Nee precies... des te vreemder vind ik dat je als mens daar niet boven staat en je zo laat opfokken door wat (slechte)stripjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hihaho profeet in kont geneukt, kussende joden. Als er nu enige motivatie aan vast zat. Maar dat is ook niet.
Stiekem een beetje. Jawel. Beetje als de grapjes van MNNNGJNKKUJ, je weet dat ze slecht zijn en nergens op slaan, maar toch irriteren ze.quote:
Welke grapjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stiekem een beetje. Jawel. Beetje als de grapjes van MNNNGJNKKUJ, je weet dat ze slecht zijn en nergens op slaan, maar toch irriteren ze.
Zodra een opmerking alleen al de intentie draagt om grappig te zijn dan spreek je toch al over een grap?quote:
Over wat men identificeert als grap zijn we het wel redelijk eens denk ik, doelde meer op een voorbeeld van zo'n grapje...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zodra een opmerking alleen al de intentie draagt om grappig te zijn dan spreek je toch al over een grap?
Ze hoeven het niet te zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie dat het je zo heeft aangedaan dat je er een halve dag later nog over bezig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He's got a point tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waar is dat gifje van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hoink is hier altijd aanwezig, dan lijken enkele uren al snel een eeuwigheid.quote:
Als het je echt niet kan schelen, zoals je hier meermaals geforceerd probeert te bewijzen ten behoeve van je eigen ego kun je beter niet meer reageren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:15 schreef chroestjov het volgende:
Hoink is hier altijd aanwezig, dan lijken enkele uren al snel een eeuwigheid.
Volgens mij slaapt hij niet goed.
Dus hij neukt daadwerkelijk opgegraven oma's?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Over wat men identificeert als grap zijn we het wel redelijk eens denk ik, doelde meer op een voorbeeld van zo'n grapje...
Ik erken MMG/dwc namelijk als een uiterst serieus persoon die gevechten buiten FOK! niet uit de weg gaat.
Wowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus hij neukt daadwerkelijk opgegraven oma's?
Wat slechtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij van Arrested Development.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus hij neukt daadwerkelijk opgegraven oma's?
Wat heb ik gemist? dat was dus geen random insult?quote:
Nee man, die dwaas bleef gisteren maar bezig over mijn dode oma en wat hij met haar ging doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? dat was dus geen random insult?
Ohzoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee man, die dwaas bleef gisteren maar bezig over mijn dode oma en wat hij met haar ging doenen hij ging hoink een ruger P90 in zijn waffel douwen, weet ik het
Ik heb nog nooit zo'n labiele internetheld meegemaakt, ik heb werkelijk hardop zitten lachen
En toen kwam ik erachter dat het DWC was, en toen viel alles op zijn plek
wat een mongool
bwehehehehehehehe
eerste paar pagina's van de R.I.P. hoink SC lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? dat was dus geen random insult?
Dat was Mmmwfggssd. Niet dWc.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Harde aantijgingen slash aannames hiero damnwow
Ben benieuwd wanneer dwc komt om te vertellen dat ie 10 uur heeft gewerkt en dan zomaar dit leest.. hij is vast shocked hahaha
Thanks hermie, zal zo ff doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste paar pagina's van de R.I.P. hoink SC lezen
wrm zo'n haatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks hermie, zal zo ff doen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |