SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nieuwe teruggekocht voor 137quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
100k teveelRare mensen op de PS.
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daar koopt men een auto voorquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme rijdt zo'n hommo met een BMW keihard door een plas, broek zeiknat![]()
kutvent
![]()
POTS aanwezig?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat Trapz kan, kan ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat Trapz kan, kan ik ook.
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom skypeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[ afbeelding ]Die had toen toch ook Ronaldo of was dat iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt omdat de servers aan het kloten zijn. Op Playstation wel in ieder geval (web app)quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen kopen mijn TOTY Kroos ook 2x terwijl ik niet de goedkoopste had.. dat is ook wel een klein beetje DSL'en.![]()
bohhh dat was vorig jaar nog eens feestquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat de servers aan het kloten zijn. Op Playstation wel in ieder geval (web app)dat hij gewoon random zoekresultaten liet zien
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ook wel eens gehad dat ik veel meer spelers zag als ik er een lage startprijs bij zette.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat de servers aan het kloten zijn. Op Playstation wel in ieder geval (web app)
Dan stond hij bijvoorbeeld op een bepaalde speler BIN: 12k tot 15k en dan vond hij een handjevol spelers. Als ik dan de startprijs op min 150 zette dan vond hij een aantal pagina's.![]()
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2![]()
Zoiets heb je nu ook, pas na een paar keer refreshen krijg je de goede lijst te zien. Ik ging net ff kijken hoeveel Kroos kocht, 500.000 - 5.000.000 en er stond alleen 1 IF onlinequote:Op donderdag 15 januari 2015 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat ik veel meer spelers zag als ik er een lage startprijs bij zette.
Dan stond hij bijvoorbeeld op een bepaalde speler BIN: 12k tot 15k en dan vond hij een handjevol spelers. Als ik dan de startprijs op min 150 zette dan vond hij een aantal pagina's.![]()
meteen gekocht en dikke profit op gepakt natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets heb je nu ook, pas na een paar keer refreshen krijg je de goede lijst te zien. Ik ging net ff kijken hoeveel Kroos kocht, 500.000 - 5.000.000 en er stond alleen 1 IF online
#FreeTrapz![]()
Uiteraard, uiteraardquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meteen gekocht en dikke profit op gepakt natuurlijk
Kan nu een price lock doen![]()
Doesn't ring a bell. Een ander dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had toen toch ook Ronaldo of was dat iemand anders?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Feli aan je zwagert hequote:Op donderdag 15 januari 2015 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell. Een ander dus.heeft ie nu meer coins dan jou?
#FreeTrapz![]()
Een mijlpaal is bereikt: ik kan Ronaldo betalen. En nu ga ik stoppen op het hoogtepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een mijlpaal is bereikt: ik kan Ronaldo betalen. En nu ga ik stoppen op het hoogtepunt.Alles verkopen nu het nog kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft juist net zn coins gekocht!quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alles verkopen nu het nog kan.![]()
hi ha ho. dan heb je ronaldo zo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij heeft juist net zn coins gekocht!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Coins wel, maar niet aan waarde in zijn club en op z'n TPquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Feli aan je zwagert heheeft ie nu meer coins dan jou?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe moet hij anders aan Ronaldo komenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef Zhano het volgende:
WAT!?!? Heeft DS2 in FIFA15 coins gekocht!?!?![]()
Zou hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die zeggen dat ik coins heb gekocht zijn gewoon jaloers op mijn tradeskillz.![]()
Zat eventjes naar mijn team te kijken. De non-rare kaart van Rafael zit me toch een beetje dwars. Ik kan ook Miranda op de plek van Luiz neerzetten en een willekeurige Spaanse RB (liefst niet te duur) daar neerzetten... Iemand suggesties?
Fitness van Fabregas en Diego gaat trouwens wel echt bizar hard... Na 1 wedstrijd zitten ze vaak al op 91/92...![]()
Ik denk idd dat heel veel mensen jaloers zijn op geen sociaal leven hebben en heel de dag op de web app zitten om wat deals van paar k te zoeken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die zeggen dat ik coins heb gekocht zijn gewoon jaloers op mijn tradeskillz.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sorry broquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme rijdt zo'n hommo met een BMW keihard door een plas, broek zeiknat![]()
kutvent
![]()
![]()
Diego stamina is extreem laag jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat eventjes naar mijn team te kijken. De non-rare kaart van Rafael zit me toch een beetje dwars. Ik kan ook Miranda op de plek van Luiz neerzetten en een willekeurige Spaanse RB (liefst niet te duur) daar neerzetten... Iemand suggesties?
[ afbeelding ]
Fitness van Fabregas en Diego gaat trouwens wel echt bizar hard... Na 1 wedstrijd zitten ze vaak al op 91/92...
De Marcos RB is wel primaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jij bent echt een lul.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk idd dat heel veel mensen jaloers zijn op geen sociaal leven hebben en heel de dag op de web app zitten om wat deals van paar k te zoeken.![]()
Heb net De Marcos gekocht, die is volgens mij net iets beter dan Carvajal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego stamina is extreem laag ja
De Marcos RB is wel prima
Zie de stamina van Diego nu pas, dat is wel echt ruk... Ik kan hem ook niet vervangen zonder mijn team aan te moeten passen. IF Sow heeft nog niet zoveel laten zien maar ik wil hem nog even een kans geven.![]()
nice nog steeds het haantje in huis dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Coins wel, maar niet aan waarde in zijn club en op z'n TP![]()
hier een Tradeprofit van 4.7 volgens EAga ik natuurlijk nooit halen. waarde ben ik inmiddels echt kwijt na al die aankoop verkoop en gekochte packs.
#FreeTrapz![]()
Wel Lul_over_hedge dan he.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sonic en Hedge..daar zit ergens een grap in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:47 schreef Tim86 het volgende:
Sonic en Hedge..daar zit ergens een grap in
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ds2 je had naar mijn vejinovic tip moeten luisteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er 1 in mijn club nu.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:51 schreef Tim86 het volgende:
Ds2 je had naar mijn vejinovic tip moeten luisteren![]()
Wat dan Vejinovic?
Wat is er met zijn NIF aan de hand? Gisteren gekocht voor 500coins en nu ineens 2.9k
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: