Ik had al niet echt het idee dat jij een hipster was.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen Apple en ook geen baard. Dus ik val meteen af als hipster.
Ik heb ze van Chasin, zitten als een droom.quote:
Heb je wel een broek?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:
Kut, ik heb ook een baardquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Haatbaardquote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had al niet echt het idee dat jij een hipster was.
Dat dan weer wel.quote:
Denk hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een hipster.
Hmm misschien ja.. Nja dan ben je half.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het![]()
Ik heb wel een extreme pleurishekel aan indiebandjes en singer-songwriters en koffie hoort gewoon gitzwart te zijn. Misschien dat het nog enigszins voor mij pleit
Ik niet hoor Mani. Heb alleen snorren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Yoki heeft ook al een baard, ik word hier niet vrolijk van.
En ik heb nog nooit een selfie gemaaktquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm misschien ja.. Nja dan ben je half.
Omdat dat ook niet kan met jouw telefoon.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een selfie gemaakt
Dus buiten dat ik een baard en een MacBook uit 2007 heb ben ik eigenlijk totaal geen hipster...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet kan met jouw telefoon.
Ik ook niet, daar maak je wel veel goed mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een selfie gemaakt
Jij bent gewoon een twijfel geval.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus buiten dat ik een baard en een MacBook uit 2007 heb ben ik eigenlijk totaal geen hipster...
SMAAD![]()
Scheer jij je ballen, Henk?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een baard kan ook gewoon duiden op luiheid; te beroerd om te scheren.
Anti-selfie buddy, high-five!quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar maak je wel veel goed mee.
quote:Ziggo doet regelmatig gepland onderhoud om het netwerk te verbeteren. Ons team van netwerkmonteurs plant alle werkzaamheden zorgvuldig. Wij doen ons uiterste best om te zorgen dat u door het verbeteren van een dienst zo weinig mogelijk overlast ervaart.
Wanneer is het onderhoud?
In de nacht van woensdag 14 op donderdag 15 januari 2015 zijn wij tussen 1.00 en 6.00 uur voor u aan het werk.
Welke diensten worden geraakt?
Tijdens deze onderhoudswerkzaamheden zijn er één of meerdere tijdelijke onderbrekingen bij de volgende diensten:
Digitale TV
Internet
Telefonie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |