SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nieuwe teruggekocht voor 137quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
100k teveelRare mensen op de PS.
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daar koopt men een auto voorquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme rijdt zo'n hommo met een BMW keihard door een plas, broek zeiknat![]()
kutvent
![]()
POTS aanwezig?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat Trapz kan, kan ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat Trapz kan, kan ik ook.
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom skypeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[ afbeelding ]Die had toen toch ook Ronaldo of was dat iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt omdat de servers aan het kloten zijn. Op Playstation wel in ieder geval (web app)quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen kopen mijn TOTY Kroos ook 2x terwijl ik niet de goedkoopste had.. dat is ook wel een klein beetje DSL'en.![]()
bohhh dat was vorig jaar nog eens feestquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat de servers aan het kloten zijn. Op Playstation wel in ieder geval (web app)dat hij gewoon random zoekresultaten liet zien
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ook wel eens gehad dat ik veel meer spelers zag als ik er een lage startprijs bij zette.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat de servers aan het kloten zijn. Op Playstation wel in ieder geval (web app)
Dan stond hij bijvoorbeeld op een bepaalde speler BIN: 12k tot 15k en dan vond hij een handjevol spelers. Als ik dan de startprijs op min 150 zette dan vond hij een aantal pagina's.![]()
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2![]()
Zoiets heb je nu ook, pas na een paar keer refreshen krijg je de goede lijst te zien. Ik ging net ff kijken hoeveel Kroos kocht, 500.000 - 5.000.000 en er stond alleen 1 IF onlinequote:Op donderdag 15 januari 2015 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat ik veel meer spelers zag als ik er een lage startprijs bij zette.
Dan stond hij bijvoorbeeld op een bepaalde speler BIN: 12k tot 15k en dan vond hij een handjevol spelers. Als ik dan de startprijs op min 150 zette dan vond hij een aantal pagina's.![]()
meteen gekocht en dikke profit op gepakt natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets heb je nu ook, pas na een paar keer refreshen krijg je de goede lijst te zien. Ik ging net ff kijken hoeveel Kroos kocht, 500.000 - 5.000.000 en er stond alleen 1 IF online
#FreeTrapz![]()
Uiteraard, uiteraardquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meteen gekocht en dikke profit op gepakt natuurlijk
Kan nu een price lock doen![]()
Doesn't ring a bell. Een ander dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had toen toch ook Ronaldo of was dat iemand anders?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Feli aan je zwagert hequote:Op donderdag 15 januari 2015 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell. Een ander dus.heeft ie nu meer coins dan jou?
#FreeTrapz![]()
Een mijlpaal is bereikt: ik kan Ronaldo betalen. En nu ga ik stoppen op het hoogtepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een mijlpaal is bereikt: ik kan Ronaldo betalen. En nu ga ik stoppen op het hoogtepunt.Alles verkopen nu het nog kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft juist net zn coins gekocht!quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alles verkopen nu het nog kan.![]()
hi ha ho. dan heb je ronaldo zo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij heeft juist net zn coins gekocht!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Coins wel, maar niet aan waarde in zijn club en op z'n TPquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Feli aan je zwagert heheeft ie nu meer coins dan jou?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe moet hij anders aan Ronaldo komenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef Zhano het volgende:
WAT!?!? Heeft DS2 in FIFA15 coins gekocht!?!?![]()
Zou hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die zeggen dat ik coins heb gekocht zijn gewoon jaloers op mijn tradeskillz.![]()
Zat eventjes naar mijn team te kijken. De non-rare kaart van Rafael zit me toch een beetje dwars. Ik kan ook Miranda op de plek van Luiz neerzetten en een willekeurige Spaanse RB (liefst niet te duur) daar neerzetten... Iemand suggesties?
Fitness van Fabregas en Diego gaat trouwens wel echt bizar hard... Na 1 wedstrijd zitten ze vaak al op 91/92...![]()
Ik denk idd dat heel veel mensen jaloers zijn op geen sociaal leven hebben en heel de dag op de web app zitten om wat deals van paar k te zoeken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die zeggen dat ik coins heb gekocht zijn gewoon jaloers op mijn tradeskillz.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sorry broquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme rijdt zo'n hommo met een BMW keihard door een plas, broek zeiknat![]()
kutvent
![]()
![]()
Diego stamina is extreem laag jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat eventjes naar mijn team te kijken. De non-rare kaart van Rafael zit me toch een beetje dwars. Ik kan ook Miranda op de plek van Luiz neerzetten en een willekeurige Spaanse RB (liefst niet te duur) daar neerzetten... Iemand suggesties?
[ afbeelding ]
Fitness van Fabregas en Diego gaat trouwens wel echt bizar hard... Na 1 wedstrijd zitten ze vaak al op 91/92...
De Marcos RB is wel primaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jij bent echt een lul.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk idd dat heel veel mensen jaloers zijn op geen sociaal leven hebben en heel de dag op de web app zitten om wat deals van paar k te zoeken.![]()
Heb net De Marcos gekocht, die is volgens mij net iets beter dan Carvajal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego stamina is extreem laag ja
De Marcos RB is wel prima
Zie de stamina van Diego nu pas, dat is wel echt ruk... Ik kan hem ook niet vervangen zonder mijn team aan te moeten passen. IF Sow heeft nog niet zoveel laten zien maar ik wil hem nog even een kans geven.![]()
nice nog steeds het haantje in huis dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Coins wel, maar niet aan waarde in zijn club en op z'n TP![]()
hier een Tradeprofit van 4.7 volgens EAga ik natuurlijk nooit halen. waarde ben ik inmiddels echt kwijt na al die aankoop verkoop en gekochte packs.
#FreeTrapz![]()
Wel Lul_over_hedge dan he.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sonic en Hedge..daar zit ergens een grap in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:47 schreef Tim86 het volgende:
Sonic en Hedge..daar zit ergens een grap in
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ds2 je had naar mijn vejinovic tip moeten luisteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er 1 in mijn club nu.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:51 schreef Tim86 het volgende:
Ds2 je had naar mijn vejinovic tip moeten luisteren![]()
Wat dan Vejinovic?
Wat is er met zijn NIF aan de hand? Gisteren gekocht voor 500coins en nu ineens 2.9k
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grote kans op een UP en ik had DS2 een DM gestuurd met het advies om er wat van in te slaan omdat de IF daar maar 13k was. Zelfs zonder kans op een UP is dat veel te laag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat dan Vejinovic?
Wat is er met zijn NIF aan de hand? Gisteren gekocht voor 500coins en nu ineens 2.9kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die IF Gimenez is ook aardig gestegen trouwens.. hij zou ook zomaar een UP kunnen krijgen.
En hij maakte een overtreding op Neymar (die ik niet heb gezien)
![]()
IF Icardi wordt gepf'd op PS4Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is er bijzonder aan een overtreding op die kut Neymar maken?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die IF Gimenez is ook aardig gestegen trouwens.. hij zou ook zomaar een UP kunnen krijgen.
En hij maakte een overtreding op Neymar (die ik niet heb gezien)
Zou ik ook doen.![]()
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef vanpers het volgende:
Lees ik het nu goed dat het weer PSN onderhoud is bijna?
Elke dag![]()
Hij kreeg niks voor een behoorlijk zware overtreding (ik heb de foto gezien en dat was niet fijn)quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan een overtreding op die kut Neymar maken?
Zou ik ook doen.![]()
ik dacht om 17:00 maar ik weet het niet zeker.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
6 tot 10 onze tijd vanavondquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik dacht om 17:00 maar ik weet het niet zeker.Pfff, zijn weer fijne tijden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
6 tot 10 onze tijd vanavond![]()
Wachten op Cerci.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:45 schreef Kiid het volgende:
Waarom is Balotelli weggegaan
Nou heb je alleen kut spitsen in Serie A![]()
Als je van te voren al aangemeld ben kan je vaak gewoon doorspelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
[..]
Pfff, zijn weer fijne tijden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil juist een spits die niet bij iedere zucht van de bal is. MOTM Higuain is wel ok, maar niet 500k ok.quote:![]()
Helemaal voor niks naar Alkmaar gegaankutzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Helemaal voor niks naar Alkmaar gegaankutzooi
AlkmaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb daar rijles gehad, die tyfusgrote rotonde bij dat stadion vond ik altijd maar eng![]()
![]()
volgens mij heb ik daar de bus gepaktquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alkmaar
Heb daar rijles gehad, die tyfusgrote rotonde bij dat stadion vond ik altijd maar eng![]()
maar jij woont toch niet in Alkmaar?
![]()
Dan is het voor mij wel belangrijk of het 5 of 6 uur is aangezien ik tot 5 moet werken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je van te voren al aangemeld ben kan je vaak gewoon doorspelen.![]()
Niets mis met een Tevezje toch? best sterkquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil juist een spits die niet bij iedere zucht van de bal is. MOTM Higuain is wel ok, maar niet 500k ok.![]()
ja dan moet je het even opzoekenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dan is het voor mij wel belangrijk of het 5 of 6 uur is aangezien ik tot 5 moet werken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gelukkig niet, kom uit een dorp in de buurt maar de rijexamens vinden plaats in Alkmaar dus dan moet je daar ook lessenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar de bus gepaktmaar jij woont toch niet in Alkmaar?
![]()
High/highquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niets mis met een Tevezje toch? best sterk
High/High spitsen begin ik niet aan. Die zijn altijd weg![]()
Kut is dat ja. En 3* skills is ook een beetje jammer bij het type speler dat hij is. Al is Tevez wel mijn angstgegner dit jaar. Meer dan de Ibarbo's, Sturridges en Doumbia's.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
High/high
High/High spitsen begin ik niet aan. Die zijn altijd wegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik dacht dat je in Amsterdam woonde eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gelukkig niet, kom uit een dorp in de buurt maar de rijexamens vinden plaats in Alkmaar dus dan moet je daar ook lessenmaar ja had ik ook eigenlijk, alle examenroutes in Leiden gereden
![]()
Ik had daar laatst nog een topic over geopend op KLB. Wel wat overdreven, maar ik vind die grote rotondes ook niets. Nijmegen is helemaal erg (daar hebben ze zelfs zonder belijningquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alkmaar
), als ik ooit naar Nijmegen moet dan ga ik wel met het OV ofzo.
![]()
Nu wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat je in Amsterdam woonde eigenlijk![]()
![]()
![]()
http://www.futfocus.com/pulsequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef RijstbaI het volgende:
Wat was die website ookalweer waar die te goedkope spelers op stonden?![]()
Het is kut geregeld ja, maar toch niet zo eng dat je dan maar het OV paktquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had daar laatst nog een topic over geopend op KLB. Wel wat overdreven, maar ik vind die grote rotondes ook niets. Nijmegen is helemaal erg (daar hebben ze zelfs zonder belijning), als ik ooit naar Nijmegen moet dan ga ik wel met het OV ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pace is ook goed genoeg voor zijn positie tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Die TOTY Kroos speelt lekker zeg. Niets te merken van zijn pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is e rnou weer kut aan rotondesGewoon op je baan blijven niets aan de hand
Elke dag![]()
Ik willum willum willumquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Die TOTY Kroos speelt lekker zeg. Niets te merken van zijn pace![]()
Elke dag![]()
Dat was ook niet serieus hoor Timquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is kut geregeld ja, maar toch niet zo eng dat je dan maar het OV pakt
Zou wat zijn![]()
![]()
Jajaquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was ook niet serieus hoor Tim
Zou wat zijn
Elke dag![]()
Welke baan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als het daar druk is dan is het echt een teringbende altijd. En zo zijn er wel meer vergelijkbare rotondes. Als er wegmarkering aanwezig is dan scheelt dat best veel (en dan nog verneuken mensen het dan vaak bij dit soort grote rotondes).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker zo hard rotonde pakken natuurlijk, je hebt nu immers een echte stuurmansautoquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was ook niet serieus hoor Tim
Zou wat zijn![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die enequote:Op donderdag 15 januari 2015 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke baan?
[ afbeelding ]
Als het daar druk is dan is het echt een teringbende altijd. En zo zijn er wel meer vergelijkbare rotondes. Als er wegmarkering aanwezig is dan scheelt dat best veel (en dan nog verneuken mensen het dan vaak bij dit soort grote rotondes).
Elke dag![]()
Nepenthezquote:
Ik kan die gast echt niet meer uitstaan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daarom ga ik dan ook altijd met mijn Marauder.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke baan?
[ afbeelding ]
Als het daar druk is dan is het echt een teringbende altijd. En zo zijn er wel meer vergelijkbare rotondes. Als er wegmarkering aanwezig is dan scheelt dat best veel (en dan nog verneuken mensen het dan vaak bij dit soort grote rotondes).
Kan ik er gewoon overheen.![]()
![]()
Uiteraard. Kwestie van winnen bij het stoplicht en je hebt de hele rotonde voor jezelfquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker zo hard rotonde pakken natuurlijk, je hebt nu immers een echte stuurmansauto![]()
Alleen Itani is okequote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nepenthez
Ik kan die gast echt niet meer uitstaan![]()
Muriel gaat ook uit packs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan wel lachen om Sidemen, maar goedquote:
Dit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:06 schreef Kiid het volgende:
Ik vind alle joeptjoebers irritant dus daarom kijk ik het nooit![]()
Ik kijk alles, ook kijk ik streams waarin ze packs openen. En vooral DS9269 zijn video's maar die heeft al bijna 2 jaar niks meer upgeloadquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:06 schreef Kiid het volgende:
Ik vind alle joeptjoebers irritant dus daarom kijk ik het nooit![]()
![]()
Zou die PSN downtime ook nog gevolgen hebben voor het aantal geopende packs (en dus ook op spelersprijzen) vanavond?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die kotsende visser blijft leukquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#DurfTeVragenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou die PSN downtime ook nog gevolgen hebben voor het aantal geopende packs (en dus ook op spelersprijzen) vanavond?![]()
Dat is echt de grootste schimmel op de weg wat ik ooit ben tegengekomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke baan?
[ afbeelding ]
Vooral als je rechts staat en de rotonde 3/4 moet hebben
Ken ik niet..quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om Sidemen, maar goed![]()
![]()
De Sidemen, sorryquote:Voornamelijk miniminter, behzinga en TBJZL vind ik wel baasjes.
Ik vind Miniminter ook wel een toffe gast. Verder vind ik het sukkelsquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Sidemen, sorryVoornamelijk miniminter, behzinga en TBJZL vind ik wel baasjes.
Elke dag![]()
Op het begin met rijles vond ik ze ook kut. En nu denk ik echt van waarom vond ik ze ooit kutquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Enige kutte er nog aan zijn die mensen die niet weten hoe hun richtingaanwijzer werkt.
Ik had paar weken geleden met die sneeuw dat mensen op de rotonde afreden (langzaam), maar het dan nodig vonden om 'm toch ervoor te gooien. Gevolg, ik moest in de remmen, terwijl ik op de rotonde reedquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op het begin met rijles vond ik ze ook kut. En nu denk ik echt van waarom vond ik ze ooit kutEnige kutte er nog aan zijn die mensen die niet weten hoe hun richtingaanwijzer werkt.
.
Mensen zijn dan gewoon bang dat als ze hadden geremd, ze dan kk hard door zouden glijden tegen mij aan. Maar nu mocht ik het vuile werk opknappen
nee het is pas donderdag. Ben zo in Lemma trouwensquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
'sup bitches, iedereen al brak en broke hier?![]()
![]()
brak en broke? Het is donderdag kwart over driequote:Op donderdag 15 januari 2015 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
'sup bitches, iedereen al brak en broke hier?![]()
![]()
Als je van de rotonde afgaat gewoon lekker handrem bochtje maken, swekkk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had paar weken geleden met die sneeuw dat mensen op de rotonde afreden (langzaam), maar het dan nodig vonden om 'm toch ervoor te gooien. Gevolg, ik moest in de remmen, terwijl ik op de rotonde reed.
Mensen zijn dan gewoon bang dat als ze hadden geremd, ze dan kk hard door zouden glijden tegen mij aan. Maar nu mocht ik het vuile werk opknappen![]()
Zo parkeer ik ook altijd in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je van de rotonde afgaat gewoon lekker handrem bochtje maken, swekkk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bedoelde broke als in zonder coinsquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
brak en broke? Het is donderdag kwart over drieNice, wat ga je doen? Mijn kip is er pas om half 7 weer. Kom je bier drinken?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee het is pas donderdag. Ben zo in Lemma trouwens
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Psn is niet down down... je kan gewoon inloggen en gamen, alleen store etc liggen eruit of nieuwe accounts aanmakenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou die PSN downtime ook nog gevolgen hebben voor het aantal geopende packs (en dus ook op spelersprijzen) vanavond?
edit: As long as you have an active account with PSN as of the start of maintenance, you will be able to play online and access partner services such as Netflix while the maintenance is occurring. This is for PS4, PS3, and Vita platforms. The restriction to log in a few days before the maintenance has been lifted.
The PlayStation Store, PlayStation Home and Account Management will not be available during this time, and users may receive a maintenance notification when attempting to access these services.
[ Bericht 28% gewijzigd door WallieP op 15-01-2015 15:21:35 (psn msg erbij) ]![]()
Ik vind dat jij je vriendin verontrustend vaak als kip omschrijft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde broke als in zonder coins
[..]
Nice, wat ga je doen? Mijn kip is er pas om half 7 weer. Kom je bier drinken?#LockupDS2![]()
Ze kakelt veel en houdt van zaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je vriendin verontrustend vaak als kip omschrijft.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze kakelt veel en houdt van zaad
#LockupDS2![]()
overstappen op de trein naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde broke als in zonder coins
[..]
Nice, wat ga je doen? Mijn kip is er pas om half 7 weer. Kom je bier drinken?en moet nog even mijn opa en oma helpen met de computer, dus raincheck?
![]()
hahaha in je kinderspeelgoedautoquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo parkeer ik ook altijd in.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoeveel PK heeft die?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo parkeer ik ook altijd in.
[ afbeelding ]![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je vriendin verontrustend vaak als kip omschrijft.
Denk dat Lindgren stiekem een neger is.![]()
Ik vind het pas verontrustend dat hij een vriendin heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je vriendin verontrustend vaak als kip omschrijft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prima.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
overstappen op de trein naar huisen moet nog even mijn opa en oma helpen met de computer, dus raincheck?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze kakelt veel en houdt van zaad
Maver heeft ook een vriendin, zegt vrij weinig dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het pas verontrustend dat hij een vriendin heeft.![]()
![]()
Speel nu de finale tegen iemand met 5 TOTY spelers...
5 ATB met Remy voorin en Clichy IF LWB... In de sneeuw... met allemaal trainingkaartjes...
Ik heb nog nooit zoveel aids gezien in 1 potje.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het pas verontrustend dat hij een vriendin heeft.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Vidal verkocht voor 295k. Die is in die CDM rol zijn geld in ieder geval niet waard. En als investering kan ik voor die centen ook betere spelers halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond zijn NIF ook al verschrikkelijk matig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Tim86 het volgende:
IF Vidal verkocht voor 295k. Die is in die CDM rol zijn geld in ieder geval niet waard. En als investering kan ik voor die centen ook betere spelers halen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom speelt de enige non rare in m'n team toch altijd t fijnstin 352 is Matri echt een beesten ST en in mn BPL is Tadic op cam een echte baas.
Hopen dat Tadic een UP krijgt (:![]()
Snel mee stoppen danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn NIF als CM/CDM (centraal) in 4312 en 41212(2) was pre patch wel chill, maar nu doet hij gewoon vrij weinig op die plek. Pogba is veel meer in het spel betrokken en met zijn fysiek ook nog veel beter in verdedigend opzicht. En als ik bij Vidal zijn aanvallende kwaliteiten niet gebruik is het zonde om voor hem te gaan en dan moet er een betere optie te vinden zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het om ga zetten. Ik kan hem 1 op 1 vervangen voor zijn NIF of een andere Juve CDM maar dan ga ik er ook niet op vooruit. Misschien dat ik het achterin meteen iets omzet zodat ik Caceres en Konko kan vervangen. Die laatste vind ik dit jaar toch wel wat minder geworden eigenlijk. En Caceres was pre patch een stuk nuttiger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond zijn NIF ook al verschrikkelijk matig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed zo, je leert het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:05 schreef Kiid het volgende:
Ik bedoel ik zit net een team te maken met IF Vidal![]()
TL;DRquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn NIF als CM/CDM (centraal) in 4312 en 41212(2) was pre patch wel chill, maar nu doet hij gewoon vrij weinig op die plek. Pogba is veel meer in het spel betrokken en met zijn fysiek ook nog veel beter in verdedigend opzicht. En als ik bij Vidal zijn aanvallende kwaliteiten niet gebruik is het zonde om voor hem te gaan en dan moet er een betere optie te vinden zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het om ga zetten. Ik kan hem 1 op 1 vervangen voor zijn NIF of een andere Juve CDM maar dan ga ik er ook niet op vooruit. Misschien dat ik het achterin meteen iets omzet zodat ik Caceres en Konko kan vervangen. Die laatste vind ik dit jaar toch wel wat minder geworden eigenlijk. En Caceres was pre patch een stuk nuttiger.![]()
Als CM is er niks mis mee denk ik hoor, zie mijn epistel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:05 schreef Kiid het volgende:
Ik bedoel ik zit net een team te maken met IF VidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had gisteren wel een aardige variant bedacht op jouw team, even opzoekenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn NIF als CM/CDM (centraal) in 4312 en 41212(2) was pre patch wel chill, maar nu doet hij gewoon vrij weinig op die plek. Pogba is veel meer in het spel betrokken en met zijn fysiek ook nog veel beter in verdedigend opzicht. En als ik bij Vidal zijn aanvallende kwaliteiten niet gebruik is het zonde om voor hem te gaan en dan moet er een betere optie te vinden zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het om ga zetten. Ik kan hem 1 op 1 vervangen voor zijn NIF of een andere Juve CDM maar dan ga ik er ook niet op vooruit. Misschien dat ik het achterin meteen iets omzet zodat ik Caceres en Konko kan vervangen. Die laatste vind ik dit jaar toch wel wat minder geworden eigenlijk. En Caceres was pre patch een stuk nuttiger.
Elke dag![]()
Samenvatting: worstenbroodjes zijn lekkerquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen De Rossi?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn NIF als CM/CDM (centraal) in 4312 en 41212(2) was pre patch wel chill, maar nu doet hij gewoon vrij weinig op die plek. Pogba is veel meer in het spel betrokken en met zijn fysiek ook nog veel beter in verdedigend opzicht. En als ik bij Vidal zijn aanvallende kwaliteiten niet gebruik is het zonde om voor hem te gaan en dan moet er een betere optie te vinden zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het om ga zetten. Ik kan hem 1 op 1 vervangen voor zijn NIF of een andere Juve CDM maar dan ga ik er ook niet op vooruit. Misschien dat ik het achterin meteen iets omzet zodat ik Caceres en Konko kan vervangen. Die laatste vind ik dit jaar toch wel wat minder geworden eigenlijk. En Caceres was pre patch een stuk nuttiger.
Ik twijfel nog of ik Pogba ga halen als CAM of CDM, speel namelijk 352..![]()
Nicequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Samenvatting: worstenbroodjes zijn lekker![]()
![]()
Dat vind ik zo mooi aan Tim, ik kom door een serieuze FUT discussie heen fietsen en toch reageert ie nog leuk![]()
![]()
De Rossi past niet. Dit was het origineel:quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen De Rossi?
Ik twijfel nog of ik Pogba ga halen als CAM of CDM, speel namelijk 352..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij ook niet altijd, hangt van mijn bui afquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
Dat vind ik zo mooi aan Tim, ik kom door een serieuze FUT discussie heen fietsen en toch reageert ie nog leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Rossi past niet. Dit was het origineel:
[ afbeelding ]
Zoiets zou kunnen. Kun je altijd nog IF Licht of Caceres op RB zettenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Challenge accepted.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet altijd, hangt van mijn bui af![]()
bohh dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Was al met Matuidi aan het kijken. En dan pak ik Thiago Silva denk ik en Lichtsteiner. Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets zou kunnen. Kun je altijd nog IF Licht of Caceres op RB zetten
En dan moet ik me maar over mijn LCB linkspoot en RCB rechtspoot autisme heen zetten want ik wil wel Clichy ipv Evra
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat iedereen hier Tim wel aardig vindtquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
Dat vind ik zo mooi aan Tim, ik kom door een serieuze FUT discussie heen fietsen en toch reageert ie nog leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier Tim wel aardig vindt![]()
![]()
Tjah dit jaar merk ik daar sowieso weinig van hoor, vroeger had je daar wel last van maar nu amper, bij korte pasjes komen ze toch wel aanquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Was al met Matuidi aan het kijken. En dan pak ik Thiago Silva denk ik en Lichtsteiner. Thanks
En dan moet ik me maar over mijn LCB linkspoot en RCB rechtspoot autisme heen zetten want ik wil wel Clichy ipv Evra
No problem
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gadverdamme man, ben jij van de verkeerde kant of wat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel het toernooi gewonnen. Wat een aids team had hij zeg... Had het eigenlijk even op moeten slaan. Volgens mij was dit het:
Finale van de cup in de sneeuw... Hij kwam al snel via een klutsballetje bij een corner op voorsprong door Luiz. Gelukkig kwam ik daarna in de wedstrijd. IF Melo pakte op prachtige wijze de voorsprong. Dat filmpje moet ik even laten zien, komt eraan.![]()
Ah 42222 , daar kan ik dus echt geen drol meequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Rossi past niet. Dit was het origineel:
[ afbeelding ]
Tja dan is die opstelling van TT wel prima idd![]()
Bohhh die avonturen die ik en Trapz hebben beleefd afgelopen dagen, kan er wel een boek over schrijven
Elke dag![]()
Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh die avonturen die ik en Trapz hebben beleefd afgelopen dagen, kan er wel een boek over schrijven![]()
Ik mag toch hopen dat ie op zijn minst Silva en Ramos andersom had staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel het toernooi gewonnen. Wat een aids team had hij zeg... Had het eigenlijk even op moeten slaan. Volgens mij was dit het:
[ afbeelding ]
Finale van de cup in de sneeuw... Hij kwam al snel via een klutsballetje bij een corner op voorsprong door Luiz. Gelukkig kwam ik daarna in de wedstrijd. IF Melo pakte op prachtige wijze de voorsprong. Dat filmpje moet ik even laten zien, komt eraan.
Elke dag![]()
Maar ik vind dat er best wel eens iets positiefs over iemand gezegd mag worden dus daarom postte ik het. Wel met die PI zodat je niet zeker weet of ik het meen of niet.![]()
Wil je ook iets positiefs zeggen over mij DSquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik vind dat er best wel eens iets positiefs over iemand gezegd mag worden dus daarom postte ik het. Wel met die PI zodat je niet zeker weet of ik het meen of niet.
Elke dag![]()
Probeer Marchisio ook is op cm, kost bijna niks en vond ik zeker net zo goed als Vidal. De Rossi vind ik nog steeds de beste verdedigende middenvelder in dit spel, en ook als centrale cm goed. Pogba viel mij een beetje tegen toen ik hem gebruikte als cm, met Guarin liep het zelf beter, komt denk ik omdat die zo'n lage 'balance'' heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond zijn NIF ook al verschrikkelijk matig.
Beste middenveld voor mij in 433 is nog altijd: Gundogan - Rossi - Vidal (of marchisio).
![]()
Ja, dat sowieso. Geniale scènequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik herkende hem
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Soort Kameleon verhalen maar dan stoer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh die avonturen die ik en Trapz hebben beleefd afgelopen dagen, kan er wel een boek over schrijvenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Timke en Traptsequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Soort Kameleon verhalen maar dan stoer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar hoe zat dat nu met futfocus gisteren? Of gaat het boek daar juist over?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil je ook iets positiefs zeggen over mij DS![]()
Ook iets liefs over mij?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zat dat nu met futfocus gisteren? Of gaat het boek daar juist over?
NU graag.![]()
Haha ja dan is het team wel een stuk beter.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie op zijn minst Silva en Ramos andersom had staan![]()
Daar gaat het overquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zat dat nu met futfocus gisteren? Of gaat het boek daar juist over?
Maar waar is dat lieve nou?
Elke dag![]()
Naja dan was er nog een beetje Chem. Wat een schijtteam verder iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dan is het team wel een stuk beter.
Elke dag![]()
Je bent niet irritant en we hebben geen ruzie meer zoals 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het over
Maar waar is dat lieve nou?![]()
Maakt qua chem toch niks uit als je Silva en Ramos omdraait?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dan was er nog een beetje Chem. Wat een schijtteam verder idd![]()
![]()
Vergeet niet dat het in de sneeuw was, met een witte bal. Krijg daar gewoon koppijn van...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dan was er nog een beetje Chem. Wat een schijtteam verder idd
Dit was dan weer wel een mooi doelpuntje![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent niet irritant en we hebben geen ruzie meer zoals 2 jaar geleden.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor jou
Elke dag![]()
Je gebruikt geen 1,5quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het over
Maar waar is dat lieve nou?per post gemiddeld meer
![]()
![]()
Chem van Kroos gaat er wel wat op vooruitquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maakt qua chem toch niks uit als je Silva en Ramos omdraait?
Elke dag![]()
Goed hequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je gebruikt geen 1,5per post gemiddeld meer
Deze sfeer bevalt me wel![]()
Elke dag![]()
Mooi ook dat de keeper niet eens in de buurt komt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het in de sneeuw was, met een witte bal. Krijg daar gewoon koppijn van...
![]()
Daar zit helemaal geen link tussen ? Of ben ik nou zo scheel?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chem van Kroos gaat er wel wat op vooruit
Of beide...![]()
![]()
Nissaquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het in de sneeuw was, met een witte bal. Krijg daar gewoon koppijn van...
Al helemaal lekker om zo een finale binnen te harken
Hoe dicht zat je bij je tv trouwens? Heb echt bijna nooit sneeuw gehad deze FIFA gelukkig. Het ziet er wel mooi uit en het speelt realistischer dan andere jaren, maar icm die witte bal is het echt heel kut om te zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij maakt dat qua chemistry ook niet uit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen link tussen ? Of ben ik nou zo scheel?
Of beide...Ja die duikt in de lage hoek. Ach je hoort mij niet klagenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi ook dat de keeper niet eens in de buurt komt.![]()
![]()
Wel als Ramos naar de plek van Silva gaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen link tussen ? Of ben ik nou zo scheel?
Of beide...
Elke dag![]()
Manoloquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik herkende hem
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zullen we dan maar Timmy_Turnerquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat qua chemistry ook niet uit.
[..]
Ja die duikt in de lage hoek. Ach je hoort mij niet klagen![]()
![]()
![]()
![]()
doen?
![]()
Ohnee ik ben scheel haha
Elke dag![]()
Oh okequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel als Ramos naar de plek van Silva gaat
Je zult wel gelijk hebben![]()
![]()
Gister ook weer eens een nieuw teampje gefixt.Net ook de gold cup mee gewonnen. Chikhaoui is echt achterlijk goed.
Groot, sterk, snel, absurde shooting, 5* skills en 5* weak foot
17 goals in 9 potjes
Twijfelde over het middenveld, maar pakt dus goed uit. Speelt prima.
Ik zit op 2,5 meter ongeveer. Als het spannend is, bijna altijd dus, zit ik op een metertje of 2. Ik kan me niet herinneren of ik ooit in de sneeuw heb gespeeld. Het zicht is in ieder geval kut en de witte bal helpt ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nissa
Al helemaal lekker om zo een finale binnen te harken
Hoe dicht zat je bij je tv trouwens? Heb echt bijna nooit sneeuw gehad deze FIFA gelukkig. Het ziet er wel mooi uit en het speelt realistischer dan andere jaren, maar icm die witte bal is het echt heel kut om te zien.
Ach, wel weer een pakje gewonnen... Die bewaar ik wel tot morgen als de aanvallers in packs zitten.![]()
yeah right.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
Gister ook weer eens een nieuw teampje gefixt.Net ook de gold cup mee gewonnen. Chikhaoui is echt achterlijk goed.
17 goals in 9 potjes
[ afbeelding ]
Twijfelde over het middenveld, maar pakt dus goed uit. Speelt prima.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel beter dan met die Chermiti ditquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
17 goals in 9 potjes
[ afbeelding ]
Twijfelde over het middenveld, maar pakt dus goed uit. Speelt prima.
En Vitinho maar even houden dan want die gaat uit packs
Elke dag![]()
'sup?quote:Dat heb ik gemerkt ja. Ik dacht alleen Kelvin, maar deze knul is nu ook pleurisduur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel beter dan met die Chermiti dit
En Vitinho maar even houden dan want die gaat uit packs
![]()
Ik hoop dat iemand ernog eentje over heeft
Elke dag![]()
Wat de fuck G !quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat iemand ernog eentje over heeft![]()
Sup bro back mountain? cool cool.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'sup?
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Ik dacht alleen Kelvin, maar deze knul is nu ook pleurisduur.
Hoe gaat het met je haan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
was echt zo ah mattiequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sup bro back mountain? cool cool.
Hoe gaat het met je haan?
Ja goed. Ze woont ongeveer bij me.Hoe is het met die van jou?
ah dan is het goed chef. bewijsquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
was echt zo ah mattie
[ afbeelding ]
Ja goed. Ze woont ongeveer bij me.Hoe is het met die van jou?
Cool cool die van mij woont ook zo ongeveer bij me dus wel chill. Kom je nog een keer clubsen of plak je?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan vanavond of morgenavond wel hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ah dan is het goed chef. bewijs
Cool cool die van mij woont ook zo ongeveer bij me dus wel chill. Kom je nog een keer clubsen of plak je?Vanavond alleen wel laat pas.
Ok ik neuk je anders hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan vanavond of morgenavond wel hoor.Vanavond alleen wel laat pas.
TUurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo gaat dat in huize Trapz ook zeker?
Eten niet klaar? Neuken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mag ik ook een keer meedoen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ah dan is het goed chef. bewijs
Cool cool die van mij woont ook zo ongeveer bij me dus wel chill. Kom je nog een keer clubsen of plak je?#LockupDS2![]()
Dan weet je in ieder geval zeker dat hij komt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TUurlijk.
Eten niet klaar? Neuken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver, die internetgekkies compilatie is weer heerlijk zeg. Heb toen bij TVDD zo hard gelachen om die Ivo Niehe junior
(5:19)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook hardop lachen op 6:40 trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kutzooi Klootzak Idioot!quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ken hem niet, maar dat mannetje is echt een heldquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Godver, die internetgekkies compilatie is weer heerlijk zeg. Heb toen bij TVDD zo hard gelachen om die Ivo Niehe junior
(5:19)
Was toen ook maar 1 zo'n fragment..weet al niet eens meer waarvan. Echt zo'n kleine Ivo Niehe is het (maar dus geen familie he..voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dat mannetje is echt een held)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yapi Yapoquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
17 goals in 9 potjes
[ afbeelding ]
Twijfelde over het middenveld, maar pakt dus goed uit. Speelt prima.![]()
![]()
jeuj, bedrijf wil meebetalen aan verhuizing![]()
geen idee hoeveel of wat, maar toch mooi
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik snap geen reet van dat Pulse. Ik had mijn kaart erop gekregen en 30sec later was hij weg bij Pulse, maar hij is niet gekocht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh nu wel
mad profit
Kocht hem voor 21k ofzo deze..gisteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke deal blijft maar max 1 minuut eropstaanquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap geen reet van dat Pulse. Ik had mijn kaart erop gekregen en 30sec later was hij weg bij Pulse, maar hij is niet gekocht.
Ben jij met die Vejinovices bezig?
Ik en Trapz zijn er inmiddels in gespecialiseerd (al wil dat nog niet zeggen dat alles lukt ) Dus bij vragen DM maar
Elke dag![]()
Iemand anders heeft het werk voor me gedaan en ze allemaal voor 900k gelist, dus nu verkoop ik ze steeds voor belachelijke prijzen tussendoor. Maar wel undercutters nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elke deal blijft maar max 1 minuut eropstaan
Ben jij met die Vejinovices bezig?
Ik en Trapz zijn er inmiddels in gespecialiseerd (al wil dat nog niet zeggen dat alles lukt ) Dus bij vragen DM maar
Hoeveel profit hebben jullie gepakt met Pulse abuse dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je al gespot jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand anders heeft het werk voor me gedaan en ze allemaal voor 900k gelist, dus nu verkoop ik ze steeds voor belachelijke prijzen tussendoor. Maar wel undercutters nu
Hoeveel profit hebben jullie gepakt met Pulse abuse dan?![]()
Weinig, maar we snappen nu wel helemaal hoe het werkt. Alleen meeste IF's worden al gebruikt. Vejinovic hebben we het een uur geleden nog over gehad wel of nietMaar we dachten dat er al iemand mee bezig was (wat dus ook zo is, we hadden alleen het alsnog moeten doen :p)
Elke dag![]()
5 cent jonguh bots.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:21 schreef The_Yakuza het volgende:
jeuj, bedrijf wil meebetalen aan verhuizing![]()
geen idee hoeveel of wat, maar toch mooi![]()
Wel geniaal hoor. Die domme drollen kopen gewoon blind wat er op die site staat terwijl die prijzen nergens op slaan en inmiddels echt veel mensen bewust op die manier listenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je al gespot ja [ afbeelding ]
Weinig, maar we snappen nu wel helemaal hoe het werkt. Alleen meeste IF's worden al gebruikt. Vejinovic hebben we het een uur geleden nog over gehad wel of nietMaar we dachten dat er al iemand mee bezig was (wat dus ook zo is, we hadden alleen het alsnog moeten doen :p)
Kabasele van jullie? Die ging gisteren nog voor 40k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Misschien betalen ze wel in FUT coins hi ha hoFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
IF Vejinovic markt nu
FC United in paniekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heb ik die nog iets van 15/20 in mijn club, maar ben mijn wachtwoord vergeten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef Tim86 het volgende:
IF Vejinovic markt nu
FC United in paniek
Zo maar is de PS4 aanslingeren.![]()
Ja, nu ben je dus te laat. Verkocht net nog voor 100k, maar nu staan er een paar pagina's voor 30kquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog iets van 15/20 in mijn club, maar ben mijn wachtwoord vergeten.
Zo maar is de PS4 aanslingeren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KUTZOOI.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, nu ben je dus te laat. Verkocht net nog voor 100k, maar nu staan er een paar pagina's voor 30k![]()
Het is gewoon een kwestie van op tijd je spelers verkopen. Als ik zie dat een NIF erop staat voor belachelijke prijzen en ik heb die speler in mijn club zet ik hem er gewoon op.![]()
Ja had me dan even gewaarschuwd jongen clown.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon een kwestie van op tijd je spelers verkopen. Als ik zie dat een NIF erop staat voor belachelijke prijzen en ik heb die speler in mijn club zet ik hem er gewoon op.
Aan jou heb ik ook niks.![]()
SIF Lacazettes zijn ook aanzienlijk gestegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon een kwestie van op tijd je spelers verkopen. Als ik zie dat een NIF erop staat voor belachelijke prijzen en ik heb die speler in mijn club zet ik hem er gewoon op.
Ik speel dan ook niet op de PS dus ik kijk niet naar de deals die daarop staan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja had me dan even gewaarschuwd jongen clown.
Aan jou heb ik ook niks.![]()
Doe dat dan wel !quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel dan ook niet op de PS dus ik kijk niet naar de deals die daarop staan.![]()
![]()
Blijft bizar dat IF Matuidi zo ongeveer de meest overpriced speler uit het spel is terwijl zijn upgrade echt zo brak is..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom moet je ook niet zomaar in zon if stappenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef Tim86 het volgende:
IF Vejinovic markt nu
FC United in paniek
Elke dag![]()
Nog geen ban danquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben bang dat al die IF's tot het einde van FUT in mijn club zitten
RIP FC Kami
Elke dag![]()
Kami koopt, in tegenstelling tot een nader te noemen persoon hier, geen coins!quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hij had het makkelijk kunnen redden, maar hij pakte het ook debiel aan door al zijn kaarten voor 900k+ te listen. Ik heb van hem ook geen goedkopere op de markt gezien volgens mij. Ik kreeg de pricefix in de gaten omdat mijn kaart van 50k ineens werd gekocht die voor een dag ofzo was gelist. Toen even als test 99k en die ging ook meteen. Maar daarna begon het undercut feest helaas.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet zomaar in zon if stappen
Het is wel echt debiel hoe het gaat met al die pricefixes. Als je op ea forum kijkt dan gaat het voor 80% alleen maar over pricefixes die mensen ondernemen in het PS gedeelte. En dat is blijkbaar ook gewoon toegestaan want er is geen mod die wat doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tjah maar het is ook nogal.een investering hequote:Op donderdag 15 januari 2015 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had het makkelijk kunnen redden, maar hij pakte het ook debiel aan door al zijn kaarten voor 900k+ te listen. Ik heb van hem ook geen goedkopere op de markt gezien volgens mij. Ik kreeg de pricefix in de gaten omdat mijn kaart van 50k ineens werd gekocht die voor een dag ofzo was gelist. Toen even als test 99k en die ging ook meteen. Maar daarna begon het undercut feest helaas.
Het is wel echt debiel hoe het gaat met al die pricefixes. Als je op ea forum kijkt dan gaat het voor 80% alleen maar over pricefixes die mensen ondernemen in het PS gedeelte. En dat is blijkbaar ook gewoon toegestaan want er is geen mod die wat doetnog dommer om.het zo aan te pakkem maar toch. Meestal worden anderen er nog het best van
Elke dag![]()
Het is wel echt bizar hoeveel spelers gepricefixed worden... Door dat futfocus kan je dat lekker makkelijk in de gaten houden. Ben benieuwd hoeveel mensen erin trappen. Waarschijnlijk zijn dat er een stuk meer dan je denkt.![]()
Hij klinkt nog best scherp die kerel. Ik zou ook goed nerveus worden zegquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)het_allerergste.html
What the fuck.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik zou aardig nerveus zijn. Nerveus om mijn iron fist in hun anus te laten belanden. gr grquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij klinkt nog best scherp die kerel. Ik zou ook goed nerveus worden zegRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op het moment dat ze daadwerkelijk mijn ruitje in hadden getikt had mijn stem denk ik wel wat minder chill geklonken dan die van deze chauffeurquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik zou aardig nerveus zijn. Nerveus om mijn iron fist in hun anus te laten belanden. gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit kwam niet door futfocus maar het is gewoon een hele zeldzame speler (zonder foto)![]()
Vanmorgen opgepikt voor 150 op open bid![]()
![]()
Waarom is hij duurquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit kwam niet door futfocus maar het is gewoon een hele zeldzame speler (zonder foto)
[ afbeelding ]
Vanmorgen opgepikt voor 150 op open bidDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is een 0 weight speler, hij had de foto van een andere speler (ik weet zo niet meer wie) en dat terwijl hij nog gewoon in Mexico speelt maar bij een andere club.quote:![]()
Nog steeds ene kutreden want kutspelerquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een 0 weight speler, hij had de foto van een andere speler (ik weet zo niet meer wie) en dat terwijl hij nog gewoon in Mexico speelt maar bij een andere club.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen betalen gewoon veel voor 0 weight spelersquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog steeds ene kutreden want kutspeler![]()
![]()
Weer fiftiekee paksDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TT ik vond nog 8 van die dudes op mijn TPgelukkig allemaal nog weg voor die prijs
Nice ik ben ze ook kwijt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT ik vond nog 8 van die dudes op mijn TPgelukkig allemaal nog weg voor die prijs
Elke dag![]()
4 50k packs open gemaakt afgelopen dagen, Sturridge was de enige speler die meer dan 1k waard was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik niet, lig nu precies op schema voor mijn teams dus alleen als k nog wat extra verdienquote:
Elke dag![]()
Zelfs dan heb je nog verliesquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens slecht. Wel dikke lossquote:
Elke dag![]()
zaterdag/zondag ga ik helemaal loesoequote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet, lig nu precies op schema voor mijn teams dus alleen als k nog wat extra verdien![]()
inhouden om nu niks te kopenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Waarom zakt kroos nauwelijks
Elke dag![]()
vorig jaar had ik 11 of 12(!!) 100k packs gekocht en had welgeteld 1 discard IF
Ik heb al mijn geluk begin dit jaar opgemaakt denk ik. Met 3x Hazard, 3x Iniesta, Neymar en Ibra o.a. weinig te klagen gehad, maar heb afgelopen 2 maanden ofzo zeker wel weer een miljoen ingeleverd daarvan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Krijg de hele tijd dit als ik iemand uit mijn team naar de tradepile wil sturen. Meer mensen last van?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan moet je even inloggen op de console.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:13 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg de hele tijd dit als ik iemand uit mijn team naar de tradepile wil sturen. Meer mensen last van?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: