tof, bedankt! hmm..4 milimeter breder...dan zullen ze denk ik niet meer in de hori TPU clear protector passen? Dat zijn wel toffe beschermingen, maar zal het passen op de nieuwe...?quote:
Ik heb de Hori Luigi XL pouch. Die past wel gewoon. Maar een case, dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
tof, bedankt! hmm..4 milimeter breder...dan zullen ze denk ik niet meer in de hori TPU clear protector passen? Dat zijn wel toffe beschermingen, maar zal het passen op de nieuwe...?
screen protector van de 3ds XL past gewoon op de N3DS XLquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
tof, bedankt! hmm..4 milimeter breder...dan zullen ze denk ik niet meer in de hori TPU clear protector passen? Dat zijn wel toffe beschermingen, maar zal het passen op de nieuwe...?
New 3DS specs:quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:30 schreef Sannr_ het volgende:
Weet iemand wat voor kloksnelheid de nieuwe en de oude 3DS hebben voor de CPU en GPU? Kan nergens iets zinnigs er over vinden, terwijl ie in Japan toch al een tijdje uit is en ik me niet kan voorstellen dat niet iemand hem heeft onderzocht.
Van welke winkel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef Goedzooi het volgende:
Nee! Mijn 3ds pre-order is gecanceld![]()
![]()
Ze hadden hem niet meer, maar hij stond nog wel op de site
![]()
![]()
Als je het zo ziet, ziet het er ZO veel mooier uit. Kleuren al veel helderder! Kan niet wachtenquote:
Het zijn wel dezelfde modellen als OoT 3D , die ook al 4 jaar oud zijn, dat is wel jammerquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:03 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, ziet het er ZO veel mooier uit. Kleuren al veel helderder! Kan niet wachten
Dat is zuur. Ik heb er ook een last minute preorder staan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:03 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
De Gamemania, ik werd net gebeld...
Zou het niet net nog een tikkie meer gepolished zijn voor deze huidige 3DS, ook omdat ie gelijktijdig als bundel met de n3ds uitkomt? Toendertijd was er tenslotte ook een expension pack voor nodig..quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het zijn wel dezelfde modellen als OoT 3D , die ook al 4 jaar oud zijn, dat is wel jammer
Ik hoop voor je dat je hem hebt dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:14 schreef MhZero het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik heb er ook een last minute preorder staan.
Misschien, maar een 3ds is sterker dan een n64, dus dat er toendertijd een expansion kwam ia misschien logisch. Zoals ik de screenshots zie zijn het dezelfde modellen, epona, link, de karakters in de dorpjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Zou het niet net nog een tikkie meer gepolished zijn voor deze huidige 3DS, ook omdat ie gelijktijdig als bundel met de n3ds uitkomt? Toendertijd was er tenslotte ook een expension pack voor nodig..
Misschien heb ik teveel hoop! 😊
Ik schrok heel even, dacht dat het om bol.com ging :$quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:03 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
De Gamemania, ik werd net gebeld...
Duidelijk. Ik vind maximale bescherming voor die handhelds wel belangrijk. Dan bestel ik gewoon screen protectors en een case waar de N3DS XL in kan. Moet ik maar even wachten op het goede nieuws dat ik wel ergens zo'n TPU hardcase protector kan kopen om om de N3DS XL te doen. Ik vind het wel toffe bescherming en het werkt goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
screen protector van de 3ds XL past gewoon op de N3DS XL
hori protector case van 3DS XL past NIET op de N3DS XL (ben zelf ook op zoek naar eentje maar wil niet importen.heb geen zin meer in douanekosten)
3DS XL console case past gewoon met N3DS XL (maar ik wil eentje dat zegt New 3DS XL)
ik zag net een case voorbij komen dacht ik voor de new 3ds XL. ff zoeken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik vind maximale bescherming voor die handhelds wel belangrijk. Dan bestel ik gewoon screen protectors en een case waar de N3DS XL in kan. Moet ik maar even wachten op het goede nieuws dat ik wel ergens zo'n TPU hardcase protector kan kopen om om de N3DS XL te doen. Ik vind het wel toffe bescherming en het werkt goed.
oh graag, tof!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
ik zag net een case voorbij komen dacht ik voor de new 3ds XL. ff zoeken.
ze hebben toch al bevestigd dat MM op de n3ds beter draait of functies heeft, tegenover de 3ds. de details zijn alleen nog niet bekend dus het kan van alles zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschien, maar een 3ds is sterker dan een n64, dus dat er toendertijd een expansion kwam ia misschien logisch. Zoals ik de screenshots zie zijn het dezelfde modellen, epona, link, de karakters in de dorpjes
De bank zit nu aan de achterkant van de kerktoren, niet meer in west clock townquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef boik het volgende:
[..]
ze hebben toch al bevestigd dat MM op de n3ds beter draait of functies heeft, tegenover de 3ds. de details zijn alleen nog niet bekend dus het kan van alles zijn natuurlijk
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ds/9200000026757573/quote:
Zoals ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik had vanmiddag met gamemania gebeld ivm de LE N3DS XL handhelds. Ik had bij de gamemania de Majora's mask editie besteld en maar gewoon eerlijk gevraagd hoe dat zat met de levering aangezien er op budgetgaming en tweakers al behoorlijk wat verhalen rondgingen. De beste jongeman vertelde mij dat alles blijkbaar op 15-01 al was 'uitverkocht' qua wat ze kunnen leveren. Ik had de pre-order ergens in de middag gedaan, dus volgens hem was ik er nog op tijd bij. Hij kon niet zeker vertellen of iedereen die in de avond had gepre-ordered nog wat zou krijgen. Alles na 15 januari, dus 16+ januari krijgt hoogstwaarschijnlijk geen levering.
Ik zou ten alle tijden een KLB topic hier over openen. Mensen die deze klacht verwerpen moeten gestenigd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |