Post dan het origineel, zonder die kip.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:28 schreef Paul het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen. Wie weet er nog wat grappigs met mijn varkentje?
Inspiratie: [ afbeelding ]
Photoshop... Houd er rekening mee dat je hem never nooit niet mooi kunt krijgen... Zijn hoofd zal bijv. Maar 1 pixel omvatten en er komen boven en onder het plaatje randen te zitten om het plaatje vierkant te Kunnen krijgen... Imho niet echt wat je moet willen...quote:Op woensdag 16 september 2015 08:05 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, deze , ik wil deze....
Maar 't luknie
Hoedoekda?
goffer, dacht eindelijk een leuke te hebben gevonden.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:27 schreef embedguy het volgende:
[..]
Photoshop... Houd er rekening mee dat je hem never nooit niet mooi kunt krijgen... Zijn hoofd zal bijv. Maar 1 pixel omvatten en er komen boven en onder het plaatje randen te zitten om het plaatje vierkant te Kunnen krijgen... Imho niet echt wat je moet willen...
Je doet Feyenoord geen eer aan zeg... Wil je die ook belachelijk maken? Misschien ipv i love ajax, onlogisch love ajax er neer zetten?quote:Op woensdag 16 september 2015 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoi. Kan iemand mijn UI onderhanden nemen?
Ik wil zijn hoofd verwerkt in een gifje met mijn huidige "IAjax"
Ik heb een weddenschapje verloren waardoor ik een behoorlijk lange tijd met een Ajax UI moet lopen, maar ik wil de rollen omdraaien zodat ik de kop van Michiel Kramer veel langer zie dan de "IAjax". Wie kan mij helpen?
Het is de bedoeling van dat gifje, dat de "IAjax" echt maar 0.2 seconden te zien is ofzo
Hmmm, heel misschien dat het net gaat... Evengoed kan het plaatje maar max 60x60p worden...quote:Op woensdag 16 september 2015 08:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
goffer, dacht eindelijk een leuke te hebben gevonden.
Het is een verloren weddenschap. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:30 schreef embedguy het volgende:
[..]
Je doet Feyenoord geen eer aan zeg... Wil je die ook belachelijk maken? Misschien ipv i love ajax, onlogisch love ajax er neer zetten?
Jaja, zover snapte ik het. Alleen op de manier dat jij het wilt, lijkt het (misschien) net alsof die Feynoord kerel van Ajax houd en je hem daarmee belachelijk maakt...quote:Op woensdag 16 september 2015 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een verloren weddenschap. Vandaar de vraag.
Men weet hier op het forum dat ik een Feyenoorder ben. Alleen wordt nu (terecht) de draak met mij gestoken dat ik een ajax ui heb.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:00 schreef embedguy het volgende:
[..]
Jaja, zover snapte ik het. Alleen op de manier dat jij het wilt, lijkt het (misschien) net alsof die Feynoord kerel van Ajax houd en je hem daarmee belachelijk maakt...
origineel kan je toch zienquote:Op woensdag 16 september 2015 00:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Post dan het origineel, zonder die kip.
quote:Op woensdag 16 september 2015 08:05 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, deze , ik wil deze....
Maar 't luknie
Hoedoekda?
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je misschien ook naar mijn verzoekje kunnen kijken?
Zo! Na tien minuten zoeken ben ik erachter gekomen hoe ik deze toevoeg.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lastig hoor.....
Moment...quote:Op woensdag 16 september 2015 15:17 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Wil iemand mijn ui voorzien van vallende herfstblaadjes? Ik had er vorig jaar 1, maar kan die niet meer vinden...
quote:Op woensdag 16 september 2015 15:17 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Wil iemand mijn ui voorzien van vallende herfstblaadjes? Ik had er vorig jaar 1, maar kan die niet meer vinden...
Dankjewel!!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:14 schreef embedguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet weer kwijt raken!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef Tchock het volgende:
Hoi, verzoekje. Kan iemand een UI maken van Mars, dus zonder de Go-gle letters? Thanks.
https://www.google.nl/log(...)60466817024.2-hp.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |