Had je later moeten gaan hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:27 schreef rulerofdeath het volgende:
En dan sta je al bij de klant waar ze pas om 800 uur beginnen
ik ben al binnen en aan het werk. Er kwam er toen net 1 aanquote:
Woeiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben al binnen en aan het werk. Er kwam er toen net 1 aan
oke datquote:
ja, lijkt erop dat de com-poort van de oude laptop kuren heeft. Hele tijd mee zitten kloten.quote:
wattan?quote:
Om 7 uur thuis, wil om half 8 naar de kroeg om in te drinken voor een speeddateavond die ik heb (was gratizzzz dusjaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wattan?
zo'n drukke planning?
dan hej weinig tijd om de koken jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om 7 uur thuis, wil om half 8 naar de kroeg om in te drinken voor een speeddateavond die ik heb (was gratizzzz dusja)
Dus even snel broodje eten
Ja iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hej weinig tijd om de koken ja
gratizzz izzz toch altijd goed
is dat in rocks?
om dan om 3 uur 's nachts weer thuis te komenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd
Haha nee, maar dat zou wel gaaf zijn
Lol. Nee vandaag mooi om 12 uur. Morgen weer irritante dag voor de boeg ivm op en neer reizen voor de bank.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om dan om 3 uur 's nachts weer thuis te komen
oja, dat hej morgen. weet je het tijdstip dat ze komen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol. Nee vandaag mooi om 12 uur. Morgen weer irritante dag voor de boeg ivm op en neer reizen voor de bank.
Tussen elf en tweequote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja, dat hej morgen. weet je het tijdstip dat ze komen dan?
jammer dat ze dat niet zo kunnen plannen dat ze een uur van tevoren een nauwkeuriger tijdstip door kunnen geven. dat zijn al weer 3 uur + reistijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |