TS zijn borsten staren terug, dat is veel enger.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:56 schreef Aberella het volgende:
Ze vinden je een creep die naar hun borsten kijkt als ze tegen je praten.
Gelukkig is hij wel stabiel en absoluut geen zeikwijf inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:57 schreef Scuidward het volgende:
Gelukkig ben jij de stabiele factor. Ik kan mij zo voorstellen dat ze je allemaal bewonderen.
Inderdaad. Gewoon net als alle andere normale mensen een topic openen om het geval te bespreken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel stabiel en absoluut geen zeikwijf inderdaad.
Dat werkt altijd, slimme jongen deze TS.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon net als alle andere normale mensen een topic openen om het geval te bespreken.
Haha, scherpquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:11 schreef probeer het volgende:
Zeiken ze in de groepsapp ook dat je niet kan autorijden?
Wat doen ze nou? Ontploffen? Menstrueren? Zeiken? Fucken? Praten? Boos appen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:55 schreef NieuweNier het volgende:
Echt alles is drama. De kleinste dingen ontploffen ze wanneer ze menstrueren.
Erger, ze durven het niet face to face te zeggen. Altijd al het gezeik moet via de app![]()
Je woont fucking samen. Met elkaar. In een huis. Waarom dan niet tegen elkaar praten maar boos appen.
Vrouwen
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:25 schreef Manke het volgende:
Wees blij dat het via de app gaat, kan je lekker negeren.
Mannen zijn ook makkelijkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig heb ik nooit een vrouweljike huisgenoot gehad, altijd chillen met kerelsFilmpje, pilsje, stevig ouwehoeren en de frituurpan aan, boh.
zorg er dan voor dat ze niet meer ongesteld worden. En na 9 maanden weer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Maar ik zoek confrontatie op. Ze heeft zich opgesloten op het toilet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |