kikker een vader van een klasgenootje van onze oudste zoon
Dat blijft toch het leuke van het spel
Ik stond een paar weken terug tijdens mijn lunchwandeling bovenop een flink versterkt portal, 2x AXA. Maar ik had zo'n goede GPS fix dat ik besloot de zaak maar even overhoop te knallen. Toen ik de shield eraf had kwamen aan de overkant twee mensen van een trap die om zich heen keken,mij zagen, en naar mij toe kwamen: 'ben je nou ff ons portal aan het slopen?!quote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]Hier wat drift de laatste dagen (~200 meter door alle hoogbouw hier), waardoor ik op een kikker wp zit ipv mijn eigen. Die zal wel gek kijken dat ik hem elke keer voor zijn neus capture.
Dit ja. Kan er donder op zeggen dat als ik bepaalde portals omgooi, de portals rond mijn huis ook binnen een dag om zijn. Anders staan ze wel een paar dagen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
Blijft fascinerend hoe mensen oprecht boos worden en wraak nemen als "hun" portal wordt gesloopt.
En dat is dan nog de meest kalme manier van reageren, sommige mensen gaan schelden op de comm of worden fysiekquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit ja. Kan er donder op zeggen dat als ik bepaalde portals omgooi, de portals rond mijn huis ook binnen een dag om zijn. Anders staan ze wel een paar dagen.
Ja, die malloten zijn er ook.. Geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dat is dan nog de meest kalme manier van reageren, sommige mensen gaan schelden op de comm of worden fysiek.
och zijn er maar 2, die heb je zo zover dat ze er geen multihacks meer op plaatsen, dan ben je al een winnaar in mijn ogen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken terug tijdens mijn lunchwandeling bovenop een flink versterkt portal, 2x AXA. Maar ik had zo'n goede GPS fix dat ik besloot de zaak maar even overhoop te knallen. Toen ik de shield eraf had kwamen aan de overkant twee mensen van een trap die om zich heen keken,mij zagen, en naar mij toe kwamen: 'ben je nou ff ons portal aan het slopen?!' Twee collega's die dezelfde kleur hebben, dat is toch wel serieuze tegenstand
Beetje afhankelijk waar je op doelt, maar als er bijvoorbeeld een scraper gebruikt wordt om een gp te vinden en te slopen, dan vind ik het heel netjes wanneer alleen de portals 'rond het huis' omgeschoten worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
Blijft fascinerend hoe mensen oprecht boos worden en wraak nemen als "hun" portal wordt gesloopt.
Ja dat blijft een zieke bezigheid, met een scraper GP's slopen, wat een trieste bedoening. Ik ben er gelukkig aan ontsnapt omdat die scrapersoftware toen een crash had en alle data verloren ging.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
och zijn er maar 2, die heb je zo zover dat ze er geen multihacks meer op plaatsen, dan ben je al een winnaar in mijn ogen.
[..]
Beetje afhankelijk waar je op doelt, maar als er bijvoorbeeld een scraper gebruikt wordt om een gp te vinden en te slopen, dan vind ik het heel netjes wanneer alleen de portals 'rond het huis' omgeschoten worden.
same here, helemaal aangezien ik destijds op vakantie wasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat blijft een zieke bezigheid, met een scraper GP's slopen, wat een trieste bedoening. Ik ben er gelukkig aan ontsnapt omdat die scrapersoftware toen een crash had en alle data verloren ging.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk waar je op doelt, maar als er bijvoorbeeld een scraper gebruikt wordt om een gp te vinden en te slopen, dan vind ik het heel netjes wanneer alleen de portals 'rond het huis' omgeschoten worden.
dat hoorde ik laatst ook van een speler hier in de buurt, dat hij ontsnapt was door een crash van de matrix.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat blijft een zieke bezigheid, met een scraper GP's slopen, wat een trieste bedoening. Ik ben er gelukkig aan ontsnapt omdat die scrapersoftware toen een crash had en alle data verloren ging.
Geen idee wat Maassluis betreft, wat ik zelf zie in DH gebeurt er al voldoende om te fronzen en vragen bij jezelf te stellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat 'rond het huis' gebeurd al met werk- en homeportals. Of eigenlijk sowieso al een portal in de buurt omgooien. Zeker als het Maassluis betreft.
Hoe komt het dan dat die twee de nodes op dezelfde plek hebben?quote:Op maandag 11 juli 2016 02:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Hallo mensen! Dankzij Pokémon Go heb ik Ingress ook ontdekt. De twee games overlappen qua nodes dus in principe kan je het allebei tegelijk spelen. Ingress trekt me aan de ene kant iets meer omdat het een sci-fi tintje heeft, maar ik denk dat Pokémon Go wat populairder is (zeker nu in het begin). Hoe dan ook ga ik beide werelden in de gaten houden. Vind het hele augemented reality gebeuren erg tof, wou dat ik het eerder had gevonden
Beide spellen zijn van Niantic. En die hebben van de Ingress portals gelijk maar Pokestops gemaakt. Met dezelfde foto's (en volgens mij ook namen). Maakt het zoeken naar de Pokestops hier in de buurt in ieder geval een stukje makkelijker.quote:Op maandag 11 juli 2016 04:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat die twee de nodes op dezelfde plek hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |