SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Richmond
1 4277
Maverlous
1 4277
Diedjée
1 4277
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heeft GJE een kind gekregenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:30 schreef Tim86 het volgende:
Richmond
1 4277
Maverlous
1 4277
Diedjée
1 4277
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Straks moet het topic weer dichtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Onyxquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag hopen dat hij een grote snikkel krijgt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat je niet kennen ouwe reusquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen een topic in FB maken hierover. Dit kan echt niet.
En dan nemen we de game sc weer over.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En 1x Toefail. Goed gewerkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
50 x Klaas
3 x Ernst. Geen slechte scoreAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan m niet openenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
50 x Klaas
3 x Ernst. Geen slechte scoreneem aan dat Luis er ook wel op staat
#FreeTrapz![]()
Check the link in the description. Make sure you use "DS2" for a whopping 1% discount.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yo waar de fuck blijft je link nou met cheap ass coins websites?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ken geen goedkopere dan vipcoinsfifa. En coins zijn inderdaad aardig duur. Even wat verkopen gr grquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yo waar de fuck blijft je link nou met cheap ass coins websites?![]()
![]()
je krijgt maar 2eu voor 100Kwat een armoe zeg.
#FreeTrapz![]()
Kortom na de toty maar gaan kopen dus. Nu inderdaad armoede, dan wacht ik wel met een paar waarde stijgende IFs in de pocket.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken geen goedkopere dan vipcoinsfifa. En coins zijn inderdaad aardig duur. Even wat verkopen gr gr![]()
zelfs nu al je coins verkopen en over een week voor het zelfde geld terugkopen is niet eens winstgevend ben ik bang.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom heb jij trouwens een ui waar een dude met een paardenstaart een andere dude met een dikke snikkel zuigt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kortom na de toty maar gaan kopen dus. Nu inderdaad armoede, dan wacht ik wel met een paar waarde stijgende IFs in de pocket.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
That mindquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een ui waar een dude met een paardenstaart een andere dude met een dikke snikkel zuigt?
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een ui waar een dude met een paardenstaart een andere dude met een dikke snikkel zuigt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn Aurier ook verkocht voor 80k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar blijven die heists. Kut rockstarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
GTA V pc release datum verder verschovenpc masterrace
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik maxwel voor 65k. Snap nu in 1x waarom. Door de link met luiz en silva natuurlijk.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
''de komende weken''quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar blijven die heists. Kut rockstar![]()
Jaquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorig jaar was het toch ook al soon.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wowwwquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik maxwel voor 65k. Snap nu in 1x waarom. Door de link met luiz en silva natuurlijk.
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |