Maar Cornelis-Dirk-Jan kun je nog gewoon 'Cor' of 'Cornelis' van maken in het dagelijks leven hequote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:45 schreef hugecooll het volgende:
Cornelis-Dirk-Jan is ook best wel try-hard
En Wesridjaysley is vernoemd naar de mannen die zijn vader zouden kunnen zijn
wesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar Cornelis-Dirk-Jan kun je nog gewoon 'Cor' of 'Cornelis' van maken in het dagelijks leven he
En hmm, Wesley, Ricardo, Djayden, en iets met Sley.
Ben het hier volledig mee eens,quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:39 schreef MAHL het volgende:
Of Lord-Seven-Angel... Of Heavenly-Eden... Of Queenangelley
Dit is toch gewoon pure kindermishandeling man.
Doe nu maar gewoon: noem je kind als het een meisje is Sophie en als het een jongen is Daan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ben het hier volledig mee eens,
Typisch van die korte termijndenkers die niet verder kijken dan de oe's en aa's na de bevalling.
Beter dan Mei, dat zou nog wel eens wat scheve gezichten kunnen opleveren wanneer de buurman je tegen je dochter hoort praten.quote:
Ome Henk?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef ThePower024 het volgende:
Een paar mensen uit mijn familie heten Piet, behalve Kees want die heet Jan.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik zou mijn dochter Vlagina noemen![]()
En mijn zoon Stijfje
En Sansa.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Tyrion gaat nog wel zelfde met Arya.
Kan jij je puberlulletje eens wat minder diep in moderator topics stoppen? BEETJE MISSELIJK HIERVAN.,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |