als hij het kon, zou hij het wel doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gast, daar kan 'ie ook niks aan doen.
Post eens een foto dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Correct.
Ik kan prima incasseren, ik deel namelijk ook uit, maar hoe kan ik nou fatsoenlijk incasseren als iemand oerlelijk is; niet.
zou niet pikken ;squote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij het kon, zou hij het wel doen
Ik heb een ex die zo heetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of kut ouders die hun zoon wilbert noemen.
oh dus je bent aan het trollenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Correct.
Ik kan prima incasseren, ik deel namelijk ook uit, maar hoe kan ik nou fatsoenlijk incasseren als iemand oerlelijk is; niet.
oppervlakkig van jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Correct.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sorry maar daar heeft ie wel gelijk in
Ik heb al een kat hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Aw meisje, voor jou is er ook iemand dat weet ik zeker
En dan ben je net zo gelukkig als ik met mijn vrouw...
Moederneukers, die bedrijven ware liefde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde is voor beta's en moeders
Zelfs zijn ouders haten Wilbert.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of kut ouders die hun zoon wilbert noemen.
Zelfs in groep 8 red je het hier niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sorry maar daar heeft ie wel gelijk in
quote:
Je roept het over je zelf af flikkertje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs zijn ouders haten Wilbert.
[..]
Zelfs in groep 8 red je het hier niet mee.
liefquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Aw meisje, voor jou is er ook iemand dat weet ik zeker
En dan ben je net zo gelukkig als ik met mijn vrouw...
Is gewoon geen leuke grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |