Maar het is een kin, dus wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit kan net zo goed een achterhoofd zijn
Nee dat meer mensen lijden onder op het oog kleine cosmetische problemen. Maakbaarheid, streven naar perfectie enzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen die met een ongesteldheidje naar de dokter gaan. Wat is je punt.. Dat ik geen fysieke pijn heb, zegt natuurlijk niets.
Dat we niet zeker kunnen vaststellen dat het gaat om een kin en dus terughoudend moeten zijn in het trekken van voorbarige conclusies.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar het is een kin, dus wat probeer je nou te zeggen?
Ik vind het persoonlijk ver gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zijn ook mannen die bij de huisarts komen met een ingegroeide baardhaar of her en der een klein puistje, dus het verbaast me niet dat dit als heftig gezien wordt.
Je moet er toch mee leren leven of toch die steroïden proberen. Even afwachten is sowieso slim.
Ach stel je aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inderdaad. Met nu dus een gapend gat.
Niet om het een of ander, maar 'ter grootte van een rijksdaalder'... Hoe vaak hoor je dat nou nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Kreator het volgende:
Ik heb dus nu gewoon een gat in mijn baard. Groeit geen haar meer, ter grootte van een rijksdaalder.
Ach kom op. Hij lijkt wel een wijf met z'n hysterische gejank over een ienieminie kaal plekje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Als je nooit wat hebt en/of nogal ijdel bent, dan zal dit best heftig zijn.
Sinds wanneer ben jij een wijf?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ach kom op. Hij lijkt wel een wijf met z'n hysterische gejank over een ienieminie kaal plekje.
Ik heb het ook gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen die met een ongesteldheidje naar de dokter gaan. Wat is je punt.. Dat ik geen fysieke pijn heb, zegt natuurlijk niets.
Een soort self fulfilling prophecy dus...quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad.
Meestal is het te wijten aan een auto-immuun proces dus kan je je immuunsysteem onderdrukken met steroiden of een zonnebad. Stemming heeft er trouwens ook mee te maken, bij depressieve/sombere perioden treedt het eerder op.
Ik besloot meer de zon in te gaan zonder pet oid en de plekken zijn weer helemaal opgevuld met haar
Wat mij wel opvalt, sinds het haar weer terug is maar mijn leeftijd oploopt zijn de eerdere kale plekken nu vaker grijs.
Dat was ook wel duidelijk of je moest dan wel heel ijdel zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:00 schreef Kreator het volgende:
Ben er al overheen. Ben er eigenlijk ook nooit onder geweest, maar ik verwachte niet dat er ook serieuze reacties zouden komen.
Zolang het bij zo'n plekje blijft af en toe, kan het me echt aan de reet roesten..
haha ja we geloven je. Niet voor de trein aub.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:00 schreef Kreator het volgende:
Ben er al overheen. Ben er eigenlijk ook nooit onder geweest, maar ik verwachte niet dat er ook serieuze reacties zouden komen.
Zolang het bij zo'n plekje blijft af en toe, kan het me echt aan de reet roesten..
Hé Kreator,quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:00 schreef Kreator het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |