Openschroeven is (nog) niet iets wat ik me meteen zie doen. Overigens heb ik inmiddels wel zitten spelen met de settings en daarbij heb ik precies het omgekeerde gedaan van wat iedereen aanraadt; ik heb een statisch IP ingesteld. En nu plotseling heb ik al een paar uur verbinding.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef J.B. het volgende:
[..]
Misschien eens googlen voor een fix? Ik heb zelf een Pipo M9 Pro en had precies hetzelfde probleem, uiteindelijk iets gevonden waarbij ik de tablet uit elkaar moest halen en de antenne beter moest isoleren. Dat heb ik dus gedaan en sindsdien werkt de wifi als een zonnetje, maar ik besef dat dat niet voor iedereen weggelegd is
Ik heb er nu MIUI op staan, ook te vinden op Elephone forum, en die werkt voortreffelijk, ook bij deze is de accuduur aanzienlijk beter.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:13 schreef JiePieWie het volgende:
Even een update voor degenen die een Elephone G4 hebben: het probleem van de krappe opslagruimte kan opgelost worden met een custom rom. Ik heb het afgelopen weekend gedaan en werkt perfect. Je moet wel de batterij UIT je toestel halen voordat je gaat flashen anders werkt het niet. Kostte mij maar een uur of 2 om daar achter te komen
Buiten dat is er ook een fix om de deep-sleep beter te laten werken. Het schijnt zo te zijn dat de ROM een notificatie-led aanzet als er een berichtje binnen komt van facebook/whatsapp/o.i.d. De G4 heeft die led niet en dat stopt vervolgens de mogelijkheid om deep-sleep te gebruiken. Deze APK zet dat uit. Getest en ik zie inderdaad een verbetering in de standby van de telefoon van mijn vrouw.
Bij sim instellingen kan je gewoon 3g van slot laten wisselen. Dit doe je door videobellen op de sim met 3g te zetten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:07 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zit op het moment even met een probleem:
In sim slot 1 van de G4s (microsim) kon ik 3g niet werkend krijgen. (Ik draai de gilapos rom)
Nu deed ik die microsim dus in een adapter en heb ik hem in slot 2 gedaan: echter bleef hij niet in de adapter zitten dus zat hij vast tussen de adapter en de slot en na wat pogingen schoot hij eruit. Die simslot werkt nu niet meer. Nu krijg ik morgen mijn choozze sim binnen, die kan ik eventueel wel naar microsim formaat knippen maar dat heeft dus geen zin als 3g bij die slot niet werkt. Is er een fix voor?
Dit heb ik natuurlijk ook geprobeerd: geen succes helaas.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij sim instellingen kan je gewoon 3g van slot laten wisselen. Dit doe je door videobellen op de sim met 3g te zetten.
Klopt. In de MIUI-rom zit dezelfde fix. Ik heb er nog even over getwijfeld om die rom te pakken maar ik en MIUI niet dus vandaar maar de normale Android.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:43 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Ik heb er nu MIUI op staan, ook te vinden op Elephone forum, en die werkt voortreffelijk, ook bij deze is de accuduur aanzienlijk beter.
Oh, jammer. Pinnetjes proberen bij te buigen geen optie? Heb het ook wel eens gedaan. Priegelwerk maar het kan werken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:46 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dit heb ik natuurlijk ook geprobeerd: geen succes helaas.
Had er 1 bested maar Tinydeal doet flauwquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:23 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ben benieuwd: nog mensen die net als ik ook een Umi Zero hebben besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Had er 1 bested maar Tinydeal doet flauw
Wat doen ze flauw dan? Ik heb poosje geleden besteld bij Efox, voor slechts 160,- inclusief verzending, hoesje en screenprotector. Vandaag tracking-nummer doorgekregen, dus het echte wachten kan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prijsfoutjequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Wat doen ze flauw dan? Ik heb poosje geleden besteld bij Efox, voor slechts 160,- inclusief verzending, hoesje en screenprotector. Vandaag tracking-nummer doorgekregen, dus het echte wachten kan beginnen
Haha, en jij had natuurlijk snel voor $82 besteld? Ze willen nu refund geven zeker...quote:Prijsfoutje($82)
Ik heb ook besteld , ,maar heb er nog niks van gehoord. Had er ook nog iets anders bij besteld. Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:23 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ben benieuwd: nog mensen die net als ik ook een Umi Zero hebben besteld?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oh, jammer. Pinnetjes proberen bij te buigen geen optie? Heb het ook wel eens gedaan. Priegelwerk maar het kan werken.
[..]
Had er 1 bested maar Tinydeal doet flauw
Zo te zien zijn ze gewoon recht, de microsim lag zegmaar niet in het vormpje van de adapter waardoor hij dubbeldik was. Later schoot hij er dus uit en heb ik mijn normale sim erin gedaan die ook wat vast zat en ik er zonet voorzichtig uit heb gehaald. Nu gaat hij er verder wel losjes in. Het zou dus ook kunnen dat mijn huidige sim bekrast is door die pinnetjeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
Waar had jij besteld?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:18 schreef aukemuis het volgende:
[..]
Ik heb ook besteld , ,maar heb er nog niks van gehoord. Had er ook nog iets anders bij besteld. Ben benieuwd
Maandag avond geloof ik, heb geen idee of het nu wel of niet een foute prijs was.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:54 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Heb je al reactie gekregen, ze gaan niet leveren denk ik of wel?
$82 was wel erg duidelijk een prijsfout tbh.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:33 schreef aukemuis het volgende:
[..]
Maandag avond geloof ik, heb geen idee of het nu wel of niet een foute prijs was.
in dezelfde order? zo ja neem ff contact op met de customer servicequote:Op donderdag 22 januari 2015 07:35 schreef aukemuis het volgende:
Ok ik zie het vanzelf, hoop dat ze mijn xiaomi pistons gewoon opsturen
512MB? 4GB? Android 4.2 .. voor dat budget kan je veel betere halen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef Evi90 het volgende:
Ik ben op zoek naar een kleine smartphone voor mijn moeder. Het belangrijkste is de batterij, ze gebruikt nu mijn oude HTC en die is binnen een dag leeg. Mag niet meer dan ¤100 kosten.
Ik heb nu deze op het oog: JIAYU F1
Batterij van 2400mAh en scoort vrij hoog (11000) in de benchmark test als ik het vergelijk met andere modellen in die prijsklasse.
Wat denken jullie?
Die toestellen zijn allen wel weer 15-20 dollar duurderquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef Kenzi het volgende:
[..]
512MB? 4GB? Android 4.2 .. voor dat budget kan je veel betere halen.
THL T6S , Cubot S168, Leagoo Lead 3S, Laude S800 om er een paar te noemen.
Het scherm mag inderdaad niet groter zijn dan 4.5", anders wordt het toestel te groot. Jiayu G2F ziet er goed uit, die had ik nog niet gezien!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die toestellen zijn allen wel weer 15-20 dollar duurderen ook groter. Maar ik snap je punt, paar dollar extra en je gaat een stap omhoog (van MTK6572 naar 82 en 512 naar 1GB RAM).
Jiayu G2F past ook wel in het bovenstaande rij, een meer dan prima (IPS/OGS) scherm (wel 480P) en een grote batterij (en geen overbodige software / baiduware die je moet verwijderen).
Echt een prima toestel. Heb hem al meermaals aangeraden aan mensen die niet te groot toestel willen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:32 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Het scherm mag inderdaad niet groter zijn dan 4.5", anders wordt het toestel te groot. Jiayu G2F ziet er goed uit, die had ik nog niet gezien!
Veel trackingnummers werken gewoon niet of misschien krijg je later wel een juiste trackingnummer. Het hoeft nog niks te betekenen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef riny het volgende:
iemand ervaring met antelife.com heb daar een toestel besteld netjes gelijk mail van de order gehad dag later een mail met tracking nummer alleen nummer werkt al 7 dagen niet.
dat ze het niet doen, niet betrouwbaar zijn, traag zijn, de capaciteit niet hebben of een combinatie daarvan. Kan je zelf wel raden toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef Mirel het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met neppe/goedkope SD kaarten van 128GB? Dingen die voor 20 euro op Marktplaats rondgaan. Ben benieuwd naar ervaringen of bepaalde problemen enzo.
Ben gewoon benieuwd of iemand een heeft kunnen vinden die het goed genoeg doetquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat ze het niet doen, niet betrouwbaar zijn, traag zijn, de capaciteit niet hebben of een combinatie daarvan. Kan je zelf wel raden toch?
Vandaag de sim binnengekregen, even bijgeknipt naar microsim. 3g werkte eerst niet maar na handmatig de APN settings bij te werken deed ie het wel opeens. 1 slot minder: maar ik heb toch geen dualsim nodig so it shall me a sausage bequote:Op woensdag 21 januari 2015 18:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij sim instellingen kan je gewoon 3g van slot laten wisselen. Dit doe je door videobellen op de sim met 3g te zetten.
Waar heb je deze aangeschaft?quote:
S3 is te groot.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef relativity het volgende:
Hebben al veel mensen de Jiayu s3 aangeschaft?
Nee joh. Dat went wel.quote:
Besteld via AE, pre-order.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar heb je deze aangeschaft?
Zal die 1gb ram extra veel verschil maken trouwens?
quote:Good day!
We have posted your order by (Order ID:!!!) DHL on 2015-01-23 13:01:48. the tracking number is !!!. It will takes about 3-6 days,+/-.
Ah oké. Bedankt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:50 schreef Mehari het volgende:
[..]
Besteld via AE, pre-order.
Vorig jaar al.
Gewoon de 2Gig besteld, anders duurt het nog langer.
Zelf verwacht ik geen merkbaar verschil, bij de G4A komt het ram gebruik al amper boven de 1Gig.
NFC zal misschien gemist worden.
En voor die prijs wil ik wel 5.5inch proberen.
Hier ook 1 in bestelling, het lijkt er op dat hij maandag/dinsdag verzonden gaat wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:54 schreef relativity het volgende:
[..]
Ah oké. Bedankt.
Nfc heb ik nu kok al een tijdje niet meer. Maar eigenlijk ook nooit meer gemist. Gebruikte het toch nauwelijks...
Ga ook eens even kijken waar ik hem bestel. Ben niet in het bezit van een cc dus aliexpress valt daarom af.
Woensdag review?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier ook 1 in bestelling, het lijkt er op dat hij maandag/dinsdag verzonden gaat worden
Hangt wel een beetje van FedEx afquote:
Daarom, meerstal na een dag of 3-4-5 een eerste indruk. Daarna blijven aanvullen en bijwerken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:01 schreef Catch22- het volgende:
Vind reviews na anderhalve dag persoonlijk altijd niet zo waardevol. Je moet een telefoon (of wat dan ook) toch wat langer gebruiken om er echt achter te komen of het wat is.
Die kun je toch niet met elkaar vergelijken? Dat ding is 3 keer zo duur of zo. Zou ik de Audi A6 nemen ipv die Opel Astra?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:56 schreef relativity het volgende:
Nu ik de Meizu MX4 pro heb gezien begin ik toch wel te twijfelen of ik die niet liever aanschaf i.p.v. de Jiayu S3 - wat zijn jullie meningen?
[ afbeelding ]
- 5.5-inch Sharp 2K (2560×1536 pixels) Screen display
- Samsung Exynos 5430 8-core Processor
- 20.7MP rear SONY camera, 1/2.3 inch lens
- 3GB DDR3 RAM, 16/32/64GB ROM
- Flyme 4.0 base on Android 4.4 OS
Best een leuk ding. Maar ben niet zo'n fan van Samsung chipsets (zeker niet bij zo'n prijs). Zou dan eerder een Mi3 / Mi4 pakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:56 schreef relativity het volgende:
Nu ik de Meizu MX4 pro heb gezien begin ik toch wel te twijfelen of ik die niet liever aanschaf i.p.v. de Jiayu S3 - wat zijn jullie meningen?
[ afbeelding ]
- 5.5-inch Sharp 2K (2560×1536 pixels) Screen display
- Samsung Exynos 5430 8-core Processor
- 20.7MP rear SONY camera, 1/2.3 inch lens
- 3GB DDR3 RAM, 16/32/64GB ROM
- Flyme 4.0 base on Android 4.4 OS
Ben benieuwd of hij inderdaad via de UK gaat en dan naar Nederlandquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:08 schreef RobertNL het volgende:
Publiceer niet altijd die eerste indruk, maar bij de S3 zal ik dat wel even doen gok ik .
Dat kan zeer zeker. Ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die kun je toch niet met elkaar vergelijken? Dat ding is 3 keer zo duur of zo. Zou ik de Audi A6 nemen ipv die Opel Astra?
als je met de Opel tevreden bent hoef je geen BMW te kopenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:52 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat kan zeer zeker. Ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding...
Dan gaat RobertNL het winnen van jequote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:02 schreef Mehari het volgende:
Mijn S3 is verstuurd via Singapore Post, ben benieuwd.
DIe heeft er zojuist vandaag 20 binnen gehad. Helaas net te laat om nog met de koerier mee te kunnen. Aanstaande maandag gaat hij dus op de postquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan gaat RobertNL het winnen van je
Oh, dan zijn er nog een hoop telefoontjes voor een paar tientjes, hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:52 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat kan zeer zeker. Ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding...
Wat is "flink omhoog"?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:40 schreef Mehari het volgende:
S3 prijzen zijn bij de diverse sellers op AE flink omhoog gegaan in de afgelopen maand zie ik.
Leagoo Lead 7 is voor jouw denk ik ideaalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:14 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een nieuwe telefoon. Mijn oog is gevallen op de Pandawill Elephone P10 Smartphone Android 4.4 MTK6582 5.0 Inch HD Screen White - http://www.pandawill.com/(...)en-white-p92143.html
Voor $90 een goede telefoon lijkt mij, ik ben niet zo veeleisend. Alleen de batterij vind ik wat mager. Zijn er vergelijkbare alternatieven tot $120 met betere batterij?
De seller waar ik hem besteld had is nu 100$ duurder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef relativity het volgende:
[..]
Wat is "flink omhoog"?
Bij pnadawill hebben ze overigens de prijs verlaagd naar 190,- usd. Ik wacht toch nog eventjes op - iets wat - gunstigere koers.
Met panda4fok (oldschool) krijg je ook nog eens 5% korting volgens mij = 180 usd
Ja dat is wel overdreven inderdaad. Voor welke prijs heb jij hem aangeschaft?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:07 schreef Mehari het volgende:
[..]
De seller waar ik hem besteld had is nu 100$ duurder.
20 telefoons? Handelaren waren toch niet toegestaan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
DIe heeft er zojuist vandaag 20 binnen gehad. Helaas net te laat om nog met de koerier mee te kunnen. Aanstaande maandag gaat hij dus op de post
Voor 186$ en een beetjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:13 schreef relativity het volgende:
[..]
Ja dat is wel overdreven inderdaad. Voor welke prijs heb jij hem aangeschaft?
Die waar ik hem gekocht heb is natuurlijk wel een handelaarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
20 telefoons? Handelaren waren toch niet toegestaan?
Swiss post is zo'n beetje de ergste die je kan hebben. Spreekt uit eigen ervaring uiteraard...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:23 schreef Mehari het volgende:
[..]
Voor 186$ en een beetje
Ik zie trouwens dat ondanks de "verzenden met Sin. Post" op hun pagina, het ding verzonden is met Swiss Post.
Ik weet niet of dat een vooruitgang is, tot nog toe altijd prima ship tijden met Singapore Post.
't kan vriezen en het kan dooien. Keer 10 dagen en een keer 42 dagen gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:11 schreef Mehari het volgende:
Mijn slechtste ervaring was Sweden Post, ik zie al weer een lange wacht tegemoet ben ik bang.
Wow, 4500 mah, dat is veelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:30 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Leagoo Lead 7 is voor jouw denk ik ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |