abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148677947
Mijn vriendin kent Fok! ook niet.

denk ik. en als ze het wel kent weet ze niet dat ik het ook ken.
pi_148677974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wijs hem er gewoon op, ja kom naar FOK! gezellig dit dat. :D
Daarna het hele weekend naast elkaar op de bank met de laptop, op FOK!.
Neuh, eigen uitlaatklep bevalt wel :9
pi_148677981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:53 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Merlijn is ook al oud he :P

* Flipmoehoe Rent weer snel weg ;)
Ik wilde het niet zeggen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148677989
De mijne kent het wel.
Denkt vaak ook mee over de fotowedstrijden, of is het slachtoffer om te moeten poseren :P
Maar ze zit er zelf niet op
pi_148677997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Neuh, eigen uitlaatklep bevalt wel :9
Kan ik mij ook wel voorstellen :Y
pi_148678038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
De mijne kent het wel.
Denkt vaak ook mee over de fotowedstrijden, of is het slachtoffer om te moeten poseren :P
Maar ze zit er zelf niet op
De mevrouw met de billen en een fles bacardi is Mrs. Flipmoehoe?
pi_148678048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is Frau Flip nog wel jong :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148678066
quote:
12s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

De mevrouw met de billen en een fles bacardi is Mrs. Flipmoehoe?
yes yes *D *O*

*trotse modus, ze heeft een half jaar terug nog een kleine dame op de wereld gebracht *D
pi_148678245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:56 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Gelukkig is Frau Flip nog wel jong :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zie net hoe oud jij bent, had ik je toch dichter bij Flau Flip ingeschat :P
pi_148678272
Goed voor mekaar dan.
pi_148678279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja ik zie net hoe oud jij bent, had ik je toch dichter bij Flau Flip ingeschat :P
eeerr tnx dus *D
35 idd.. en in mei 36 :(
pi_148678308
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
Goed voor mekaar dan.
tnx :D ik klaag niet, ze is ook nog eens heeeeeeeeeel lief etc etc.. ;)
pi_148678422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

tnx :D ik klaag niet, ze is ook nog eens heeeeeeeeeel lief etc etc.. ;)
Got you beat tho. Verschil van 7.
pi_148678461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Got you beat tho. Verschil van 7.
Goed voor elkaar ^O^
altijd baas boven baas he ;)
pi_148678491
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

eeerr tnx dus *D
35 idd.. en in mei 36 :(
Bejaard :Y
pi_148678539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Goed voor elkaar ^O^
altijd baas boven baas he ;)
Had eerst mijn twijfels maar nu totaal niet meer :) het zit goed.
pi_148678542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Got you beat tho. Verschil van 7.
8 O-)
pi_148678544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Bejaard :Y
:Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148678553
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Puala het volgende:

[..]

8 O-)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

altijd baas boven baas he ;)
pi_148678559
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Bejaard :Y
grijze slapen *check..
damn i'm getting old

inb4: je bent het al :P
pi_148678567
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

7,5 officieel geloof ik. Maar boeit me weinig.
pi_148678589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

grijze slapen *check..
damn i'm getting old

inb4: je bent het al :P
Jep. Ben je al toe aan middagdutjes? En kan je ook al geen nachten meer doorhalen zonder er nog een week last van te hebben? :P
pi_148678605
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Had eerst mijn twijfels maar nu totaal niet meer :) het zit goed.
ligt ook aan de leeftijd he..
20-13 :N
28-21 :Y
pi_148678620
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

ligt ook aan de leeftijd he..
20-13 :N
28-21 :Y
23-31
pi_148678645
25-30
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')