SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 14-01-2015 14:00:43 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eigenlijk zou je de vorige editie moeten hebbendat is de laatste van charlie's hand. dit is gewoon een commercieel dingetje...
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Charlie's hand jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk zou je de vorige editie moeten hebbendat is de laatste van charlie's hand. dit is gewoon een commercieel dingetje...
?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sick mooi OP plaatje btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
je ziet zijn (kleine) piemolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bedoelt Charbquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gebruik van het woord "is" als je "eens" bedoelt, getuigt nou ook niet bepaald van bovengemiddelde intelligentie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je weer is je domheid tentoonstellen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
klopt, je weet toch dat ik dat graag etaleer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je weer is je domheid tentoonstellen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is terug hoor en scherper dan ooitquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebruik van het woord "is" als je "eens" bedoelt, getuigt nou ook niet bepaald van bovengemiddelde intelligentie.![]()
![]()
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanmiddag maar even wat inkopen doen bij de C1000.![]()
DS2s toffe supermarkt ritjes.Ik heb een bloedhekel aan boodschappen doen maar hij blijft het leuk vinden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook, maar dat is ook omdat ik na het werken liever gewoon met de hand in de broek voor de tv tsjillquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2s toffe supermarkt ritjes.Ik heb een bloedhekel aan boodschappen doen maar hij blijft het leuk vinden.
![]()
Misschien vaker doritos en Dew kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#FreeTrapz![]()
Dew is gewoon lichtgevende Z-upquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien vaker doritos en Dew kopen.![]()
![]()
SuperMarkten letten echt niet op?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laatst stond er nog 1 blikje en die heb ik maar mooi gekocht #SMLENOinhetechtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SuperMarkten letten echt niet op?![]()
![]()
ook een hekel aan iddquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
DSdos, is Moutain Dew niet goed om te mixen met Wodka ofzo?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Binnenkort bij mij aan de overkantquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het echt geen ramp om naar de supermarkt te gaan, maar het is ook geen hobby van meLekker te voet naar de supermarkt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gastquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
DSdos, is Moutain Dew niet goed om te mixen met Wodka ofzo?![]()
![]()
Mijn kaart staat de hele tijd bovenaan maar niemand koopt hemGeen idee, ik drink toch geen alcohol.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
Gaat ie van achteruit lopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
DSdos, is Moutain Dew niet goed om te mixen met Wodka ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan ook nog gewoon de auto pakken #swekquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Binnenkort bij mij aan de overkantLekker te voet naar de supermarkt
Alleen heb ik geen auto, maar dat komt wel.![]()
Drink je geen alcohol?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn kaart staat de hele tijd bovenaan maar niemand koopt hem
[..]
Geen idee, ik drink toch geen alcohol.![]()
![]()
Het wordt tijd voor een drive-in supermarktquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ook nog gewoon de auto pakken #swek
Alleen heb ik geen auto, maar dat komt wel.![]()
![]()
http://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
Wat dacht je van een pick up pointquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een drive-in supermarkt
Elke dag![]()
Zoiets bestaat toch al?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een drive-in supermarkt![]()
Zijn ze mee bezig hequote:Op woensdag 14 januari 2015 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een drive-in supermarktgeef je online aan wat je wil hebben. rij je op de snelweg langs een ophaalpunt. tassie in de auto en gaan
#FreeTrapz![]()
Ow vet, wilde net ontslag nemen om het idee verder uit te werken, maar ben al te laat dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig hegeef je online aan wat je wil hebben. rij je op de snelweg langs een ophaalpunt. tassie in de auto en gaan
![]()
Oh my godquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/nice nice
Dat is bij de AH hier in de buurt al ingevoerd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig hegeef je online aan wat je wil hebben. rij je op de snelweg langs een ophaalpunt. tassie in de auto en gaan
Is dan niet langs de snelweg maar... geef je online door wat je wil. Even achteruit naar de laad/los sluis rijden en gooien ze zo alles achterin in dozen.![]()
Waarom geen alcohol DS2? Ik vind het goed van je hoor, maar met af en toe zuipen is weinig mis
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ah dat hebben wij bij de mediamarkt maar dan hoef je niks te bestellen en gooien ze het zo in je auto.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is bij de AH hier in de buurt al ingevoerd.
Is dan niet langs de snelweg maar... geef je online door wat je wil. Even achteruit naar de laad/los sluis rijden en gooien ze zo alles achterin in dozen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja en nu zoeken heel veel ketens dus strategische punten om het makkelijk op te kunnen pikken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is bij de AH hier in de buurt al ingevoerd.
Is dan niet langs de snelweg maar... geef je online door wat je wil. Even achteruit naar de laad/los sluis rijden en gooien ze zo alles achterin in dozen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nice, makkelijker dan verwacht. had je je beschrijving ingesproken ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef Zhano het volgende:
Reeboks wss verkocht voor 40 ekkiesVolgens mij had ik nog wel 50 kunnen vangen maar boeie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja ik had een mooie vrouw erbij besteld. Werd er zo een kassachick in me auto gegooid.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dat hebben wij bij de mediamarkt maar dan hoef je niks te bestellen en gooien ze het zo in je auto.
Goeien handel.
#postenalsErnst![]()
Was jij pas niet gestopt met drinken omdat het niet nodig was en weet ik wat voor argumenten je had? Nu probeer je iemand te overtuigen alcohol te drinken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom geen alcohol DS2? Ik vind het goed van je hoor, maar met af en toe zuipen is weinig mis
Ik snap t niet![]()
Ingesproken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, makkelijker dan verwacht. had je je beschrijving ingesproken ofzo?![]()
De wegen van El Blanchito zijn niet te doorgronden. Ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was jij pas niet gestopt met drinken omdat het niet nodig was en weet ik wat voor argumenten je had? Nu probeer je iemand te overtuigen alcohol te drinken.
Ik snap t niet![]()
iddquote:
Ik vind het gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom geen alcohol DS2? Ik vind het goed van je hoor, maar met af en toe zuipen is weinig mis![]()
Haha snapte m net jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me niet dat iemand die kan zien ze zou kopenHad wel gewoon een foto erbij. Maar het zijn ook sportschoenen he, dus gewoon puur praktisch misschien.
![]()
ja je moet t ook wel leren drinken...quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Want alle alcohol smaakt natuurlijk hetzelfde..quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker.![]()
ja kloptquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha snapte m net jaHad wel gewoon een foto erbij. Maar het zijn ook sportschoenen he, dus gewoon puur praktisch misschien.
Laat die jongen gewoon joh.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja je moet t ook wel leren drinken...![]()
Alcohol opzich is ook gewoon ranzige troepquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Want alle alcohol smaakt natuurlijk hetzelfde..
Het gaat erom wat erbij zit![]()
![]()
heb ik dit nou serieus gemeen met ds2?
ga eens alcohol drinken joh ds2.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik laat hem toch. alleen ik drink t niet want het is niet lekker. ja, zo werkt het niet.quote:
misschien word hij eens wat losser bij de vrouwtjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jullie hebben wel meer gemeenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
ga eens alcohol drinken joh ds2.
gr grquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik laat hem toch. alleen ik drink t niet want het is niet lekker. ja, zo werkt het niet.
misschien word hij eens wat losser bij de vrouwtjes.sjon
dikkevoor jou
![]()
ik heb nog nooit coins gekochtquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jullie hebben wel meer gemeen
gr gr'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb nog nooit coins gekocht![]()
![]()
![]()
jij hebt ook stiekem coins gekocht he..quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
ga eens alcohol drinken joh ds2.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
oke thad staat genoteerdquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jullie hebben wel meer gemeen
gr gr
[..]sjon
dikkevoor jou
#FreeTrapz![]()
Heb je echt coins gekocht?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als sherlock het nou deed kon ik bewijzen dat ik ergens in juli heb gezegd dat ik coins ging kopen.![]()
![]()
Op zijn main account hequote:living on the edge.
#FreeTrapz![]()
Laat die knul.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik laat hem toch. alleen ik drink t niet want het is niet lekker. ja, zo werkt het niet.
misschien word hij eens wat losser bij de vrouwtjes.![]()
Ja, ik heb vorig jaar ergens in juli coins gekocht omdat ik bijna blut was. Ik weet niet meer hoe het kwam, waarschijnlijk door packs ofzo. Maar dat was dus in FUT14 en niet in FUT15.quote:![]()
ik zou willen dat ik het kon laten staan jongens. diep respect voor Poker en DS2.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorig jaar ergens in juli coins gekocht omdat ik bijna blut was. Ik weet niet meer hoe het kwam, waarschijnlijk door packs ofzo. Maar dat was dus in FUT14 en niet in FUT15.
Boeiend. Enige wat ik niet snap is waarom jij nooit coins verkocht hebt.![]()
Je doet net alsof je zwaar verslaafd aan drank bent manquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
ik zou willen dat ik het kon laten staan jongens. diep respect voor Poker en DS2.![]()
![]()
![]()
In FUT13 heb ik iets van 300 euro verdiend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh.
Boeiend. Enige wat ik niet snap is waarom jij nooit coins verkocht hebt.![]()
Zou wel verklaren waarom hij zo dom isquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je doet net alsof je zwaar verslaafd aan drank bent man![]()
![]()
Als ik zo dom was ging ik ook drinken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom hij zo dom is![]()
Oh shit.![]()
Laat ik zeggen dat ik er op dit moment blij mee geweest zou zijn als ik op sommige momenten iets minder losbandig was geweest. Dus ja, ik zou blij zijn als ik het zo af en toe kon laten staan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
maar blijkbaar hebben jullie allemaal je bekrompen meninkjes al klaar..
#FreeTrapz![]()
Wat de fuck? Heb je iemand vermoord ofzo toen je bezopen was?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik er op dit moment blij mee geweest zou zijn als ik op sommige momenten iets minder losbandig was geweest. Dus ja, ik zou blij zijn als ik het zo af en toe kon laten staan.
Geef dan wat meer uitleg !!![]()
Hoeveel alimentatie ben je kwijt per maand knul?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik er op dit moment blij mee geweest zou zijn als ik op sommige momenten iets minder losbandig was geweest. Dus ja, ik zou blij zijn als ik het zo af en toe kon laten staan.
maar blijkbaar hebben jullie allemaal je bekrompen meninkjes al klaar..![]()
Oké dit is echt mijn laatste teampje voor vandaag....
Had Sanchez en Naldo uit pakjes die die wil ik graag houden en IF Sow lijkt me wel wat....![]()
Lekker belangrijk of iemand geen alcohol drinkt.
Hij zal dus ook nooit extreem kunnen genieten met een pasoa-jus bij het openhaardje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:35 schreef Kiid het volgende:
DS2 heeft helemaal geen alcohol nodig voor een leuke avond, jelly?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat argument hoor je wel vaker jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:35 schreef Kiid het volgende:
DS2 heeft helemaal geen alcohol nodig voor een leuke avond, jelly?
Mij boeit het niet zoveel maar door dit te zeggen doen die mensen vaak net alsof mensen die wel drinken anders geen leuke avond kunnen hebben... en dat vind ik ook altijd beetje idioot![]()
![]()
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
GODVERDOMME LEKKER MANquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.![]()
feliquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lekker, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.
![]()
![]()
Nissa nissaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
w00pw00pquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
![]()
quote:quote:quote:Jaquote:Tnxs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is alsof je zoon zijn eerste stapjes zetquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
haha dan is het net alsof zoon clasie kut vind en voor Ajax is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is alsof je zoon zijn eerste stapjes zetDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Net gesprek gehad, en ik krijg weer een contract voor 40 uur per week voor onbepaalde tijd + een salaris verhoging.you go boy.
40 uur dwangarbeidgefeliciteerd.
#FreeTrapz![]()
Naja de 40 uur werkte ik al. Alleen met een 20 uren contract.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]you go boy.
40 uur dwangarbeidgefeliciteerd.
fucking vetquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohhh
Wie woonde daar ook al weer in de buurt? Ik wil graag je coins hebben.hugh woont daar in de buurt geloof ik
![]()
Hij zit op Xbox zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking vethugh woont daar in de buurt geloof ik
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking vethugh woont daar in de buurt geloof ik
Oh die kunnen we wel missen hier![]()
Dan zou je allang ter adoptie opgegeven zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha dan is het net alsof zoon clasie kut vind en voor Ajax is.![]()
![]()
En dat had ik dan helemaal niet erg gevonden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou je allang ter adoptie opgegeven zijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Welquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat had ik dan helemaal niet erg gevonden.![]()
![]()
staat ie er straks achterquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier ga je spijt van krijgen als er echt iets met hem aan de hand is !!111!!!!je zou jezelf de pleuris schrikken.
#FreeTrapz![]()
Had 'ie wel lekker wat dagen vrij van werkquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staat ie er straks achterje zou jezelf de pleuris schrikken.
![]()
Hugo is een lulquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar komt al die haat jegens Hugo vandaan?![]()
![]()
Dat weet ik ook wel. Ik club een aantal keer per week met hem. Ik vraag alleen waar het vandaan komt.quote:![]()
Welke haat? Ik had alleen interesse in zijn coins maar hij zit jammer genoeg op de Xbox.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Men is hier gewoon nogal haatdragend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heb jou altijd al een speciaal geval gevonden.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Door dat nieuwsartikel van Trapz.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik club een aantal keer per week met hem. Ik vraag alleen waar het vandaan komt.![]()
De aard van het beestje...quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
Men is hier gewoon nogal haatdragend.
Om het toch een beetje over FUT te laten gaan. Heb op het laatste moment nog mijn team een beetje aangepast. Beetje zelfbescherming, verspil ik minder muntjes aan packs. Vind het er eigenlijk wel leuk uitzien...
Jammer van Rafael maar dat is even niet anders.![]()
Bony voor bijna 32 miljoen pond naar CityMoet niet gekker worden.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
gestopt met lezen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De aard van het beestje...
Om het toch een beetje over FUT te laten gaan. Heb op het laatste moment nog mijn team een beetje aangepast. Beetje zelfbescherming, verspil ik minder muntjes aan packs. Vind het er eigenlijk wel leuk uitzien...
[ afbeelding ]
Jammer van Rafael maar dat is even niet anders.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sickaquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef BDIL het volgende:
![]()
10% naar Vitesse volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef BDIL het volgende:
![]()
Wel bizar hoog bedrag voor een middenmoot spits. Transfers binnen de BPL vallen altijd hoog uit maar dit gaat nergens meer over. Type Carrol transfer.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Lekker voor ze kunnen ze die kampioenenploeg een beetje upgradenquote:
#FreeTrapz![]()
En het is niet eens eens Engelse speler. Maar Swansea heeft in ieder geval weer wat geld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel bizar hoog bedrag voor een middenmoot spits. Transfers binnen de BPL vallen altijd hoog uit maar dit gaat nergens meer over. Type Carrol transfer.![]()
Nog 50 minuten tot het nieuwe TOTW jongonsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bony is de nieuwe messi, jullie zien het alleen nog niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dit soort momenten mis ik hem toch wel hoor....quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog 50 minuten tot het nieuwe TOTW jongonsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die gaat niet naar Ajax hoor als je daar op doelt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen flauw idee wie er in de predictions zaten.. dus ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog 50 minuten tot het nieuwe TOTW jongons![]()
Toch wel lief dat jullie aan me denken. Helaas zat ik er 3 auto's achter. Auto helemaal in puin en 3de graad brandwond over mijn hele linker been.
Mag van geluk spreken, was 1 van de eerste die met de ambulance mee naar het ziekenhuis kon. De chauffeur van de auto naast me was er erger aan toe.![]()
Koop Assaidi in, hij gaat uit packs.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie wilt een spelertip voor FUTFocus?Hala Madrid !
Ik zou het wel een meesterzet van Ajax vindenquote:. Ik hoop in ieder geval dat Vilhena trekt daar waar hij de kans krijgt zich te ontplooien op de positie waar hij zich het meest thuis voelt. Ik vind het erg jammer dat hij weggaat want ik weet zeker dat hij veel waard gaat worden, maar zeker gezien het feit dat Rutje bij gaat tekenen zie ik het niet meer gebeuren bij Feyenoord. Ja, misschien als linksback of keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |