Hé BRZMR.quote:
Bedankt voor je reactie!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hé BRZMR.
Het is bij mij veel erger geworden, maar nu stabiel. Had op een gegeven moment 3 plekken; zo'n beetje ter grootte van de halve baard.
Daar groeien nu pigmentloze haren, dus 2 kleurige baard.
Verder wel lastig dat ik veel vaker moet scheren omdat het anders nogal opvalt, maar voor de rest nergens last van.
Wie ben jij om te oordelen wat erg is en wat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:34 schreef Kamina het volgende:
Zo erg is dit toch niet? Waarom staat dit in R&P?
Na een maand of drie, vier begonnen de witte haren te groeien. Heb nog geen zwarte haargroei terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:06 schreef BRZMR het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Sinds wanneer groeien daar weer haren in? Ik heb nog steeds één plek, begonnen rond vorig jaar mei (nu een jaar) en dat het echt groter werd rond augustus.
Moment dat ik me er echt druk om ging maken, 2 maanden geleden, is het ongeveer toegenomen van 2 vingers breed naar 4 vingers... best behoorlijk.
Maar als ik het even 2 dagen laat staan zie je echte witte haren erin terug. Wel het idee dat deze nog makkelijk afbreekbaar zijn.. maar het is een begin (slechts 1 heel klein plekje zit niks, maar daar zou ik mee kunnen leven).
heb je al dat er stukjes weer zwart worden? Dat de plekjes dus iets kleiner aan het worden zijn?
Bedankt!
Ja, van onderen gefotografeerd, joh.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:52 schreef Dokkertje het volgende:
Hahaha dit topic![]()
Dat is dus echt geen kin. Linksonder zie je een stukje oorlelZowel het haar als de vorm loopt beneden af als in een hals. Als dit zn kin is dan heeft TS wel een groter cosmetisch probleem dan alopecia areata. Dat ie hier mee weg gekomen is vorig jaar haha
Dan zit er wel veel afstand tussen zijn hals en het puntje van zijn kin als daar ook nog een gsm tussen past die de foto maakt, maar ok heb het nu beter voor ogen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, van onderen gefotografeerd, joh.
Laat bloed prikken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:22 schreef Kreator het volgende:
Oh en heb inderdaad diagnose gehad. Maar ben niet verder dan de huisarts gegaan, omdat het me niet genoeg boeit.
^^quote:
Newbie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:44 schreef snakelady het volgende:
Ik wist nu niet of je nu expres aan het dramatiseren was of dat je echt zo dramatisch bent.
Dit dus. Ik zal binnenkort eens een update maken. Het is nu zo erg dat ik hulpverleningsinstanties heb ingeschakeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, van onderen gefotografeerd, joh.
Dat heb ik ook wel soms ja. Maar ik denk dat het komt omdat ze makkelijker ingroeien ofzo. Heb ook meer ingegroeide haren in de zwarte-haarloze zee onder mijn kin.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Marsenal het volgende:
Misschien gekke vraag, maar voelen de pigmentloze haren anders aan bij het haarzakje? In mijn voorheen patchy baard en wenkbrauwen komen tegenwoordig ook regelmatig pigmentloze haren voor, en die doen eigenlijk een beetje zeer, gek genoeg. Moet ze altijd eruit trekken om een r&p topic te voorkomen.
Maar je scheert het dan nu toch wel? Nu het zoveel erger geworden is?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zal binnenkort eens een update maken. Het is nu zo erg dat ik hulpverleningsinstanties heb ingeschakeld.
[..]
Dat heb ik ook wel soms ja. Maar ik denk dat het komt omdat ze makkelijker ingroeien ofzo. Heb ook meer ingegroeide haren in de zwarte-haarloze zee onder mijn kin.
Enkel de baardgroei is wellicht niet bijzonder erg. Het is vervelend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef Droopie het volgende:
Tsja, ieder zijn ellende is erg.
Maar in R&P klagen over wat verminderde baardgroei en dat dat een "ziekte" is en hulpverlening inschakelen, ik vind daar wat van.
Misschien heb jij meer tegenslag in je leven nodig of een cursus relativeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |