Weet zelf nog niet wanneer en hoe precies. Zal je een berichtje sturen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DM je me een linkje zodra het geweest is, Tong?
quote:Op maandag 19 januari 2015 00:00 schreef borisz het volgende:
Er waren tijden dat de opdracht was Help Tong uit de dagtop-1. Maar dat is al jaren niet meer
Het zal de dementie zijn dat hij dat ook niet meer weet. Mannen van middelbare leeftijd vergeten wel eens vaker wat, maar gelukkig stond hij gisteren alweer niet in de dagtop-100. Voor de twaalfde keer alweer dit jaar dat hij nooit in de top-100 staat. Vervelend dat je zelfs met 133 postings op een dag al niet meer in de top-100 komt.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:00 schreef borisz het volgende:
Er waren tijden dat de opdracht was Help Tong uit de dagtop-1. Maar dat is al jaren niet meer
029. 133 tong80quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen SCer of anderssinds op aantallen geilende veelposter. Sta nooit in de dagtop-100.
Ken je Abe ?quote:
Google maar op van den Ban. Ben weg voor vandaag.quote:
Ow ja, die vent had ik wel moeten kennenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google maar op van den Ban. Ben weg voor vandaag.
Wat een keiharde disquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
Kingstown zou graag Tong zijn. Helaas heeft ie de reputatie en kwaliteiten niet.
Jouw strijd om nooit in de dagtop-100 te staan. Beetje opletten wat je zelf hebt gezegd Tong.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen SCer of anderssinds op aantallen geilende veelposter. Sta nooit in de dagtop-100.
je hebt het er maar druk mee hequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw strijd om nooit in de dagtop-100 te staan. Beetje opletten wat je zelf hebt gezegd Tong.
Als meelevende- en behulpzame FOK!ker steun ik je uiteraard!![]()
Vind het oprecht sneu voor je dat je zo vaak in de dagtop-100 staat, terwijl je dat niet wilt.
[..]
Zeker, maar het is niet voor niets. Een icoon als Tong verdient dat.quote:
heb geen steun nodig hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker, maar het is niet voor niets. Een icoon als Tong verdient dat.![]()
Onlangs wilde ik jou nog steunen in de GRTD-SC, maar daarvoor moet je eerst de status van Tong zien te bereiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |