Het is echt net Dobby met die oortjes enzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ze is echt fantastisch.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was ze net ontsnapt geweest.Ze had in vieze dingen liggen rollen en een kat opgejaagd in de tuin van de achterburen.
En toen kwam ze zo onschuldig de straat weer oplopen. Al kwispelend.
God, ik schiet weer helemaal vol als ik naar die foto kijk. Ze is zo'n schatje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is echt net Dobby met die oortjes enzo![]()
Maar die heeft een leuke tijd gehad toen
Haal haar terugquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
God, ik schiet weer helemaal vol als ik naar die foto kijk. Ze is zo'n schatje.
jawel joh.quote:
The Hitchhikers Guide to the Galaxy telt niet zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
jawel joh.
Maar anyhow.
Al andere films gezien van Alan Rickman?
Sweeney Todd. Daar zingt ie ook nogquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
jawel joh.
Maar anyhow.
Al andere films gezien van Alan Rickman?
Mwa zijn stem doet mee dat is al heel watquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
The Hitchhikers Guide to the Galaxy telt niet zeker?
Ja en dat samen met Johnny deppquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Sweeney Todd. Daar zingt ie ook nog
Nou hè, maar we raken weer off topic!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mwa zijn stem doet mee dat is al heel wat
[..]
Ja en dat samen met Johnny depp
Hahahaha, ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mwa zijn stem doet mee dat is al heel wat
[..]
Ja en dat samen met Johnny depp
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou hè, maar we raken weer off topic!
ja zijn we schijnbaar erg goed inquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou hè, maar we raken weer off topic!
*steekt hand opquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja zijn we schijnbaar erg goed in
Goed dan.
Wie had er net als ik een grotere hekel aan omber als aan Voldemort?
Uhuquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja zijn we schijnbaar erg goed in
Goed dan.
Wie had er net als ik een grotere hekel aan omber als aan Voldemort?
Ik had juist heel veel medelijden met Draco.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
UhuIk had ook niet echt een hekel aan Voldemort ofzo. Natuurlijk moet ie verslagen worden dat wel, maar ik vond bijna al die slechteriken in HP wel likable ofzo
Met uitzondering dus van die troela Umbridge.
edit: oh en Draco op het eind. Die wilde ik ook gewoon stompen.
hahahahquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die vrouw echt brrr
kill it with fire!!!
[ afbeelding ]
Ohja helemaal op het eind zeker! In de eerste films was ie nog schattig. Daartussen not so much..quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had juist heel veel medelijden met Draco.
Nee, precies.. voor de rest was het natuurlijk gewoon een arrogant verwend snotjongquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ohja helemaal op het eind zeker! In de eerste films was ie nog schattig. Daartussen not so much..
Oh zo jong nog hequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:59 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kijk dit dan
Dit is deel 1 waar ze voor straf het bos in moeten tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:59 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kijk dit dan
Ik was een tikkeltje verliefd op m in de eerste twee films.quote:
Ja Hagrid loopt dan naast m volgens mij!quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit is deel 1 waar ze voor straf het bos in moeten toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |