Nice, goede zet van de Oostenrijkse regeringquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het laatste rokersparadijs in Europa verdwijnt. Oostenrijk voert een totaal rookverbod in, zelfs rokersruimten worden verboden.
Waar moeten rokers nu asiel aanvragen?
Wat doe jij als er iemand rookt in jouw huis ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nice, goede zet van de Oostenrijkse regering
Er wat van zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat doe jij als er iemand rookt in jouw huis ?
Stel dat jij in de EU geen tabak kan kopen, net zoals je nu geen gloeilamp meer kan kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:16 schreef arjan1112 het volgende:
Er is geen enkel land waar roken helemaal verboden is volgens mij.
En dan roken ze niet in zijn huis, dat lijk me nogal duidelijk. Gelukkig is het tegenwoordig de norm dat je niet in een ander zijn huis rookt zonder zijn toestemming waar het in de jaren 80 niet door rokers werd begrepen. Soms is er toch een beetje vooruitgang in de wereld.quote:
Daar geloof ik niet in, als tabak word verboden, dan neemt de maffia de handel over. Ken je voor een knaak een pakje kopen vanuit kofferbakken.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Stel dat jij in de EU geen tabak kan kopen, net zoals je nu geen gloeilamp meer kan kopen, wat zou jij dan doen? Toch maar stoppen, illegale import riskeren of toch maar vluchten naar een ander continent waar wel nog gerookt mag worden?
Als de maffia het over zou nemen dan zou het juist duurder worden dan dat het nu is.quote:Op zondag 24 mei 2015 04:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, als tabak word verboden, dan neemt de maffia de handel over. Ken je voor een knaak een pakje kopen vanuit kofferbakken.
Helaas. Dat komt waarschijnlijk nog wel in de toekomst.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:01 schreef PalmRoyale het volgende:
In Australië zijn er groepen die pushen voor een volledig verbod van alle e-liquids en alle soorten e-cigs. Gelukkig gaat het in Europa niet zo ver.
Ja de laatste Oostenrijker die strenge antirook wetten in liet voeren had ook nog want andere anticampagnesquote:Op zondag 24 mei 2015 11:15 schreef xzaz het volgende:
Ach Oostenrijk heeft wel de geschiedenis van alles verboten maken.
jaquote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als de maffia het over zou nemen dan zou het juist duurder worden dan dat het nu is.
Maar goed, zou jij wel of niet bereid zijn om te emigreren naar een land waarvan je de taal niet spreekt en waar er een compleet andere cultuur is (ergens in Azië bijvoorbeeld) als je hier niet meer zou kunnen roken?
wat zeg je?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:01 schreef PalmRoyale het volgende:
In Australië zijn er groepen die pushen voor een volledig verbod van alle e-liquids en alle soorten e-cigs. Gelukkig gaat het in Europa niet zo ver.
Uit de huidige prijs van ¤ 9,50 per 50 gram shag blijkt dat het al lang in handen van de maffia is.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als de maffia het over zou nemen dan zou het juist duurder worden dan dat het nu is.
21.50¤ voor 200 gram in Belgiëquote:Op zondag 24 mei 2015 21:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Uit de huidige prijs van ¤ 9,50 per 50 gram shag blijkt dat het al lang in handen van de maffia is.
Evengoed, wie nog shag in NL koopt kan niet al te best rekenen.
Stoppen natuurlijk....quote:Op zondag 24 mei 2015 00:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel dat jij in de EU geen tabak kan kopen, net zoals je nu geen gloeilamp meer kan kopen, wat zou jij dan doen? Toch maar stoppen, illegale import riskeren of toch maar vluchten naar een ander continent waar wel nog gerookt mag worden?
Mahahahahaha is er serieus iemand zo gek om daar met ja op te reageren?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:34 schreef bianconeri het volgende:
Roken is zo het jaar 1000.
Je zou toch zeggen dat de westerse wereld inmiddels zo ontwikkelt is dat iets zo achterlijk als roken verboden zou zijn?
Tot zo ver dus onze zogenaamde vooruitgang en moderne gezonde wereld.
Ik ben even nieuwsgierig, wat heb je, buiten een IQ van 50, dan verder nog allemaal?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ben even nieuwsgierig, wat heb je, buiten een IQ van 50, dan verder nog allemaal?
Wat een faal van jequote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig, wat heb je, buiten een IQ van 50, dan verder nog allemaal?
quote:
Maak je niet druk, kan gebeuren.quote:
Leuk, een post zogenaamd aanpassen. Rokers niveau zeker?quote:
Je doet nogal wat aannames. Was de aluminiumfolie op en draait de meuk nu door ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |