TT hunterquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ha dat kan ook, was iets te snel met her-openen
Tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:07 schreef theguyver het volgende:
Nou Blaadjes mijn stukkie is verstuurd, dus nu maar afwachten
Ja had vorige week al antwoord gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tof!
Is volgens mij echt wat voor jou![]()
Duimen maar!
Een goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja had vorige week al antwoord gehad![]()
Maar ik was weinig thuis en als ik thuis was lag ik ziek op de bank.
Voor Frontpage?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:07 schreef theguyver het volgende:
Nou Blaadjes mijn stukkie is verstuurd, dus nu maar afwachten
quote:
ssssssst...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Guyvie gaat de MSM van binnenuit kapot maken
Oeh, spannend Guyvie !quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Kreeg pm van Yvonne dat ik nog wat in moest sturen haha.
Had al bijna niet in mijn non werkmail box gekeken..
Daar stond dit dus in.. al heel snel
Hai, ja prima hoor. Daar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Typisch! Hoe is het met jou?
Ah mooiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hai, ja prima hoor. Daar?
Genoeg BNW denkmateriaal de laatste tijd weer.
Wel lekker ja .quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat he? Maar wel hartstikke lekker.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lekker ja .
Morgen sollicitatiegesprek
Dat lijkt me heel leuk werk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In een winkel. Dingen voor computer testen.
Zal voor je duimen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lekker ja .
Morgen sollicitatiegesprek
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In een winkel. Dingen voor computer testen.
Weet niet zo goed hoe je dat doetquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]Ah kijk dat lijkt me leuke job, ik wens je alvast veel succes.
Misschien beetje voorbereiden?
hangt er beetje vanaf wat het computer testen precies in houdquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
KIPPENVEL!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niets-ontging.dhtml
Het zal je gebeuren zeg
dan is ze 36?quote:
dood geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het met Wes Jimbo? Nog op zoek naar advies ?
Ik snap het. En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dood geloof ik
Overdosis bullshit naar verhoren
Vraag het recept van Tjacka en ga lekker koken Scrum . Hoop dat het een heel ingewikkeld recept is, ben je de hele avond bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Help. Zin in blow vanavond.
Klote zooi.
Vertel! Kunnen we het allemaal maken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoopte op die vraag
Chicken Parmigiana
Eten is al op... Meeeeeeh. Ik word een schaap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag het recept van Tjacka en ga lekker koken Scrum . Hoop dat het een heel ingewikkeld recept is, ben je de hele avond bezig
Ga stukje rennen dan ! Nee, niet richting coffeeshopquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eten is al op... Meeeeeeh. Ik word een schaap.
wat is loos scrum?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Klote zooi.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoopte op die vraag
Chicken Parmigiana
Ga ik ook doen. Rennen, douchen, en dan blowen. Meh.. Mag inmiddels van mezelf. Keertje. Ach ja..quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga stukje rennen dan ! Nee, niet richting coffeeshop![]()
En dan lekker filmpje kijken.
Niets eigenlijkquote:
Morgen weer een poging dan toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Rennen, douchen, en dan blowen. Meh.. Mag inmiddels van mezelf. Keertje. Ach ja..
had laatst een nieuwe hiero, erg lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Klote zooi.
ik was iig niet op de fiets.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap het. En hoe is het met jou?
Lees het straks wel, nu op de fiets
Uiteraard, hard op weg naar geheelonthouding! Laatste twee weken tot nu toe 2 jointjes, met vanavond 3. Dat waren er 14..quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen weer een poging dan toch?
Zo af en toe, is wel lekker maar niet te vaak..quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Maar wil stoppen met blowen maar schijnbaar nog niet genoeg. Morgen is er weer een dag om niet te blowen.
Ik ook, afbouwen lijkt me het beste in plaats van in een keer stoppen, daar ben ik dus nu mee bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo af en toe, is wel lekker maar niet te vaak..
ik moet nog steeds stoppen met
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ook, afbouwen lijkt me het beste in plaats van in een keer stoppen, daar ben ik dus nu mee bezig
Het plan is om vanaf eind maart als niet-roker verder door het leven te gaan.
Thanksquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:52 schreef theguyver het volgende:
[..]succes.
ik weet nog niet hoe ik het ga doen..
Ik snap wat je zegt, en het klinkt mij prima in de oren. Als ik dat mezelf voor hou voelt het als een excuus zoeken alleen. Voor mezelf hoor! Niet dat ik voor jou spreek ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ook, afbouwen lijkt me het beste in plaats van in een keer stoppen, daar ben ik dus nu mee bezig
Het plan is om vanaf eind maart als niet-roker verder door het leven te gaan.
Ik begrijp het, van uitstel komt afstel, er is immers altijd wel excuus om er eentje op te stekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, en het klinkt mij prima in de oren. Als ik dat mezelf voor hou voelt het als een excuus zoeken alleen. Voor mezelf hoor! Niet dat ik voor jou spreek ofzo.
Dat kan heel goed, ik ga in ieder geval geen pleisters ofzo gebruiken, gewoon een sigaret of 5 per dag en als het straks weer mooi weer wordt lekker naar buiten in plaats van binnen zitten om niet in de verleiding te komen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In een keer stoppen wel hogere slagingspercentages vaak
We gaan ons best doen bedachtzaam. Samen staan we sterk en al die ongeinquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik begrijp het, van uitstel komt afstel, er is immers altijd wel excuus om er eentje op te steken
Nu zeg ik het heel makkelijk, maar nu moet ik het ook nog doen
Isda?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Tjacka het volgende:
Oke ik moet voorbereiden voor een cartridge ding help mij
Zo is hetquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan ons best doen bedachtzaam. Samen staan we sterk en al die ongein.
Toen ik kliniek was 2-3 pakjes per dagquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef Divje het volgende:
En dan minderen met bier drinken. Of zal ik het roken en drinken omdraaien?
rook nog maar 3 peuken in het weekendquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan altijd goed stoppen met roken.
Maar ook makkelijk weer beginnen.
Damn. Dit word lastig, stoppen met drinken = meer roken. En stoppen met roken maar doorgaan met drinken is ook weer zoiets, drank en roken zijn een gouden combi in mijn leven. It keeps me going!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik kliniek was 2-3 pakjes per dag
Had echt niet gered zonder
netjesquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rook nog maar 3 peuken in het weekend
Goed bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rook nog maar 3 peuken in het weekend
was wel lekker ja maarjaquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Damn. Dit word lastig, stoppen met drinken = meer roken. En stoppen met roken maar doorgaan met drinken is ook weer zoiets, drank en roken zijn een gouden combi in mijn leven. It keeps me going!
Och dat valt wel mee toch? Beetje trainen enzo en is weer goed.quote:
Buhh, haha. Is ook wel ernstig 2-3 pakjes per dag. Gewoon 19stuks per pakje? Of die jumbopakjes met 30quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel lekker ja maarja
zonder te weten rook je 1 pakje in 2-3 uur
volgende dag dan
ja 9 kilo toenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je was toen toch vies veel afgevallen
ja 19 jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
Buhh, haha. Is ook wel ernstig 2-3 pakjes per dag. Gewoon 19stuks per pakje? Of die jumbopakjes met 30![]()
Zeker een dure zaak dat roken. Drinken ook wel eigenlijk. Maar ligt bij beide wel aan de hoeveelheid natuurlijk. #captainobviousquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja 19 ja
was wel duur maar na 2 weken ging het weer terug naar normale hoeveelheid toen ik 2 weken gestopt was
Geslaagdquote:
Maar wat is een cartridge? Soort van assesment ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ga ik niet zeggen
heel klein bedrijfje
BAASquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef Divje het volgende:
Lol stelletje bazen hier. Gister ook m'n laatste blow gerooktja hoor ja.
Nu alle restjes shag oproken en daar ook mee stoppen
En dan minderen met bier drinken. Of zal ik het roken en drinken omdraaien?
KEUZES. DILEMMA'S. AFKICKEN.
Maar wel gezond bezig
nee voor de printer ga solli doen bij zon bedrijfjequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wat is een cartridge? Soort van assesment ofzo?
Oooh zo. Maar waar ben je hulp bij nodig dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee voor de printer ga solli doen bij zon bedrijfje
Ja goed! ook werk dit dat .quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was iig niet op de fiets.
gaat wel goed verder, hard aan t werk dit dat
jij dan
weet niet hoe ik dat voorbereidquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oooh zo. Maar waar ben je hulp bij nodig dan?
Ik denk dat de volgorde blow -> bier -> roken wordt. Is erg lastig om niet te roken als er bier/andere drank geschonken wordtquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BAAS
Bier drinekn als laatste stoppen, da's makkelijkste. Tenminste, voor mij, al euh.. 10 jaar ofzo geen bier gedronken namelijk.
Heb je het boek al besteld?![]()
Heb werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
Waar is KB trouwens Div, moeten we ons zorgen maken?
Oh zo. Beetje inlezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inktpatroon_(inkjetprinter)quote:
Inkt voor je printer toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wat is een cartridge? Soort van assesment ofzo?
En dit .quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
Waar is KB trouwens Div, moeten we ons zorgen maken?
Haha, mag ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgorde blow -> bier -> roken wordt. Is erg lastig om niet te roken als er bier/andere drank geschonken wordt
Dat boek laat ik toch echt aan me voorbij gaanwat denken ze wel niet!
Zullen we de politie bellen? Zorgelijk dit.quote:[..]
Heb werkelijk waar geen idee![]()
nee die ze verkopenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
Tjacka gaat bij een cartridge-refill bedrijfje werken?
Wanneer heb je gesprek? Veel succes alvast in elk gevalquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee die ze verkopen
ik moet ze testen ofzo
naja ik hoop het
als het even mee zit
ik ben wel super gemotiveerd daar ligt het niet aan
Ik heb ook van die cartridges voor mijn printer en wat me opvalt is dat je meteen als je een nieuwe erin doet te horen krijgt dat de 'inkt bijna op is'. Reuze irritant, maar dat zal aan de printer liggen en niet aan de cartridges.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah. Of voor in je spelcomputer van 1995.
morgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wanneer heb je gesprek? Veel succes alvast in elk geval. Vind 't altijd veel te spannend, waarbij het achteraf altijd mee valt.
Het is wel een ongelofelijk bazending jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, mag ook. Bier met roken is wel een dingetje ja.
Je hebt gelijk, ik ga 'm ook niet halen, want 999,- is teveel geld, maar wat een ding joh, 31 kiloen
[..]
Zullen we de politie bellen? Zorgelijk dit.
Ahzoquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee die ze verkopen
ik moet ze testen ofzo
naja ik hoop het
als het even mee zit
ik ben wel super gemotiveerd daar ligt het niet aan
Was je in A'dam ? Funny people?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag wel weer gezwicht voor jonko
slecht voor mij man nederland met shoppas overal
ik weet alleen dat die dingen achterlijk duur zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook van die cartridges voor mijn printer en wat me opvalt is dat je meteen als je een nieuwe erin doet te horen krijgt dat de 'inkt bijna op is'. Reuze irritant, maar dat zal aan de printer liggen en niet aan de cartridges.
nee Rotterdam hequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je in A'dam ? Funny people?
Driedelig pak.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Tjacka het volgende:
doe colbertje aan en blousje aan
of is dat to much
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
was met mn vader bij gemeentehuis vandaag omdat de namen goed gespeld moesten worden van mn moeder moest ik mee was ze bang voor
Maar sommige doen moeilijk met buitenlands paspoort.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Nou ja je hebt overal coffeeshops. Hier in Hoofddorp zelfs.
kloptquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is toch te veel man voor een bijbaantje
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
was met mn vader bij gemeentehuis vandaag omdat de namen goed gespeld moesten worden van mn moeder moest ik mee was ze bang voor
Colbertje zou 'k doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is toch te veel man voor een bijbaantje
dank jequote:
dit kloptquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dank je
jij moet het weten
want jij heb veel ervaringen met solliciteren
nee niet geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Colbertje zou 'k doen.
Maar, ben je dr wel eens geweest?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet geweest
mijn ouders kopen altijd een nieuwe printer als inkt op is
Nee dat is juist goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Tjacka het volgende:
doe colbertje aan en blousje aan
of is dat to much
pvda he.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Wat heeft die Samson vandaag een blunder gemaakt zeg, in dat JeSuisDebat debat.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet geweest
Dat is idd een stuk verstandiger. Ben je uiteindelijk goedkoper uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet geweest
Vertel eens? Wat heeft ie nu weer geblunderd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Wat heeft die Samson vandaag een blunder gemaakt zeg, in dat JeSuisDebat debat.
geen goede politici in nederland man ik zeg eerlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Myep. Beetje wel. Niet dat die Wilders nou zo'n beste indruk maakte. Generaliserende lul.
wijze heerquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen goede politici in nederland man ik zeg eerlijk.
de 1e rechts economische partij van west europaquote:
hierbij geef ik aan dat ik open sta voor tingo in de scquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
http://www.isispace.nl/cms/
Is dit de echte ISIS?
Misschien doen ze ook iets mee aan de Mars missie.
het is dat we niemand minachten maar heb ik al niet genoeg aan mijn hoofdquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hierbij geef ik aan dat ik open sta voor tingo in de sc
#TeamTingo
I'm in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de 1e rechts economische partij van west europa
dus je krijgt een primeur
nee ik wil een statement maken dat wij geen kliekje zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
het is dat we niemand minachten maar heb ik al niet genoeg aan mijn hoofd
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik wil een statement maken dat wij geen kliekje zijn
Wilders vergelijken met de terroristen. Was echt beetje beschamend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat heeft ie nu weer geblunderd?
De stupid.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wilders vergelijken met de terroristen. Was echt beetje beschamend.
You are pushing it. Vraag maar aan Fogel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef Tjacka het volgende:
http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/p/keep-calm-and-love-tingo-2/ mag deze in de OP
die is er toch nooitquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You are pushing it. Vraag maar aan Fogel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die is er toch nooit
echt slecht van hemAls je over bier begint is hij er waarschijnlijk ook binnen no time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Nee, laatste wat ik hoorde van zijn neef was dat het wel goed met hem gaat, maar dat is al een poosje geleden.quote:
noors bierquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je over bier begint is hij er waarschijnlijk ook binnen no time.
oh okequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, laatste wat ik hoorde van zijn neef was dat het wel goed met hem gaat, maar dat is al een poosje geleden.
Jawél! Juist wél! Is ze schattig Inso? Ja hequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
net bij wieg gekeken
oke dit boeit echt niemand
ja heel ergquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawél! Juist wél! Is ze schattig Inso? Ja he
2 jaar geleden heeft hij hier ooit eens wat gepost..quote:
cutequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heel erg
ga steeds even kijken toch
nee morgenochtend weer terug.quote:
Ja tuurlijk! Ik zou er niet weg te slaan zijn! Zo schattig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heel erg
ga steeds even kijken toch
lekker lek gestoken worden tochquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee morgenochtend weer terug.
geen zin in nog
maarja moet
wil naar roma
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik zou er niet weg te slaan zijn! Zo schattig.
ja echt kut manquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
jammer dat ajax niet naar warschau mag tjacka
maja heb wel tripje naar mofrika dat is wel leukquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
jammer dat ajax niet naar warschau mag tjacka
kloptquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja heb wel tripje naar mofrika dat is wel leuk
hoeveel betaal jequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
ik ga naar west ham - united met maatje over paar weken.
kaolo modern football prijzen in engeland
70 pond perquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel betaal je
neem je ook een selfiestick mee
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
70 pond per![]()
![]()
wat denken ze wel bij west ham
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 na goedkoopste
goedkoopste waren al uitverkocht![]()
![]()
Gewoon ¤90,- voor 1 wedstrijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 na goedkoopste
goedkoopste waren al uitverkocht![]()
![]()
Is dat altijd zo of omdat ze nu tegen United spelen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gewoon reguliere competititie wedstrijd
[ afbeelding ]![]()
elke "A-Club"quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat altijd zo of omdat ze nu tegen United spelen?
Ahzojaquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke "A-Club"
zal wel united, city, arsenal, spurs, chelsea, liverpool zijn
moet ook nog naar arsenal in CL had ik beloofd aan vriendinquote:
Mwoah mwoahquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij ajax 50 eena goedkoopste tegen fnoord
ook belachelijk
Is Arsenal wat betreft toegangsprijzen en seizoenskaarten niet de duurste club in Engeland?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ook nog naar arsenal in CL had ik beloofd aan vriendin
dat wordt helemaal huilen met de pet op
ja goedkoopste scc is 1kopquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:04 schreef Divje het volgende:
Is Arsenal wat betreft toegangsprijzen en seizoenskaarten niet de duurste club in Engeland?
mwah mwah?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah mwoah
[..]
Is Arsenal wat betreft toegangsprijzen en seizoenskaarten niet de duurste club in Engeland?
Maar je noemt wel ff een wedstrijd he.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwah mwah?
voor de mickey mouse competitie
elke wedstrijd zelfde prijs bij feyenoordquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar je noemt wel ff een wedstrijd he.
Al was ik toen met Feyenoord - FC Groningen ook iets van 35,- kwijt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke wedstrijd zelfde prijs bij feyenoord
ja ik denk dat er op noord dan wel 5 man zingt ipv 1quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar je noemt wel ff een wedstrijd he.
Al was ik toen met Feyenoord - FC Groningen ook iets van 35,- kwijt.
Soberso.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik denk dat er op noord dan wel 5 man zingt ipv 1
dat is die 30 euro extra zeker waard
Truste Div. Sweet dreamsquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Soberso.
Deze boy gaat slapen. KB laat ons in de steek, that makes me a sad panda. Welterusten menschen
Yvonne is leuk!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Kreeg pm van Yvonne dat ik nog wat in moest sturen haha.
Had al bijna niet in mijn non werkmail box gekeken..
Daar stond dit dus in.. al heel snel
Dankje Vancequote:Op donderdag 15 januari 2015 06:35 schreef Vance het volgende:
Voor Lavenderr.
Hier een mooie muziek man voor je
Baai Zwaai.
Lekker buiten douchenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! En weer van dat zalige weer . Meer! Meer! Meer!
Jij begrijpt het goed, laat wel weten hoe verder looptquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
echt? Tof man of begrijp ik je verkeerd?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij begrijpt het goed, laat wel weten hoe verder loopt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij begrijpt het goed, laat wel weten hoe verder loopt
quote:
Zo eerste is verstuurd als deze er op staat laat ik jullie het wetenquote:
Zoekt naar BNW achtig onderwerp djeez style.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Zo eerste is verstuurd als deze er op staat laat ik jullie het weten
Heel goed gevoel. Gesprek kon beter. Maar toch heel goed gevoel. Zou mij heel erg tegenvallen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe ging het? Wat is je gevoel er over?
Dan begint nu het grote afwachten . Duimen maarquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel goed gevoel. Gesprek kon beter. Maar toch heel goed gevoel. Zou mij heel erg tegenvallen.
Morgen. Rood een uur of drie. Maar dan heb ik al flink wat alcohol achter de kiezen dus kijk zaterdag op mijn mail.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer ga je wat horen Tjack?
Enig idee?
Haha oke, we horen het zaterdag wel dus! Mooi man. Succes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Morgen. Rood een uur of drie. Maar dan heb ik al flink wat alcohol achter de kiezen dus kijk zaterdag op mijn mail.
Nou, ik werd vanmiddag dus wakker in de veronderstelling dat het nog 's ochtends vroeg was. Dus heb me rustig omgedraaid en ben verder gaan slapen. Tot een uur terugquote:
Wat een héérlijk dagje voor je ! Daar hoort deze smiley bijquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik werd vanmiddag dus wakker in de veronderstelling dat het nog 's ochtends vroeg was. Dus heb me rustig omgedraaid en ben verder gaan slapen. Tot een uur terug
Irritant als het 's middags net zo donker buiten is als 's ochtends vroeg om 8.00
Niks heerlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een héérlijk dagje voor je ! Daar hoort deze smiley bij
Oei, dus je hele ritme is naar de maanquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks heerlijkmoet er morgenvroeg om 7.30 uit, en op deze manier ga ik vannacht geen slaap pakken
en dat lukte vannacht ook niet ivm een of andere gek die keihard muziek aan had staan en liep te schreeuwen.
Nu doe ik dat ook weleensmaar dat is beperkt tot het weekend
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, dus je hele ritme is naar de maan
Dat zou best eens kunnen Div. De nasleep.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]al een tijdje haha. Komt ook wel door die griep denk ik..
Goed bezig jijquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:14 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond mensjes.
Ik ga even aan de zelfstudie. Objective CNerddingen.
Er is ook iets gaande in België. Kun je hier ook even oefenen voor FP met een mooi topic. Heb al het een en ander op Charlie-topic gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef theguyver het volgende:
poging 2 en bnw gerelateerd ... ff afwachten of het door de keuring komt !
Zo is dat zet hem maar aan het werk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is ook iets gaande in België. Kun je hier ook even oefenen voor FP met een mooi topic. Heb al het een en ander op Charlie-topic gezet.
Hier is een live-topic http://deredactie.be/cm/v(...)=p1_2209591-934f6163
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef theguyver het volgende:
poging 2 en bnw gerelateerd ... ff afwachten of het door de keuring komt !
Ja toch? Oefenen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is dat zet hem maar aan het werk.
Dat kan hij als de beste! Kijk er ook naar uit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Toch denk ik dat guyvie dit wel kan. Kijk er naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |