"We zeggen er niets bij", en dan een super tendentieus stukje. Hoe achterlijk denken ze dat hun lezers zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:07 schreef NotYou het volgende:
Het was te verwachten: http://www.geenstijl.nl/m(...)_maar_maar_maar.html
De belofte dat ze in Israel goedkoop een huisje kunnen scoren op Palestijns grondgebied ,met iedere paar maanden een mooie lichtshow waarbij moslims uitgemoord worden...?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laten we vooral niet vergeten wat de oorzaak is van de huidige uittocht der joden..![]()
Juist ja, want de joden zijn zo bloeddorstig en wreed, bij het beestachtige af.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De belofte dat ze in Israel goedkoop een huisje kunnen scoren op Palestijns grondgebied ,met iedere paar maanden een mooie lichtshow waarbij moslims uitgemoord worden...?
denk dat de kijkers een beetje je suis charlie moe zijn.quote:
Ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:35 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
denk dat de kijker een beetje je suis charlie moe zijn.
Of Jinek-moe. Misschien kan iemand haar vertellen dat wanneer je drie haatjongeren op de bank hebt het niet is verboden ze tegen te spreken. Wat was dat voor slappe hap:quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:35 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
denk dat de kijkers een beetje je suis charlie moe zijn.
Ik vond het wel goed dat Jinek ze amper tegensprak. Als je die mensen laat praten hoor je hoe ze er echt over denken en dat is denk ik wat de niet moslims willen weten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of Jinek-moe. Misschien kan iemand haar vertellen dat wanneer je drie haatjongeren op de bank hebt het niet is verboden ze tegen te spreken. Wat was dat voor slappe hap:
'Wat moslims overkomt is bijna erger dan de holocaust'. 'Het joodse geloof beledigen is strafbaar maar over de islam mag je alles zeggen'. 'Iedere dag worden onze zusjes in elkaar geslagen'.
Spreek die gleuven en dat leren jackie gewoon feitelijk tegen.
De ziekelijke obsessie van de moslims over joden, en joodse complotten, begint echt groteske vormen aan te nemen. En die drie werden nog wel geafficheerd als gematigden, of niet?
quote:Vanavond te gast bij Jinek:
Nederlands-Koerdische Peshmergastrijder
Vanavond Skypen we met de Nederlands-Koerdische Shilan Hamid die zich heeft aangesloten bij de strijders van Peshmerga. Ze heeft haar hoge hakken ingeruild voor een uniform en een wapen om de opmars van IS te bestrijden. Haar broer River Hamid, zus Silav Hamid en beste vriendin Raivin Adnan zijn te gast op de bank.
Cornald Maas
Het wekelijkse culturele praatprogramma OPIUM is terug op NPO2. Niet op de zaterdagavond zoals we gewend waren, maar prime time op de donderdag.
Wat betekent deze verhuizing voor het programma en op welke culturele hoogtepunten verheugt presentator Cornald Maas zich het meest?
Het nieuwe nummer van Charlie Hebdo
Het nieuwste nummer van Charlie Hebdo was vandaag al uitverkocht voordat de winkel open ging. Stefan de Vries (correspondent RTL) was erbij en zag de rijen. Maar wat zegt dit eigenlijk? Waar staat het land een week na de bloedige aanslag?
Zeven dagen na de aanslag dringt ook een andere vraag op: durven we nog alles te publiceren. Een gesprek met Vrij Nederland hoofdredacteur Frits van Exter, cartoonist Tjeerd Royaards en journalist Bart Schut.
Ik ook. Je kan het wel weer voor de 1000ste keer de discussie over homo's horen, maar daar word ik persoonlijk niet blij van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:22 schreef incoherent het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed dat Jinek ze amper tegensprak. Als je die mensen laat praten hoor je hoe ze er echt over denken en dat is denk ik wat de niet moslims willen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |