SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes,
K.
Ik haal hier geen kin uit... maar ok.quote:
De onderkant van zijn kin.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal hier geen kin uit... maar ok.
Scheer je dan
Ja dat "snap" ik nog (ik kan er nog steeds geen kin uit halen maar ok... )quote:
Zijn je ballen er ook afgevallen?quote:
Bedankt man. Ik dacht nog, dit overkomt 1 op de 1000. Dus ik heb 99.9% kans dat het mij niet overkomt, maar dan komt het toch als een donderslag bij heldere hemel.quote:
Is het een ziekte?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt man. Ik dacht nog, dit overkomt 1 op de 1000. Dus ik heb 99.9% kans dat het mij niet overkomt, maar dan komt het toch als een donderslag bij heldere hemel.
Alopecia areata (de naam betekent pleksgewijze kaalheid) is een haaraandoening, waarbij een persoon vrij plotseling gedeeltelijk kaal wordt. Deze aandoening kan op elke leeftijd optreden, bij zowel mannen als vrouwen. De incidentiepiek is te vinden bij jongvolwassenen. Naar schatting lijdt 1 op de 1000 tot 2000 mensen in de bevolking aan de aandoening. Onderzoeken in de VS en in Europa geven echter een veel hoger percentage: 1,7% van alle mensen zouden vóór hun vijftigste een van de vormen van deze autoimmuunstoornis aan den lijve hebben ervaren, al was dat mogelijk de minst in het oog springende vorm.quote:
Is hij er mentaal ook niet aan kapot gegaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Mijn broer had dit bovenop. De plek verplaatste zich en is weer helemaal verdwenen. Volgens mij ging dat vanzelf. Ik kan me niet herinneren dat hij steroïden heeft gehad.
Nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij er mentaal ook niet aan kapot gegaan?.
Kom op man, het is een kale plek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij er mentaal ook niet aan kapot gegaan?.
R&P is er niet om te bagatelliseren. Als je het niet hebt meegemaakt, kun je er niet over meepraten.quote:
Ik zou dan maar een afspraak maken met een psycholoog als ik je advies mag geven. Verder word ik al kaal sinds mijn 18de en heb ik daar nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
R&P is er niet om te bagatelliseren. Als je het niet hebt meegemaakt, kun je er niet over meepraten.
Ik ken ook vrouwen die met een ongesteldheidje naar de dokter gaan. Wat is je punt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zijn ook mannen die bij de huisarts komen met een ingegroeide baardhaar of her en der een klein puistje, dus het verbaast me niet dat dit als heftig gezien wordt.
Je moet er toch mee leren leven of toch die steroïden proberen. Even afwachten is sowieso slim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |