SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een paar weken worden de goede voornemens tot het nieuwe jaar uitgesteld.quote:
Kijk eens naar je batterijverbruik, wat staat daar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf, de batterij van mijn iPhone 5s gaat sinds gisteren opeens heel snel leeg. Vannacht voor het slapen stond-ie nog op ongeveer 60%, net toen ik wakker werd op 5%. Hoe is dit ineens mogelijk? Ik heb geen iOS-update of iets dergelijks uitgevoerd wat de plotselinge drain veroorzaakt zou kunnen hebben.
Bij de iPhone 5 waren er geloof ik een aantal modellen waarbij ze de accu kosteloos hebben vervangen, maar ik neem aan dat ik daar niet meer van kan profiteren?
Enige tips? Is het verstandig de accu te laten vervangen door een onofficiële monteur? Anders moet ik 'm neem ik aan opsturen naar Apple en hoe lang gaat dat duren?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kijk eens naar je batterijverbruik, wat staat daar?
Terwijl ik dit aan het typen was, is er weer 9% van de batterij afgegaan (25% naar 16%). Ik heb 's nacht trouwens geen apps op de achtergrond draaien, behalve de wekker, maar die staat ook niet aangegeven onder verbruik, zie ik.quote:TIJD SINDS VOLLEDIG OPLADEN
Gebruik: 4 uur 42 minuten
Stand-by: 19 uur 26 minuten
BATTERIJGEBRUIK
Afgelopen 24 uur
Safari: 27%
Begin-/toegansscherm: 14%
YouTube: 12%
Notities: 12%
WhatsApp: 11%
Geen mobiel netwerk: 7%
etc.
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik. Ik zou de Apple store ff bellen. M'n beste vriend moest naar Amsterdam, maar zou vervangen worden. Zelfde probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf, de batterij van mijn iPhone 5s gaat sinds gisteren opeens heel snel leeg. Vannacht voor het slapen stond-ie nog op ongeveer 60%, net toen ik wakker werd op 5%. Hoe is dit ineens mogelijk? Ik heb geen iOS-update of iets dergelijks uitgevoerd wat de plotselinge drain veroorzaakt zou kunnen hebben.
Bij de iPhone 5 waren er geloof ik een aantal modellen waarbij ze de accu kosteloos hebben vervangen, maar ik neem aan dat ik daar niet meer van kan profiteren?
Enige tips? Is het verstandig de accu te laten vervangen door een onofficiële monteur? Anders moet ik 'm neem ik aan opsturen naar Apple en hoe lang gaat dat duren?
Van wat ik heb begrepen is Apple daar veel makkelijker in dan andere fabrikanten. Ik heb hier vaak op FOK! gelezen dat je langs kunt gaan en je toestel dan vervangen wordt met eentje die naar behoren werkt. Zoals c_c al zei, dat was wel bij de Apple Store in Amsterdam. Ik raad je ook aan om te bellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:27 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik. Ik zou de Apple store ff bellen. M'n beste vriend moest naar Amsterdam, maar zou vervangen worden. Zelfde probleem.
Oké bedankt, ik laat de batterij nu even helemaal leeglopen en ga 'm daarna opladen en herstarten. Kijken wat er gebeurt. Daarna bel ik wel met de Apple Store.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is Apple daar veel makkelijker in dan andere fabrikanten. Ik heb hier vaak op FOK! gelezen dat je langs kunt gaan en je toestel dan vervangen wordt met eentje die naar behoren werkt. Zoals c_c al zei, dat was wel bij de Apple Store in Amsterdam. Ik raad je ook aan om te bellen.
Heb je het toestel al opnieuw gestart trouwens? Wellicht is een app blijven hangen op de achtergrond, waardoor je batterij sneller leeggetrokken wordt.
[..].
Autocorrect.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, dier uilachtige is nog gaande geloof ik.
Kostbare 15 minuten slaap op dergelijke tijdstippen opgeven voor die paar opmerkingenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
De enige reden waarom ik 's ochtends een kwartier eerder aanwezig ben dan m'n officiële werkdag begint (ben er 7.15 ipv 7.30) is om dat soort gesprekken te vermijden.
lekker rustig op kunnen starten zonder dat er mensen om je heen staan te kakelen is goud waard, aangezien ik de rest van de dag continu met mensen bezig ben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kostbare 15 minuten slaap op dergelijke tijdstippen opgeven voor die paar opmerkingen!
Of gewoon helemaal niet reageren/kortaf. Dan weten ze wel na een tijdje dat je geen ochtendmens bent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
lekker rustig op kunnen starten zonder dat er mensen om je heen staan te kakelen is goud waard, aangezien ik de rest van de dag continu met mensen bezig ben.
ZJGNJIOEISEKrj oesrhquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:26 schreef xminator het volgende:
Nog wat leuks gedaan in het weekend?
Het gaat me niet eens om de gesprekken, maar het feit dat er mensen om je heen zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet reageren/kortaf. Dan weten ze wel na een tijdje dat je geen ochtendmens bent.
inbreken bij hollanders, oude vrouwtjes beroven.. the usual. Gewoon dat zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:26 schreef xminator het volgende:
Nog wat leuks gedaan in het weekend?
Nachtdienst inquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om de gesprekken, maar het feit dat er mensen om je heen zijn. Zodra de rest vh team er is, zit je met minimaal 4 man op een kamer en dat ouwehoert zich een ongeluk. Ik heb gewoon m'n autistische rustmoment nodig
Nee. Bij mij altijd moslims. Islam. Je suis Charlie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:21 schreef zarGon het volgende:
Nog plannen voor het weekend?
...
Nou, ik ga dit dat zus zo ADHJKJKSADJF
Wat een toeval..quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:44 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en altijd ruzie als ik binnenkom.
Net zoals op Fok bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:44 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en altijd ruzie als ik binnenkom. Heerlijk.
Wat raar. In dit topic beginnen de ruzies pas nadat je binnenkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:44 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en altijd ruzie als ik binnenkom. Heerlijk.
Vind ik heerlijk iddquote:
Wij kunnen 's nachts wel Dokter Bibber spelen hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind ik heerlijk idd, helaas werk ik momenteel in een ziekenhuis waar 's nachts niet geopereerd wordt.
Hey deuce.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij kunnen 's nachts wel Dokter Bibber spelen hoor![]()
![]()
Wow. Perfect.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey deuce.
Wel toevallig, mijn handen trillen altijd.
Hoezo zou ze jaloers moeten zijn? Alsof wij wat hebben/hadden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk ambi gelijk jelly zijn omdat che flirt met een andere vrouw
Je bedoelt dat wij zoiets hebben als jij en De messyas? Nee johquote:
Laten we elkaar eerst een beetje leren kennen oftewel daten oftewelquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Che wanneer komt je vader om m'n hand vragen?
Ik weet dat je blijft vissen, maar nee. Che is niet mijn buddy.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk ambi gelijk jelly zijn omdat che flirt met een andere vrouw
Heb je meer details? Kom roddelen. Ik demle de cay wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat je blijft vissen, maar nee. Che is niet mijn buddy.
Ik weet wel dat ie op vol valt. Clumsy doe je ding.
Ik speel liever andere spelletjes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wil wel Dokter Bibber met jou spelen hoor, Stimo. Vergeet die rare Che maar.
Ja, maar eerst taart. Daarna de roddels.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je meer details? Kom roddelen. Ik demle de cay wel.
Mijn signature taart is m'n witte chocolade cheesecake met frambozensaus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar eerst taart. Daarna de roddels.
Frambozensausquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn signature taart is m'n witte chocolade cheesecake met frambozensaus.
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je meer details? Kom roddelen. Ik demle de cay wel.
Zou wel Mens Erger Je Nietten met jou.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik speel liever andere spelletjes.
Snap je...![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwenlogica
Hele tijd kankeren op elkaar maar zodra er roddels zijn ze gelijk conculega's en schijnheilig doen
Twister a zemmelquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel Mens Erger Je Nietten met jou.
mensen die conculega's zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwenlogica
Hele tijd kankeren op elkaar maar zodra er roddels zijn ze gelijk conculega's en schijnheilig doen
Mocht je in aanmerking willen komen voor die functie, zie ik de motivatiebrief incl foto graag tegemoet. Er zijn meer aanmeldingen, we zullen een keuze moeten maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:05 schreef Che_ het volgende:
Dames, mocht het resultaat van jullie onderlinge debat een MFF zijn.. dan zeg ik niet per defnitie nee.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
je weet aan mijn hoofd direct wat ik denk vriend.
Grote fantasie en in werkelijkheid bak jij er zeker niet heel veel van. Ik geef je graag door aan CC. Heb liever cheesecake.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:05 schreef Che_ het volgende:
Dames, mocht het resultaat van jullie onderlinge debat een MFF zijn.. dan zeg ik niet per defnitie nee.
Motivatiebrief en C.V. wordt tegenwoordig als 'zo 2014' gewaardeerd door PwC. De huidige trend is het 'blind solliciteren' dat op de zelfde principes en disciplines steunt als de infameuze (vertaalde verbastering, red.) 'blind date'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mocht je in aanmerking willen komen voor die functie, zie ik de motivatiebrief incl foto graag tegemoet. Er zijn meer aanmeldingen, we zullen een keuze moeten maken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
Grote fantasie en in werkelijkheid bak jij er zeker niet heel veel van.
Kom ik dan levend weg?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef zarGon het volgende:
Yo, zullen we een nieuwe meet inplannen...
Ja hallo, ik wil geen sloppy seconds. Doe mij ook maar cheesecake dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grote fantasie en in werkelijkheid bak jij er zeker niet heel veel van. Ik geef je graag door aan CC. Heb liever cheesecake.
Che's penis?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets wat groot is![]()
Je kent me, ik word vang vam grote groepen Turkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:20 schreef zarGon het volgende:
Met Deuce, c_c, Stimo, Che_, mrstylo, mathemaat, Kb...
Volgens mij zijn jullie de enige wie ik in deze reeks nog niet heb gemeet.
Nee, die mensen draai ik de nek om.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Weissman het volgende:
Sylv is zeker ook zo iemand die op kantoor om 8.05 al grappen maakt als ''Het is bijna 5 uur!''
Voordat ze dat kunnen zeggen roep ik al 'goedemiddag'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef Weissman het volgende:
Idd. Of dat als je om 8:07 binnenkomt ipv 8:00 vraagt of je halve dagen werkt/ late dienst
Ik bepaal m'n eigen werktijden, zolang ik geen vergaderingen en deadlines mis.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
De enige reden waarom ik 's ochtends een kwartier eerder aanwezig ben dan m'n officiële werkdag begint (ben er 7.15 ipv 7.30) is om dat soort gesprekken te vermijden. Domme gesprekken voeren op zo'n tijdstip haat ik nóg harder dan vroeg opstaan.
Op een maandag heb je dan echt een verkeerde aan mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Of die ''Bijna weekend''-grappen op maandag.
Was al gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Of die ''Bijna weekend''-grappen op maandag.
Hij wil niet eens met mij DM'en laat staan meetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap je interesse niet in zijn penis. Zou zeggen meet hem en zuig er aan?
Crip?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:20 schreef zarGon het volgende:
Met Deuce, c_c, Stimo, Che_, mrstylo, mathemaat, Kb...
Volgens mij zijn jullie de enige wie ik in deze reeks nog niet heb gemeet.
So no suckie suckie for Weissie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij wil niet eens met mij DM'en laat staan meeten
Mja. Thuiswerken is niet echt een optie voor mijquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik bepaal m'n eigen werktijden, zolang ik geen vergaderingen en deadlines mis.
De ene keer begin ik om 6u, en de andere keer om 9u.Geen pijl op te trekken.
Zoveel Turken zie ik niet terug in dat rijtje hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kent me, ik word vang vam grote groepen Turken
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoveel Turken zie ik niet terug in dat rijtje hoor.
Nu je het over eten hebt... Ik moet maar eens gaan lunchen, heb vanochtend een halve banaan gegeten waarna ik een uurtje ben gaan sporten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Thuiswerken is niet echt een optie voor mij.
Gvd heb honger en verveel me maar m'n aflos komt maar niet. IK WIL ETEN.
Hey Sylvesterrr, ben je ook Borte?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu je het over eten hebt... Ik moet maar eens gaan lunchen, heb vanochtend een halve banaan gegeten waarna ik een uurtje ben gaan sporten.
Maar in brievenbussen zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze post nog gewoon hoor. Alleen niet hier.
Che, sylvesterrr is terug, laat die grappen nu maar weer over aan hem.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar in brievenbussen zeker?
Ja, ik weet crisistijden
Ik probeer de #sylvesterrr grappen uit te lokken bij hem. Waarom moet je het verpestenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che, sylvesterrr is terug, laat die grappen nu maar weer over aan hem.
Waar ging dat over?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Turken gisteren bij RamBam.. Volgens mij ken ik die met die VWvolgende week gaat het verder
quote:
quote:Het paar was op zoek naar een 'pied-à-terre in Europa (..)
quote:Aangezien de ruimte compleet leeg is, moet nog flink geïnvesteerd worden in de inrichting. Dat gaat nog wel 1,5 miljoen euro kosten, schatten interieurarchitecten (..)
Vroeg mij nog af van wanneer gaat WW daar een bericht over plaatsen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Turken gisteren bij RamBam.. Volgens mij ken ik die met die VWvolgende week gaat het verder
Ja ik ben soms wat voorspelbaar vrees ik zo, dat is een punt van aandachtquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Vroeg mij nog af van wanneer gaat WW daar een bericht over plaatsen.
Dat is echt een maffiawereld btw, had ik nooit verwacht. Waar kun je die aflevering terugzien?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongolenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:01 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.npo.nl/rambam/POMS_S_VARA_124202
110.000 per jaar cash in je zak doen is natuurlijk een aantrekkelijk inkomen als je geen zin hebt om voor minder als een ezel te zwoegen
Je batterij doet het nog gewoon goed (gezien gebruiksstatistieken), wat er moest gebeuren was je batterij herkalibreren. Dat heb je nu net gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt vreemd; ik heb de batterij van mijn telefoon helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen tot 100% en ondertussen de telefoon ook een keer opnieuw opgestart en hij lijkt nu weer normaal te doen. Het batterijpercentage staat nu al meer dan een uur op 100%, which is nice.
Inderdaad, maar toch wel vreemd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Je batterij doet het nog gewoon goed (gezien gebruiksstatistieken), wat er moest gebeuren was je batterij herkalibreren. Dat heb je nu net gedaan.
Moest gelijk hier aan denkenquote:
quote:Die MagnificentTurk die weer eens iets 'interessants' en fan-tas-tisch online over Turken heeft gevonden en zich genoodzaakt voelt om het te plaatsen.
Het mist alleen de nummers, dan zou ik elk computerspel erop kunnen spelenquote:
Ja, hij had natuurlijk een Amazon account nodig om het ding te bestellen, en om die aan te maken heeft hij een normaal toetsenbord gebruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:21 schreef Che_ het volgende:
De 'o' en 'l' kon ie wel vinden blijkbaar
Waarom dat? Het is gewoon een terecht vonnis, als ik het zo lees. Wel slecht uitgevoerd, want het kan in één slag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:32 schreef zarGon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)d-in-mekka~a3830554/.
Het komt gewoon nooit meer goed met deze wereld..
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:36 schreef Landysh het volgende:
Een van mijn favoriete asmristen heeft mijn vriendsschapsverzoek geaccepteerd op face.
ik word agressief van die shitquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:36 schreef Landysh het volgende:
Een van mijn favoriete asmristen heeft mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd op face.
Wanneer ze smakken of andere mondgeluiden maken ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik word agressief van die shit
zag laatst een meisje die los ging met een haarborstel (nee niet op die manier deuce) en vond het teeeeeringirritant. HOU OP MET FLUISTEREN.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer ze smakken of andere mondgeluiden maken ik ook.
Islam is vrede lan ipne.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:32 schreef zarGon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)d-in-mekka~a3830554/.
Het komt gewoon nooit meer goed met deze wereld..
Fluisteren vind ik ook haaaatelijk. In de asmr die ik kijk zijn ze dan ook meestal stil.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zag laatst een meisje die los ging met een haarborstel (nee niet op die manier deuce) en vond het teeeeeringirritant. HOU OP MET FLUISTEREN.
Idd...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:15 schreef Unlabeled het volgende:
Blanke studenten uit Zuid Afrika. Wat een aparte taal 😛
Nee, hoor. ASMR kijk ik al jaren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef Weissman het volgende:
Wat is asmr?
Is dat na DNA en cupcakes je nieuwe obsessie?
Wij deden vroeger stophoest tot poeder maken en dan opsnuiven. Daquf we were thinking.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Altijd al willen snuiven, maar niet gedaan omdat het ongezond is?
http://munchies.vice.com/(...)-er-nu-ook-in-canada
Dafuq inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij deden vroeger stophoest tot poeder maken en dan opsnuiven. Daquf we were thinking.
Geen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dafuq inderdaad.Wat voor effect had het?
Ik dacht misschien een beetje high van de menthol ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen?![]()
Het kwam uiteindelijk gewoon in onze kelen terecht dus. Wel echt raar.
Ik dacht dat je ging stoppen met fokken?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
#curvygirl2015gecheckt.
Sinds wanneer is kk dik curvy
Ze klonken als hollanders met syndroom van down!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:15 schreef Unlabeled het volgende:
Blanke studenten uit Zuid Afrika. Wat een aparte taal 😛
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:27 schreef Crip het volgende:
was zo iets awkwards gebeurd op stage he.
Ik zet het even in spoiler voor het geval dat je dit nie wilt lezen.Crip, de avonturier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede tip, handig als ik weer in Izmir ben deze zomerquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Cool, met de nieuwe update van Google Translate op mobiel is nu de functie toegevoegd waarmee je een foto kunt nemen van een tekst en die kunt laten vertalen.
Ik zet het even in spoiler voor het geval dat je dit nie wilt lezen.*datplaatjewatdeucealtijdplaatst*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Wammes ik kan het filmpje niet bekijken. Maar zigeuners sowieos.![]()
![]()
Ik zet het even in spoiler voor het geval dat je dit nie wilt lezen.En toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je niet opmerkt dat dit gewoon Turken zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
KLB / "moslimachtige mensen"
Bortsyh, lees jij een het DNA van hun aura... zigeuners? Turken?
Hoi, ik verkeer in een staat van ontkenning en dat is volgens mijn turkpheut PhD een heel normale aandoening.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat je niet opmerkt dat dit gewoon Turken zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoi, ik verkeer in een staat van ontkenning en dat is volgens mijn turkpheut PhD een heel normale aandoening.
ga gaquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Schrijf nog maar 3 alinea's. Leest lekker weg
Lees die post nog eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging stoppen met fokken?
Laat je het over aan de imam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Landysh het volgende:
^Mygot. Echt niet dat ik dit later bij mijn kinderen ga doen.
Lan dysh, ik ging net Bossche Bol eten met Ice cappuccino. U mad tho?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Landysh het volgende:
^Mygot. Echt niet dat ik dit later bij mijn kinderen ga doen.
Wow ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lan dysh, ik ging net Bossche Bol eten met Ice cappuccino. U mad tho?
Is geen toeval. Soulmatesquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wow ik ook.En die van mij kwamen ook nog eens uit Den-Bosch. Jan de Groot Bossche bollen. Hele dag een crashdieet gevolgd voor dat ding.
U mad?
Deed jullie imam dat ja? Modern heur.quote:
Nee, ik heb nooit les gehad bij de imamquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deed jullie imam dat ja? Modern heur.
Nee, gewoon hoe wij het hebben geleerd. Van vriendjes, school, tv, internet etc.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is geen toeval. Soulmates![]()
Vandaag ook die Cola Life geprobeerd. Is lekker
Die echte? Waar koop je die?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Wtf met hun agressie?
Ik werd net expres bijna aangereden. Zo trots op mezelf als ik die man dan aankijk van senin ebeni siksinler en dan gewoon kan doorlopen.![]()
Borte, die Bossche bollen zijn
Jij en ik, toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lmfo, is er alweer een meet? Gaat snel hier
Goede troll jijquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij en ik, toch.
Oh we ontkennen weer? Volg t soms niet meer.
Bevriezen in de vriezer en dan lospulken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
hoe krijg ik secondelijm uit kleding... behalve aceton want dt heb ik niet
thanksss bruhquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bevriezen in de vriezer en dan lospulken.
quote:The Co-Princes of Andorra are the two rulers of the Principality of Andorra, a small landlocked nation lying in the Pyrenees mountains between France and Spain. Founded in 1278 through a treaty between the Bishop of Urgell and the French Count of Foix, this unique monarchical arrangement has persisted through medieval times to the present day. Currently, the Bishop of Urgell and the President of France serve as Andorra's co-princes, following the transfer of the Count of Foix's claims to the Crown of France, and thence to the President of the French Republic.
The Andorran principality has the unique distinction of being ruled by two sovereigns, one of whom (the French president) is the only monarch in the world to be elected by common citizens—though not by the citizens of Andorra, but rather those of France. The French president is also the only person to be a monarch and the head of state of a republic at the same time. Each Co-Prince appoints a personal representative, the French Co-Prince being represented by Thierry Lataste and the Episcopal Co-Prince being represented by Josep Maria Mauri.
http://en.wikipedia.org/wiki/Co-Princes_of_Andorra
Beter dan lijm op je handpalm.quote:
het zit ook helemaal over mn handen hoor. zo moeilijk om eraf te halen en het brand heb stukken huid meegetrokkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beter dan lijm op je handpalm.Ik had geen terpentine in huis, dus had het niet goed kunnen verwijderen. De dagen erna lijmresten zitten verwijderen met als gevolg dat ik een flinke wond had (handpalm lag gewoon helemaal open) .
Als ik het goed heb begrepen is Frankrijk ook bij machte om de monarchy in Monaco afteschaffen en simpelweg het tot een departement te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Weird, de presidenten van Frankrijk zijn tevens monarch in Andorra. Uniek in zijn soort. Nooit geweten.
[..]
Dan moeten we snel meteen, anders gaat mijn account de grote schoonmaak ook niet overleven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:52 schreef Landysh het volgende:
^^Haha nee, daar gaat het echt niet om. Maar bij sommige 'vrienden' valt het mij op dat ik ze al jaren in mijn lijst heb, ik weleens randomly hun berichten/foto's like maar zij dat letterlijk nog nooit bij mij hebben gedaan. Ik let er normaal niet op en daardoor valt het mij meestal pas na jaren op, maar vanaf nu ga ik die mensen gewoon verwijderen. Vooral die mensen die ik zelden/nooit zie.
(en de mensen die ik zelf heb toegevoegd natuurlijk)
Smooth.. iets doortastender te werk gaan nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moeten we snel meteen, anders gaat mijn account de grote schoonmaak ook niet overleven.
Neeehee, dat zei ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moeten we snel meteen, anders gaat mijn account de grote schoonmaak ook niet overleven.
Oh, daar ga je nog een tijdje last van hebben...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
het zit ook helemaal over mn handen hoor. zo moeilijk om eraf te halen en het brand heb stukken huid meegetrokken
Zeg het maar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Sylvesterrr wanneer weer samen sprintje trekken om trein te halen
Monaco als rijk prinsdommetje heeft natuurlijk een eigen visitekaartje en aantrekkingskracht op vooral de rijkere toeristen, dus Frankrijk profiteert daar natuurlijk ook aan omdat ze er sowieso grotendeels de dienst uitmaken kennelijk en omdat Monaco volledig wordt omgeven door Frankrijk. Dus waarom opheffen dan, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is Frankrijk ook bij machte om de monarchy in Monaco afteschaffen en simpelweg het tot een departement te maken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neeehee, dat zei ik niet.
En ja, we moeten ooit meeten!
Heel deze reeks kan je met een kilo zout nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:50 schreef Samuray13 het volgende:
Leuk en wel, maar iedereen kan zich als een Turk voordoen en hier posten.
Vandaar dat ik die statistieken in de openingspost met een korreltje zou neem.
Vijf users hebben een dna test om het te bewijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:50 schreef Samuray13 het volgende:
Leuk en wel, maar iedereen kan zich als een Turk voordoen en hier posten.
Vandaar dat ik die statistieken in de openingspost met een korreltje zou neem.
En beetje lemunduziquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heel deze reeks kan je met een kilo zout nemen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heel deze reeks kan je met een kilo zout nemen.
Gelijkspel forceren en falastin afmachen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:49 schreef Peunage het volgende:
Ja ik weet. Ik verwacht er. niet veel van.
Tenminste iemand die cared.quote:
BBC.quote:
Ik zet het even in spoiler voor het geval dat je dit nie wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
*datplaatjewatdeucealtijdplaatst*quote:![]()
Dat zijn geen echte moslims toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:02 schreef Stimorol- het volgende:
Wtf is dat met die Jihadisten ineens
Daar ga ik niet over. Ik hang iig niet hetzelfde aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte moslims toch?
De jihadisten vinden op hun beurt weer dat de moslims, die vinden dat zij geen echte moslims zijn, geen echte moslims zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte moslims toch?
Het worden er steeds meer en de zachte winter maakt ze onrustig..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:02 schreef Stimorol- het volgende:
Wtf is dat met die Jihadisten ineens
Tonijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Grill weet ik niet, maar ik kan je een panini met tonijn, groene olijven, blokjes tomaat en een beetje kaas wel aanraden.
Dat zit wel goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Grill weet ik niet, maar ik kan je een panini met tonijn, groene olijven, blokjes tomaat en een beetje kaas wel aanraden.
Ik lust wel vissticks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij lust geen vis, maar lust je wel dat andere vissige?
Volgens mij bedoelt hij iets anders. Wat een viezerik die xminatör.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik lust wel vissticks.![]()
Zalmfilet kan ook nog wel, mits goed bereid.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij iets anders. Wat een viezerik die xminatör.
Volgens mij ook, maar ik ga er niet op in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij iets anders. Wat een viezerik die xminatör.
Maar wel in een poes happen zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar ik ga er niet op in.
Jammer, maar deze kat hapt niet meer.
Wowowow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lustte zelf af en toe alleen nog tongfilet, voor de rest lust ik geen vis. Heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik lust wel vissticks.![]()
Zalmfilet kan ook nog wel, mits goed bereid.
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lustte zelf af en toe alleen nog tongfilet, voor de rest lust ik geen vis. Heb je dat wel eens geprobeerd?
Kip kruidenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef Beach het volgende:
hey wie weet lekker (turks?) recept voor kip
ik heb paprika uien courgette rijst en genoeg kruiden
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe tent hier met Indonesische en Surinaamse gerechten. Heb voor het eerst roti besteld; ik ben benieuwd.
Haram/halal?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe tent hier met Indonesische en Surinaamse gerechten. Heb voor het eerst roti besteld; ik ben benieuwd.
Volgens mij halal. De eigenaar is een Turkse die is getrouwd met een Indo. Er staat ook niets van varkensvlees op het menu.quote:
Hmm toch maar even om een certificaat vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij halal. De eigenaar is een Turkse die is getrouwd met een Indo. Er staat ook niets van varkensvlees op het menu.
Heb er ook meteen kipsaté bij gedaan.
Mijn moeder kent de eigenaar, dus ik ga ervan uit dat het oké is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hmm toch maar even om een certificaat vragen.
Krijg er honger van, vandaag gaat mijn vriendin koken dus dat zal wel pittig worden
Morgen mag ik dus dat gaat pannenkoeken worden
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn moeder kent de eigenaar, dus ik ga ervan uit dat het oké is.
Jij ook smakelijk eten!
Zoveel tmi in deze post...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer, maar deze kat hapt niet meer.
Cool.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:19 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_zweedse_taal.html
Zal grappig klinken in bed
Vraag haar uit! Watz met jou?quote:
didnt readquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag dus treinmeisje 10/10 aangesproken op het station. De trein kwam aan op ons hometown station, en we liepen naar de deur, ik stond links en zij rechts en we hadden soort van vaag oogcontact. We liepen zij-aan-zij de trein in en ik zag haar twijfelen of ze nou boven of beneden gaan zitten, normaal gesproken zitten we altijd boven namelijk. Gelukkig kwam ze boven zitten, ik hield de deur voor haar open en keek over mijn schouder en ze zei met een heel zacht stemmetje: "dankjewel" terwijl ze naar de grond staarde, onze handen raakte elkaar ook een beetje aan. Ik ging links zitten en zij ging rechts + een rij verderop.
We moeten na een korte 10 minuten al overstappen om de trein richting school te pakken. Ik had me voorgenomen om haar bij het uitstappen aan te spreken. De trein begon te vertragen en kwam bijna tot stilstand en ze keek plotseling heel snel links over haar schouder, naar mij, denk ik. Ik keek beetje half uit het raam en naar voren. Ik stapte uit en liep even een klein stukje door en keek links over mijn schouder en ik zag haar lopen, ik zei: "hey" althans, dat probeerde ik, er kwam amper geluid uit mijn mond, ik schrok er zelf van, ze had het ook niet gehoord volgens mij. Daar achteraan ze ik gelijk: "heb je goed geleerd?" met zachte stem, wel gelukkig harder dan eerst. Plotseling keek ze me aan en ze realiseerde dat ik haar aansprak en ze kreeg een vet leuke glimlach op haar gezicht en toen hebben we een beetje over school gepraat. We liepen even verderop het zelfde spoor omdat de trein die we moeten pakken op hetzelfde spoor aankomt en plotseling was het stil. We hoeften amper te wachten en de trein was er al, ik stap zo in en ga rechts zitten bij de eerste rij zitten, ik verwachtte dat wel naast me zou komen zitten maar nee, ze ging in de linker rij zitten, wel in dezelfde rij. Voelde wel fa2 man...
Na een uurtje treinen zijn we dus zo aangekomen op school en in de tussentijd kwam er bij ons beide iemand naast je zitten. Zij was sneller met uitstappen en ze liep gewoon gelijk door naar de roltrappen, ook niet even wachten of omkijken ofzo, omg man. Ze liep daarna wel traag door en ik ging iets langzamer dan haar lopen want ik had mezelf afgewezen. Maar ze liep dus tijdje zo traag door en opeens begon ze met een stevig tempo door te lopen. Misschien dat ze dacht dat ik haar niet meer zou aanspreken of ze voelde zich ongemakkelijk omdat ik wat verderop achterhaar liep. Deed pijn.. In tentamenlokaal, ik nam zo plaats, zegt opeens zo een Turk: "hey Dima", en paar opmerkingen heen en weer volgden, treinmeisje zat voor hem en ik zag dat ze me aankeek met een big smile.
Voel me wel opgelucht nu, eindelijk, na al die tijd heb ik haar aangesproken. Was één van de weinige keren dat ik een meisje überhaupt aansprak, en zij was ook echt mijn wouldwife/10. Zoveel feels nu, ik vond het aanspreken echt leuk en spannend maar tegelijkertijd voel ik me fucked up. Ik dacht dat ze me misschien wel zag zitten. Bij tentamens in de 2e (toen zaten we niet bij elkaar in de klas maar wel tentamens in gezamenlijke ruimte), ik nader zo het lokaal en zag van een afstand al zitten en ze zat gedraaid richting deuropening, ik loop dus zo het lokaal binnen en ze verstijfde gelijk soort van en draaide zich recht. Ik ging toen ergens achterin het lokaal zitten en zij zat dus voorin, en dan deed ze zich heel snel even omdraaien, kijken en terugdraaien in 1 seconde, dat soort shit. Ze gaf me de afgelopen maanden ook redelijk vaak echt die cobra-gaze bij practicum en ze had soms van die spastische trekjes zodra ik terugkeek, maar dat zal dan wel één of andere morbide nieuwsgierigheid zijn geweest naar wat voor klapautist ik ben. Ze zei dat ze 1vd2 tentamens niet zou maken dus ik hoop haar nog bij die ene tentamen tegen te komen op het station, hoop dat we dezelfde trein pakken, rond dat tijdstip dat we hebben, heb je meerdere treinen.
hou je bekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk Crip even stoer doen. Wat een skkltje. Echt voor schut.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Crip het volgende:
Marokkanen zijn zo'n irritant volk af en toe he
PMS alertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Enige wat nog irritanter is dan Marokkanen is jouw gebrek aan humor.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Enige wat nog irritanter is dan Marokkanen is jouw gebrek aan humor.
Tis Dima..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Had toch wel iets intiems verwacht aan het einde van het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |