Hoe moeten wij nu weten wat jij lekker vind?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:22 schreef bulldogking123 het volgende:
Welke deodorant ruikt goed en lekker?
parfum onder je oksels.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:25 schreef AhmedJaret het volgende:
deodoranteen echte man gebruikt parfum
Odorex bij de kruidvat. ¤5, je doet er half jaar mee, geurloos.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:32 schreef bulldogking123 het volgende:
TS komt toch maar even terug op zijn topic:P. Welke deodorant doet zijn werk goed?
Ik ga kijken;)quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Odorex bij de kruidvat. ¤5, je doet er half jaar mee, geurloos.
quote:
Noem jezelf een ventquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:25 schreef AhmedJaret het volgende:
deodoranteen echte man gebruikt parfum
maar op jouw leeftijd is axe populair gwn naar kruidvat en de meest zoete penetrerende lucht meenemen mss hebben ze nog wel actie 2 voor 1 ofzo
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb een aluinblok van de vergulde hand die ik gebruikt. Werkt perfect en geen geur. Daar heb ik immers EDT voor.
ik durf het bijna niet te vragen, maar ik moet wel want google vertelde mij ook al niks.. wat houd edt in?quote:
Extra Deodorant Tijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef boik het volgende:
[..]
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar ik moet wel want google vertelde mij ook al niks.. wat houd edt in?
laat maar, eau de toilet gok ik zo
Die 24/7 droog meuk is slecht man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die van Sanex met blauwe dop vind ik het fijnst. Dry Impact van Nivea is een goed alternatief. Silver Protect van Nivea ook maar die is duurder.
Alcohol deo prikt bij mij bij het opspuitenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die 24/7 droog meuk is slecht man.
Gewoon alcohol deo, daarmee verstop je de zweetkliertjes niet.
is toch de bedoeling dat de zweetkliertjes dicht gaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die 24/7 droog meuk is slecht man.
Gewoon alcohol deo, daarmee verstop je de zweetkliertjes niet.
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:21 schreef boik het volgende:
[..]
is toch de bedoeling dat de zweetkliertjes dicht gaan
ik gebruik altijd nivea black or white btw
Dat jij er niet tegen kan maakt het nog geen troepquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Nadat ik na een aantal jaar geleden regelmatig Rexona had gebruikt, kreeg ineens een pijnlijke pusbobbel onder mijn oksel.. toen heb ik die pleurisrommel gelijk weggeflikkerd.
Alleen nog maar alcoholbasis deo voor mij. Het is echt troep die dry deodorant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |