Nee, maar hoe? slapen dezen niet?quote:
Hedde gij goed gezien.quote:
proficiatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:38 schreef ntm het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn tentamen gehaald, bachelor is binnen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kom er godverdomme net achter dat ik al drie dagen met de verkeerde data aan het rekenen ben GODVERDEGODGLOEIENDE
Ik ga iemand doden
Hou het nieuws in de gaten
Hoofd er beter bij houden man.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kom er godverdomme net achter dat ik al drie dagen met de verkeerde data aan het rekenen ben GODVERDEGODGLOEIENDE
Ik ga iemand doden
Hou het nieuws in de gaten
rustig, Zakkie. ik heb maar 3 uur kunnen slapen alleen om na een afspraak op school van 10 minuten weer naar huis te mogen. mij hoor je ook niet klagen.quote:
Ja die sul, ik zie aan een getal niet wat de eenheid is, en als je iets al sinds 2005 doet mag je verwachten dta het goed is wat je aanlevert... als ik dat moet nagaan kan ik alles beter zelf doen he...quote:
NWS / Goudse Eliza (Fok!ster) twittert over sirenes die voor haar man zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand of heeft iemand een linkje van iets wat iknet hoorde op de radio? dat op twitter een vrouw berichtte over helikopters en ambulances enzo dat dat haar man bleek te zijn die dood was gegaan?
Maar fouten maken is menselijk. En hopelijk leer je hier van en ga je niet blind vertrouwen op andere mensenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die sul, ik zie aan een getal niet wat de eenheid is, en als je iets al sinds 2005 doet mag je verwachten dta het goed is wat je aanlevert... als ik dat moet nagaan kan ik alles beter zelf doen he...
Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NWS / Goudse Eliza (Fok!ster) twittert over sirenes die voor haar man zijn
ik ken de fokster niet, maar vind het toch raar dat iemand alles maar op twitter spuitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanksal lijtk me dat nep, mooi leesvoer
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar fouten maken is menselijk. En hopelijk leer je hier van en ga je niet blind vertrouwen op andere mensen
Nee joh nu schiet je door, maar cijfers een keer extra checken is toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja... en ga ik ook mijn eigen brood bakken, want bakkers vertrouwen
TYFUS
soms zit het diep.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja... en ga ik ook mijn eigen brood bakken, want bakkers vertrouwen
TYFUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn datasets met miljoenen cijfers... je moet gewoon het systeem goed instellenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee joh nu schiet je door, maar cijfers een keer extra checken is toch niet zo gek?
Oh sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het zijn datasets met miljoenen cijfers... je moet gewoon het systeem goed instellen
KLB knokploeg een optie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het zijn datasets met miljoenen cijfers... je moet gewoon het systeem goed instellen
Somebody's getting fired.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |