geen idee, ik eet geen hondenbrokkenquote:
Eet je wel uitgedroogde varkensoren?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik eet geen hondenbrokken
ja, in de vorm van frikandellenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:35 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Eet je wel uitgedroogde varkensoren?
En pensssss
Zo erg is het niet.quote:
Soms heb ik het idee dat het zo zal gaan. Is op zich niet erg om alleen te zijn.quote:
alleen zijn heeft ook zo zn voordelenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo erg is het niet.
[..]
Soms heb ik het idee dat het zo zal gaan. Is op zich niet erg om alleen te zijn.
Is ook niet zo erg. Al mis je wel wat als je nog nooit je ideale partner hebt ontmoet.... dus zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo erg is het niet.
[..]
Soms heb ik het idee dat het zo zal gaan. Is op zich niet erg om alleen te zijn.
bis zum nachsten mahlquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:37 schreef hondebrokje het volgende:
Ok k ga weer aan werk heb geen zin in zure gezichten jwz
Kusje loeders
Zit je er eigenlijk mee dat je pics nog steeds, ja ook nu nog, overal worden gedeeld op FOK!?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:37 schreef hondebrokje het volgende:
Ok k ga weer aan werk heb geen zin in zure gezichten jwz
Kusje loeders
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen zijn heeft ook zo zn voordelen
Nee, klopt. Maar het scheelt wel dat ik nooit kinderen wil ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook niet zo erg. Al mis je wel wat als je nog nooit je ideale partner hebt ontmoet.... dus zeg nooit nooit.
Wat is FOK! ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je er eigenlijk mee dat je pics nog steeds, ja ook nu nog, overal worden gedeeld op FOK!?
Lijkt me best kut.
Je zegt net nog kattenvrouwtje te worden wellicht... dat zijn dan toch je 'kindjes' ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Nee, klopt. Maar het scheelt wel dat ik nooit kinderen wil ofzo
linkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je er eigenlijk mee dat je pics nog steeds, ja ook nu nog, overal worden gedeeld op FOK!?
Lijkt me best kut.
Wauw, correct duits en allesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Aber naturlich mein liebster Herr.
Nee, ff geen psychose talk... gewoon even een direct antwoord op een directe vraagquote:
nicequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Nee, klopt. Maar het scheelt wel dat ik nooit kinderen wil ofzo
Haha, jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zegt net nog kattenvrouwtje te worden wellicht... dat zijn dan toch je 'kindjes' ?
Du bist ein schweinquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ff geen psychose talk... gewoon even een direct antwoord op een directe vraag![]()
Je kan het!
Ja, zei je gisteren ook al. Naja ga maar weer werken dan. Succes.quote:
Sinos, Rose en Ziba zijn idd ook wel van de aardbodem verdwenenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwam ze nog hier tegen:
KLB / KLB chicks die verdwenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |