Hij is hier aan het downloaden (Ps4)quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Iemand al Cronicles binnengehaald/ontvangen? Ik had de season pass via kinguin, maar is daarna gedeactiveerd geweest, en daarna weer aan, maar weet niet of ik nog in aanmerking kom.
Blijkbaar nog nooit Mark of the Ninja gespeeld dan, was een topgame. En daar trekt deze voor 90% opquote:Op donderdag 23 april 2015 16:57 schreef CoExist het volgende:
Poging gedaan. Speelt als de maandelijkse PS+ kut indie.
Jammer Ubisoft.
Tsjah.. Heb er niet zo'n zin meer in, ik dacht dat Unity voor een revolutie zou zorgen (letterlijk) maar dat werd me toch een fiasco.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:49 schreef Evi_90 het volgende:
Nieuwe AC in aantocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou eerder wachten op 1 week na release.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:42 schreef Evi_90 het volgende:
Ik wacht eerst maar eens af wat er 12 mei gepresenteerd wordt.
Ja in Brotherhood ook al.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:37 schreef Evi_90 het volgende:
Zo'n "grijphaak" zat toch ook al in Revelations?
Zeker ook op de Windows Phone. Heb m ook gespeeldquote:Op zondag 10 mei 2015 19:42 schreef Geralt het volgende:
Even een vraagje; als ik straks een nieuwe videokaart heb en The Witcher 3 heb gespeeld wil ik deze ook nog wel gaan halen, maar nu lees ik vanalles over een app.
Ik heb een Windows telefoon. Is die app daar ook voor, of is dit weer iets wat alleen op ios en android is?
En of de game wel uit te spelen is (en leuk is) zonder de app te gebruiken, want doorgaans vind ik dat kut.
Iemand?
http://kotaku.com/next-ye(...)rian-lond-1665343788quote:Our assassin hops and leaps to a platform overlooking the trains, takes out a guard, then uses what appears to be a new item—a grappling hook—to swing over to Bulmer and stab him in the chest.
klopt, 12 feb mei komt de echte reveal. Syndicate schijnt het al subtitel te krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://kotaku.com/next-ye(...)rian-lond-1665343788
Maar las laatst dat het een andere naam had gekregen... Dit is overigens een bericht van begin dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |