quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:15 schreef pipster het volgende:
Ja at is zo'n klassieke black metal plaat, niet Burzum maar.... Hij houdt een kandelaar vast verder zie je vooral een wit gezicht..... en veel zwart....
Overigens was het denk ik zonder de omschrijving van pipster voor mij nog een raadsel geweest omdat ik echt totaal niet met metal in mijn hoofd zat, maar toen ik Burzum en black metal las wist ik het wel direct door het wat vreemde verhaal wat er omheen hangt waar in het totale stuk Varg V ook nog voorkomt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:32 schreef OProg het volgende:
Darkthrone. Transilvanian Hunger, wat zo heet omdat Death van Mayhem een shirt aanhad met 'I love Transsylvanië' erop toen hij zichzelf door zijn kop schoot (er is een foto van die ook als hoes van een bootleg is gebruikt). Ik heb een jaar of 12 terug nog vrij veel van dat spul zitten luisteren toen Summoner nog op dit forum zat en daar wat advies in gaf.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:32 schreef OProg het volgende:
Darkthrone. Transilvanian Hunger, wat zo heet omdat Death van Mayhem een shirt aanhad met 'I love Transsylvanië' erop toen hij zichzelf door zijn kop schoot (er is een foto van die ook als hoes van een bootleg is gebruikt). Ik heb een jaar of 12 terug nog vrij veel van dat spul zitten luisteren toen Summoner nog op dit forum zat en daar wat advies is gaf.
ABC - The Lexicon of Love?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:17 schreef cafca het volgende:
Ik twijfelde toch ook ietwat....
Volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |