SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik word alleen boos op litmanen maar dat is dan ook gewoon een grote flapdrol.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Over de tt mag je toch helemaal niet praten?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen in de Fightclub wel dus hier wel. gr grquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Over de tt mag je toch helemaal niet praten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
ik word alleen boos op litmanen maar dat is dan ook gewoon een grote flapdrol.![]()
KOM DAN NAAR AMSTERDAM JONGE IK SLA JE HELLEMAL KAPOT JONGE DEBIELTJEquote:
[/litmanen]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan moet litmanen wel heel ver rijden vanuit her verre limburgquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR AMSTERDAM JONGE IK SLA JE HELLEMAL KAPOT JONGE DEBIELTJE
[/litmanen]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IK WACHT JE OP BIJ STATION HASSELTquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR AMSTERDAM JONGE IK SLA JE HELLEMAL KAPOT JONGE DEBIELTJE
[/litmanen]
[/pots]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Derpie smerp derp wat is de voorkant van mijn onderbroekje?
[/suarez]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
draag nooit een onderbroekquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Derpie smerp derp wat is de voorkant van mijn onderbroekje?
[/suarez]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zaterdag komt mijn grande opening van 400kquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen moet zeker de frustratie van de packs van gisteren kwijt?
gr gr
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
je zou het bijna denken jaquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo! Sif Lacazette blijkt een goede investering, nu alweer 100k meer waard in een week tijd. Welke marketcrash?
Tevens twee vragen:
- Wanneer arriveren de januari upgrades in fut?
- Waar koop je echt cheap ass coins? Vipcoinsfifa bleek duur te zijn volgens sommigen hier?![]()
Jij had dit jaar toch best wel veel geluk in packs?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
zaterdag komt mijn grande opening van 400k![]()
Had niet verwacht dat ik die van mij zou verkopen maar is zelfs geautobuyed. 97k boem wegquote:
Toch mooi.![]()
voor coinsites moet je bij ds2 zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:50 schreef Apekoek het volgende:
Zo! Sif Lacazette blijkt een goede investering, nu alweer 100k meer waard in een week tijd. Welke marketcrash?
Tevens twee vragen:
- Wanneer arriveren de januari upgrades in fut?
- Waar koop je echt cheap ass coins? Vipcoinsfifa bleek duur te zijn volgens sommigen hier?![]()
Jij bent ook de leukste thuis zeker? Voor de zoveelste keer: IK HEB GEEN COINS GEKOCHT IN FUT15.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
voor coinsites moet je bij ds2 zijn![]()
Waarom reageer je er nog op.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent ook de leukste thuis zeker? Voor de zoveelste keer: IK HEB GEEN COINS GEKOCHT IN FUT15.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kom eens op met je cheape coin sitequote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUTfocus laat wel weinig deals zien nu.. maar wel dit: [ afbeelding ]![]()
![]()
DS2 deelt wel vaker een website niet dus er zal vast wel een goedkopere coinsite zijn dan VIPcoins.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
www.gaeenstradenmetjeluiebarst.comquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kom eens op met je cheape coin site
anders gewoon vipcoins alleen niet echt een handige week om te kopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan moet je er voor al op reageren. Dan gaan mensen het alleen maar vaker zeggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat het niet grappig is om dat elke keer te lezen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
deel het gewoon joh ds2'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee man veel te druk leven daarvoor, coins kopen is voor mij veel voordeliger dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
www.gaeenstradenmetjeluiebarst.com
anders gewoon vipcoins alleen niet echt een handige week om te kopen.Ok ik wacht dan nog wel ff na de toty voor coins.
Maar wanneer komen de januari upgrades uit?![]()
Yes, IF Tevez en IF rodriguezquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij had dit jaar toch best wel veel geluk in packs?
Hou mn huidige team gewoon met SIF Tevez en Lacazette, de rest maak ik opFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niet in januari waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee man veel te druk leven daarvoor, coins kopen is voor mij veel voordeliger dusOk ik wacht dan nog wel ff na de toty voor coins.
Maar wanneer komen de januari upgrades uit?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Same...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:00 schreef Zhano het volgende:
Verdomme, futfocus update de prijs van 'mijn' speler maar niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zou een functie moeten komen op een website dat je jouw hele club kan inladen en alle bins van spelers laat zien.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat had die app van die pietje vorig jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er zou een functie moeten komen op een website dat je jouw hele club kan inladen en alle bins van spelers laat zien.geweldig ding was dat liet ook netjes zien welke kaarten er OoP waren
![]()
alleen je account kan even geblocked worden. minder
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan moet je inloggen met je EA gegevensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er zou een functie moeten komen op een website dat je jouw hele club kan inladen en alle bins van spelers laat zien.![]()
![]()
Optie komen om je hele shizzle te exporteren naar een bepaald bestand (*.csv ofzo) en dan inladen gr grquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan moet je inloggen met je EA gegevensRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aha, er is dus geen vaste data zoals aanstaande of volgende week woensdag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet in januari waarschijnlijk.![]()
Dan moet EA dat eerste doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Optie komen om je hele shizzle te exporteren naar een bepaald bestand (*.csv ofzo) en dan inladen gr gr![]()
![]()
Zal vast wel meegestuurd worden in de webapp wat de inhoud is van je club of noh?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo ver ik weet niet. Maar ik denk dat het is na dat de transfer markt sluit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aha, er is dus geen vaste data zoals aanstaande of volgende week woensdag?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Per pagina ja als je door je club scrollt, maar dan zou je iets van een javascript browser-plugin moeten maken die steeds al die shit inleest en naar de volgende pagina scrolltquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal vast wel meegestuurd worden in de webapp wat de inhoud is van je club of noh?(of zelf doen
)
![]()
Stilstaan, 10 meter rijden en weer minuut of wat stilstaan. Heel erg vervelendquote:ou ik sta liever stil dan dat ik met 5km/u over de weg toef.
Beetje chillen in je waggie, bass door de speakers pompen en gewoon chill chickies checken.
En heb al de eerste euvel aan mijn auto. De rechterknipperlicht ging ineens fucking snel dus waarschijnlijk een lampje kapot. Straks in de pauze even kijken welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |