Puush geloof ik. Ik zet je erbijquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:52 schreef Keano het volgende:
Ik doe wel mee
Hoe maak je trouwens die snelle screenies die ik hier af en toe zie verschijnen. Ik ben altijd aan het kutten met paint enzo
Nu dus al 11 rondes om te spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Deelnemerslijst:
- Toto69
- Noodgang
- Reemi
- AF_
- Mani89
- Jessica Alba/Johannes_Vermeer
- Fok-it
- Lt.Surge
- -J-D-
- MrBanaan1
- Keano
- Frozen-Assassin
Totaal: 12
Voor we beginnen even denken hoe we dit aanpakken. Misschien een apart resultaten topic? Als namelijk alles door elkaar komt wordt het heel lastig. Of jij houdt een word/excel bestand bij?quote:
Ja dat is iets voor mij om te verzinnen uiteraard. Wel handig om dat apart te doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor we beginnen even denken hoe we dit aanpakken. Misschien een apart resultaten topic? Als namelijk alles door elkaar komt wordt het heel lastig. Of jij houdt een word/excel bestand bij?
Misschien ook een uit- en thuiswedstrijd? Zodat je 1 keer begint en je tegenstander 1 keer?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat is iets voor mij om te verzinnen uiteraard. Wel handig om dat apart te doen.
Even iets voor verzinnen idd. Ben niet zo thuis in Excel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Excel kan wel ja.. Zal wel iets voor je fixen Toot (morgen)
Hmm ja, dat zou wel kunnen, maar dan zitten we al op 22 rondes x2 dagen deadline = meer dan 6 weken. NIet iets te veel van 't goede?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef Keano het volgende:
[..]
Misschien ook een uit- en thuiswedstrijd? Zodat je 1 keer begint en je tegenstander 1 keer?
Komt goed, maak wel een schema waarbij de uitslagen direct wordt verwerkt in standquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even iets voor verzinnen idd. Ben niet zo thuis in Excel.
[..]
Hmm ja, dat zou wel kunnen, maar dan zitten we al op 22 rondes x2 dagen deadline = meer dan 6 weken. NIet iets te veel van 't goede?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt goed, maak wel een schema waarbij de uitslagen direct worden verwerkt in stand
Ja, of een variant waarbij iedereen bijv 1 keer tegen elkaar speelt maar wel de helft van de keren begint aan de wedstrijdquote:
Ik weet alleen niet hoe je iemand kan laten beginnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef Keano het volgende:
[..]
Ja, of een variant waarbij iedereen bijv 1 keer tegen elkaar speelt maar wel de helft van de keren begint aan de wedstrijd
eensquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
14 Max lijkt me, dat is al best wat
Ik begrijp nu pas dat je een competitie wil doen en geen knock-out? Dan wil KarinKrappen zich terug trekken, dat is iets te intensief voor haar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:37 schreef Toto69 het volgende:
Deelnemerslijst:
- Toto69
- Noodgang
- Reemi
- AF_
- Mani89
- Jessica Alba/Johannes_Vermeer
- Fok-it
- Lt.Surge
- -J-D-
- MrBanaan1
- Keano