Hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:31 schreef DroogDok het volgende:
De dames met korte pittige kapsels zijn ook gearriveerd zie ik.
Inb4 een volgespamde inbox.quote:
Ik moedig dit alleen maar aanquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Relatie neuken dan maar!?quote:
Heb 3 serieuze relaties gehad. 1 van 4 jaar de andere beide 2.5 jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar wel steeds een nieuwe relatie? Ben je dan wel echt happy als je single bent?
Klinkt vrouwvriendelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:31 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heb 3 serieuze relaties gehad. 1 van 4 jaar de andere beide 2.5 jaar.
Ik kan ook niet zonder een vrouw, dus op de 1 of andere manier word ik erin gezogen door haar. Zelfde met scharrels, hoe beter je de veeg uitdeelt, hoe meer ze van je willen.
Kerel, we hebben het hier over scharrels. Is dat niet hoe de maatschappij tegenwoordig denkt? Lekker neuken wat los en vastzit? Bespaar me je zogenaamde goede intenties..quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klinkt vrouwvriendelijk![]()
Maar klaarblijkelijk is dat wel de houding anders zouden ze niet voor je vallen...
Het gaat me ook niet om wat jij als man doet, maar om de hypocrisie van vrouwen in dit verhaal.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Kerel, we hebben het hier over scharrels. Is dat niet hoe de maatschappij tegenwoordig denkt? Lekker neuken wat los en vastzit? Bespaar me je zogenaamde goede intenties..
Ben jij een chickie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef NiceHat het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik het niet was toen ik niemand had. Waarom was er niemand? Omdat niemand mij wil behalve een enkele gek...
Wat verschillen vrouwen tegenwoordig nog van mannen. Seks lijkt deze tijd prioriteit nummer 1 te zijn. Mannen komen er alleen wat makkelijker voor uit. The world became a nasty place..quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om wat jij als man doet, maar om de hypocrisie van vrouwen in dit verhaal.
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben wel happy ja.
Op een gegeven moment accepteer je het ook.
Dat op ieder potje een dekseltje past is de grootst mogelijke onzin.
Op FOK! komt sowieso enkel het tweede voor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen single met geregeld sex en celibatair single.
Voor een groot deel van de singles betekent het namelijk fappen. Echter er zijn ook singles die de sterren van de hemel neuken en elke week met een ander in bed hebben liggen. Nogal een verschil als je het mij vraagt.
Geestelijk gestoord jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |