why? Hij is wel beetje arro geworden volgenmij. Droplulletje , die outfits vond stoerdere outfits leuker staan. Iets na 6pack tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een keer een gesprek met hem. Vond hem niet zo leuk.
Ik weet dat soort dingen, ik zit bij de illoeminattie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef Murdera het volgende:
Wanneer zal het monotaire systeem uit elkaar vallen? Ik Accepteer inzetten op jaartallen
Monetaire inflatie is dacht ik niet hetzelfde als de inflatie waar altijd over gesproken wordt. Misschien moet je MYMMYMTME eens vragen, die heeft iets met economie gestudeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar geld creatie zorgt toch ook voor inflatie.
die wist toch ook zo goed het verschil uit te leggen tussen credit en debit?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Monetaire inflatie is dacht ik niet hetzelfde als de inflatie waar altijd over gesproken wordt. Misschien moet je MYMMYMTME eens vragen, die heeft iets met economie gestudeerd.
Denk dat het nog wel even blijft zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef Murdera het volgende:
Wanneer zal het monotaire systeem uit elkaar vallen? Ik Accepteer inzetten op jaartallen
Dat is niet zijn vakgebied OKEquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wist toch ook zo goed het verschil uit te leggen tussen credit en debit?
Wanneer chloro mijn anti-christ heeft gebaard zal de wereld vergaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even blijft zo.
hard gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer chloro mijn anti-christ heeft gebaard zal de wereld vergaan.
Ben je al vruchtbaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer chloro mijn anti-christ heeft gebaard zal de wereld vergaan.
death sentence. Gister nog gekekenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef hondebrokje het volgende:
Iemand aanrader leuke thriller of actie?!
ff opzoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
death sentence. Gister nog gekeken
Dan zitten we in ieder geval nog even goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, mijn geslachtsdeel verloren in 'Nam.
ga screenshot maken en naar je chick sturen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom je a serbian film met me kijken?
gone girl van vorig jaar moet je zien. geweldige thrillerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef hondebrokje het volgende:
Mmm die heb k al gezien wel leuke film ja
88 minutesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef hondebrokje het volgende:
Mmm die heb k al gezien wel leuke film ja
ze wil m niet met me kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga screenshot maken en naar je chick sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |