Ik ben gisteravond laat even naar het speeltuintje 300 meter verderop gelopen omdat het me mateloos bleef irriteren dat die portal blauw was (kon weinig kwaad, ligt in een veldje, maar tochquote:Op maandag 11 juli 2016 16:41 schreef Sanguinium het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om te zien hoe spelers zo fel hun 'territorium' weer terugpakken.
Waarom filmde je?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Filmpje van eergister, nu weer een heftige grind naar het volgende level.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Filmpje van eergister, nu weer een heftige grind naar het volgende level.
Omdat het kan en omdat mensen wilden zien hoe een levelskip eruit ziet.quote:
Dacht al: wel gek als je toevallig filmt maar niet toevallig dus. Raar fenomeen. Wel lekker veel items in 1 keerquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Omdat het kan en omdat mensen wilden zien hoe een levelskip eruit ziet.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ja ik zat ver over de itemcap door deze actie. En die very rare heatsinks zijn heel erg welkom.
Ik haal geregeld een berg keys uit strategische portals en als dat nog sneller kan is dat lekker natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]gebruik ze alleen bij een keyshake of een fracker
Voor de rest zijn ze toch niet zoveel aan?
Eerste is dus een keyshake :quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik haal geregeld een berg keys uit strategische portals en als dat nog sneller kan is dat lekker natuurlijk.
Ook heb ik een portal voor de deur waar ik soms vanaf binnen bij kan, daar moeten uiteraard luxe hackmods op.
Waarom niet een HS op een bijnaHP.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Eerste is dus een keyshake :![]()
HS op een HP
Omdat je daar langer dan 5 minuten bent doorgaans, geen haast dus waarom een VRHS?quote:
Nou er is wel haast want ik kan er niet altijd bij vanaf binnen, geen zin/tijd om een uur buiten te staan, met een vhs heb ik zat hacks in een veel kortere tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Omdat je daar langer dan 5 minuten bent doorgaans, geen haast dus waarom een VRHS?
Ik heb dat maar opgegeven, ik start dan pokemongo op en ga achter de tips aan die men mij geeft over bijzondere pokemon.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:59 schreef 4-elements het volgende:
Moet nu de hele tijd aan mensen op straat vertellen dat ik geen Pokemon speel maar Ingress...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |