Door 2x de helft te nemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kom je aan -0,6w en 0,52
Ja maar dan klopt het niet.quote:
Nee gekkiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent hopelijk niet echt boos op me he?
gelukkigquote:
ben ik niet, alleen bij chagrijnige eikels zoals hzaw en m'n zusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom ben je zo bang dat iedereen boos op je is, herman?
En willoow is de vriendin van toto toch?
huh willoow is toto toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom ben je zo bang dat iedereen boos op je is, herman?
neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
neequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Nee.quote:
wie waren dan jouw klonen?quote:
Engquote:
Lurker.quote:
Gelijk antwoordenquote:
Zo te zien welquote:
hzaw? en wie is je zus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
ben ik niet, alleen bij chagrijnige eikels zoals hzaw en m'n zus
Nee, ik zweer het je dat ik niet Willoow benquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk antwoorden
[..]
Zo te zien wel
[..]
hzaw? en wie is je zus?
Nee.quote:
hetzalallemaalwel. en pics van de betreffende zusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk antwoorden
[..]
Zo te zien wel
[..]
hzaw? en wie is je zus?
Oh dan is het goed. Men kan alles op internet zetten maar als men ik zweer gebruik ben ik omquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik zweer het je dat ik niet Willoow ben
Ken ik beiden niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel. en pics van de betreffende zus
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Men kan alles op internet zetten maar als men ik zweer gebruik ben ik om
Nee, maar ok man ik geloof je
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik zweer het je dat ik niet Willoow ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |