Neuh, eigen uitlaatklep bevalt welquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wijs hem er gewoon op, ja kom naar FOK! gezellig dit dat.![]()
Daarna het hele weekend naast elkaar op de bank met de laptop, op FOK!.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Merlijn is ook al oud he
* Flipmoehoe Rent weer snel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mevrouw met de billen en een fles bacardi is Mrs. Flipmoehoe?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
De mijne kent het wel.
Denkt vaak ook mee over de fotowedstrijden, of is het slachtoffer om te moeten poseren
Maar ze zit er zelf niet op
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenGelukkig is Frau Flip nog wel jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yes yesquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mevrouw met de billen en een fles bacardi is Mrs. Flipmoehoe?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:56 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Gelukkig is Frau Flip nog wel jongJa ik zie net hoe oud jij bent, had ik je toch dichter bij Flau Flip ingeschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeerr tnx dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik zie net hoe oud jij bent, had ik je toch dichter bij Flau Flip ingeschat
Got you beat tho. Verschil van 7.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
tnxik klaag niet, ze is ook nog eens heeeeeeeeeel lief etc etc..
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Got you beat tho. Verschil van 7.
Bejaardquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
eeerr tnx dus
35 idd.. en in mei 36
Had eerst mijn twijfels maar nu totaal niet meerquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Goed voor elkaar![]()
altijd baas boven baas he
8quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Got you beat tho. Verschil van 7.
Jep. Ben je al toe aan middagdutjes? En kan je ook al geen nachten meer doorhalen zonder er nog een week last van te hebben?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
grijze slapen *check..
damn i'm getting old
inb4: je bent het al
ligt ook aan de leeftijd he..quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had eerst mijn twijfels maar nu totaal niet meerhet zit goed.
23-31quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ligt ook aan de leeftijd he..
20-13![]()
28-21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |