quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Digitaal gezien wel ja. Veel bereikt op habbo, eigen bedrijfjes gestart, meubelzaken, bekendheid en a lot of credits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Moest ook lachen ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
Grap van de dag is net gemaakt door Valerio Zeno:
Dennis: "Wat zou je doen als je echt zo dik was?"
Valerio: "Solliciteren bij RTL boulevard, want ik weet heel veel van het koningshuis."
nicequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
Valerio: "Solliciteren bij RTL boulevard, want ik weet heel veel van het koningshuis."
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]denken dat dwc bullshit over stacks.
Die brah jat dikke zakken katoen mee van werk elke dag
5 ruggen voor een complete sessie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:26 schreef haan33 het volgende:
ik ben eenzaam wie wil er eventjes praten?
Heb je geen dinnetje meer?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:26 schreef haan33 het volgende:
ik ben eenzaam wie wil er eventjes praten?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
godverdomme ben oud en niet trendy
Ik kijk het met vertraging, kan niet wachten tot ik die lijzige stem het hoor zeggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
neequote:
incl. btw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
5 ruggen voor een complete sessie.
Ik ga het nu ook terug kijken. Maar dan heb ik mijn huiswerk nog steeds niet af.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kijk het met vertraging, kan niet wachten tot ik die lijzige stem het hoor zeggen.
Gossie. Wat is er gebeurt?quote:
Het huwelijk kon niet geconsumeerd wordenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het huwelijk kon niet geconsumeerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tienermeisjes die niet verliefd zijn op Valerioquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga het nu ook terug kijken. Maar dan heb ik mijn huiswerk nog steeds niet af.
[..]
Gossie. Wat is er gebeurt?
Ze moeten 15% kunnen dekken geloof ik. Was altijd lager, sinds de crisis iets verhoogd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hoink581 het volgende:
Geld wordt gewoon uit het niets gecreëerd. Als je leent creeert de bank geld dat ze pas bij jouw daadwerkelijk verdienen. Die verdienen geld vanuit het niets.
Kkeikels.
Moraal van het verhaal: door te lenen vergroot je de economie, door terug te betalen laat je het weer krimpen. #feitjevandedagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hoink581 het volgende:
Geld wordt gewoon uit het niets gecreëerd. Als je leent creeert de bank geld dat ze pas bij jouw daadwerkelijk verdienen. Die verdienen geld vanuit het niets.
Kkeikels.
Ik had een keer een gesprek met hem. Vond hem niet zo leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
tienermeisjes die niet verliefd zijn op Valerioik was echt tijdje verliefd op hem toen ik 16 was...
Maar nu ben ik een grote meid... En nu is hij me te droog en te schattig.
Broertje type
Lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hoink581 het volgende:
Kkeikels.
Ja, maar geld creatie zorgt toch ook voor inflatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:32 schreef voederbietel het volgende:
Ze moeten 15% kunnen dekken geloof ik. Was altijd lager, sinds de crisis iets verhoogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |